zyga Opublikowano 27 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2003 Jaka jest droga hamowania ze 100 km/h do 0 dla poszczegolnych rodzajow Imprezy WRX? Oczywiscie chodzi mi standardowe nieprzerobione wersje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Stycznia 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2003 Trzeba pamiętać, że droga hamownia jest w polskich warunkach drogowych wartością w znacznej mierze teoretyczną (przyczepnośc nawierzchni). Wyniki pomiarów (dla przykładu) WRX (Auto Świat 03.04.2002) - zimny hamulec: 38,4 - gorący hamulec:39,0 STI (Sport Auto 03.2002) - zimny hamulec: 36,7 - gorący hamulec:33,8 pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2003 STI (Sport Auto 03.2002) - zimny hamulec: 36,7 - gorący hamulec:33,8 Wynik na gorąco jest powalający, to tylko ocena na oko ale cos mi sie wydaje że tutaj byłoby opóźnienie powyżej 1g, a wynik testu jest zblizony do wyników Porsche z ceramicznymi tarczami.. wow... Ciekawe czy to jest powtarzalne czy znaleźli jakis niesamowicie przyczepny asfalt.... Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 27 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2003 Trzeba pamiętać, że droga hamownia jest w polskich warunkach drogowych wartością w znacznej mierze teoretyczną (przyczepnośc nawierzchni).Wyniki pomiarów (dla przykładu) WRX (Auto Świat 03.04.2002) - zimny hamulec: 38,4 - gorący hamulec:39,0 STI (Sport Auto 03.2002) - zimny hamulec: 36,7 - gorący hamulec:33,8 pzdr. W STI wyglada ciekawie, 3 metry mniej i to na goracych hamulcach. Ciekawe od czego to zalezy. Inne materialy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2003 W STI wyglada ciekawie, 3 metry mniej i to na goracych hamulcach. Ciekawe od czego to zalezy. Inne materialy? Takie klocki hamulcowe, Ferodo DS2000 i wyższe maja podobnie. Tylko że im lepsze hamowanie na gorąco tym gorsze na zimno, kluczem jest znalezienie kompromisu, żeby jeszcze dobrze hamowały na zimno ale już coraz lepiej na gorąco. :-) Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Stycznia 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2003 STI ma inny kompletny układ hamulcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 27 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2003 Posiadam żonę pozbawioną chamulców, a do zdeżenia dochodzi tylko jak zupa jest za słona. Ma wtedy pogiętą maskę i rozbity reflektor, czasami lekko skopany układ wydechowy. Siwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 27 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2003 Posiadam żonę pozbawioną hamulców, a do zdeżenia dochodzi tylko jak zupa jest za słona. Ma wtedy pogiętą maskę i rozbity reflektor, czasami lekko skopany układ wydechowy. Siwy ROTFL!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 4 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2003 Zyga, ja cię bardzo przepraszam, jestem z Małopolski......co to jest ROTFL? Siwy Niedoinformowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2003 co to jest ROTFL? To w języku Sheakspeara - Rolling on the floor loughing (mam nadzieję że nie zrobiłem błędu). Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 4 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2003 Czyżby chodziło ci o..... Szekspira. W języku polskim zdażają się jeszcze gorsze zniekształcenia np. Pisze się Bolesław Prus a czyta ...........Aleksander Głowacki. Siwy Lingwista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Browaru Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 To w języku Sheakspeara - Rolling on the floor loughing (mam nadzieję że nie zrobiłem błędu). Laughing. Tak poza tym się zgadza wbr purystajęzykowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 Laughing. Tak poza tym się zgadza wbr purystajęzykowy Ja niestety mam straszny problem z ortografią angielską, z polska z resztą też :-( Dzięki Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Browaru Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 Nie ma sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Kochani Forumowicze, za czasów kiedy PRL udzielał mi korepetycji, uczono języka innego Wielkiego Brata. Języka angielskiego cóś tam liznołem, ale z lizaniem zawsze bardziej kojarzył mi się język francuski. Bardziej leży mi niemiecki lub serbo-horwacki ( aktualnie bardziej horwacki ). Proponował bym jedna pisać nadal polskiemu a czasem to nawet można by po polsku. z patriotyczny pozdrowieniem Siwy Niksfhershejene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 ale z ROTFL'em to angol też mógłby mieć problem, przynajmniej jakis taki nieszekspirofil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się