Skocz do zawartości

Swap 2.0TT do BE5


z0nk94

Rekomendowane odpowiedzi

Strzałka! Robie swapa 2.0TT do Legacy 3 EU przedlift, i myk jest taki ze lewa turbina szpilkami dp wchodzi w servo. Ktos sie orientuje z w jakiej imprezie jest najcieńsze servo? W mojej okolicy czesci do japońców jest bardzo ubogo a jedyny zlom nie chce dac czesci do przymiarki stąd pytanie.

Edit: ewentualnie czy ktoś montował adapter za swerwo?

Szukam jeszcze schematów wiązki pod deska z b4 blitzen jak ktoś ma namiary bo kolory kabli w japońskiej wersji sa inne niz podaje serwisowka eu

Edytowane przez z0nk94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najciensze serwo takie jakie aktualnie zakładam do swojego auta występowało w starszych Imprezach z hamulcami  bebnowymi z tyłu. Serwo wejdzie ale jest z tym sporo gimnastyki. Próbowałem zamontować serwo hydrauliczne z Dodga Rama, ale niestety okazało się minimalnie za duże. Schematów wiązki deski nie znajdziesz. Musisz bardzo dokładnie przestudiowac wszystkie schematy elektryczne z Subaru Legacy Service Manual, jak się im dokładnie przyjzysz to zauważysz, że są tam podane dane dla wersji turbo. Generalnie czeka Cię dużo pracy. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że zamiast modyfikować krzyzak kolumny kierowniczej tak jak opisałem to w moim temacie, możesz spróbować zamontować kolumnę kierownicza z Legacy II, możliwe że będzie pasować, ale tego nie jestem pewien. Jeśli chodzi o adapter serwa czy też montaż rajdowych pedałów to nie jestem pewien czy po takim zabiegu auto przejdzie przegląd techniczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki, juz mam jakis start. Piszesz że turbo dałeś do góry a nie lepiej w dół u mnie pod troche niemożliwym kątem weszło by pod seryjne servo tyle że gruszka nie popchnie wg

Edytowane przez z0nk94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dół nie da rady, turbo pewnie by weszło, ale rura up pipe będzie w miejscu krzyzaka, chyba że zamontujesz turbo tak jak na zdjęciu które znalazłem na rosyjskojęzycznych stronach ( jest w moim opisie. Najpierw zamontuj serwo i cieńszy krzyzak, potem wymontuj turbinie, bez turbiny silnik wejdzie. Jak silnik będzie na miejscu zacznij kombinować z osadzeniem turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...