Skocz do zawartości

US dziadowus SF6


133699

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, 133699 napisał:

Na 95% MAF, pamiętałbym tak istotny szczegół

Na mafie paliwo powinno być ok. Widzi mniejszy przepływ (2.0 vs 2.5) i podaje paliwo odpowiednio do powietrza. Mały problem by był z brakiem wzbogacenia pod obciążeniem.. i duży będzie będzie z zapłonem. Mapy 2.5 i 2.0 są w miarę podobne ale jeżeli MAF widzi tylko 0,8 przepływu może pod obciążeniem niepotrzebnie wskakiwać na duże kąty wyprzedzenia zapłonu.
Na MAP odwrotna sytuacja. Mapa zapłonu będzie działała prawidłowo(na tyle na ile jest podobna 2.0vs2.5) , za to paliwo wskoczy na dużą minusową korektę. Przy butowaniu korekta może się wyłączać i masz polane ostro paliwem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Tak jak mówisz ;) przy wolnossaku mam nadzieje, że nie wpłynie to aż tak na osiągi - samochód robi katalogo czasy, a wątpię by ta mapa zapłonu pozwoliła na to by tłoki stopiło :D 

 

Nawiasem mówiąc wie ktoś czy USA miało wiązkę do światła przeciwmgłowego tył? zbliża mi się przegląd i wypadałoby to światło zrobić. Wstawię czerwoną żarówkę w miejsce wstecznego, ale wiązki wolałbym nie drutować. 

50C4962E-B476-4D8B-92DB-339A9CCE9F67.thumb.jpeg.a4ec879cb9a68a6cfc1f5a2759e72571.jpeg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...