Jump to content

z0nk94

Nowy
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About z0nk94

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Milanów
  • Auto
    Legacy III

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To moze inaczej, szukam serwisówki do legacy 3 gt-b, wersja blitzen na rynek japoński. Robie swapa i szukam danych i schematu elektryki bo wiazke przekladam z angola
  2. Cześć, moja autodata nie ma danych do silnika ej208, czy ktoś ma dane techniczne do tego silnika? Kupiłem silnik do przekładki i potrzebuje takich info jak: ciśnienie sprężania, moment dokręcania stopki korbowodu, luz zaworowy. I czy pompka paliwa montowana w 2.5 wolnossaku z legacy 3 da rade na tym silniku?
  3. I oto zrobiłem z siebie debila... @ewemarkam miałeś kolego rację od samego początku z tym 5 i 15 pinem... Otóż ja głupek no jak i czemu podłączyłem po schemacie kostki B93 zamiast B176... Wybacz ziomek gównoburze która rozpętałem przez pomyłkę. Tak, działa jak podłączając jak pisales, podmienilem centralkę i podłączyłem już jak trzeba i działa bez przekaźnika. Więc ogromne Sorry za głupotę której się dopuscilem
  4. Tu masz kable idące od zamka master w drzwiach kierowcy(powyżej dwa czerwono-niebieskie są nieistotne) czarny jest masą stałą biały jest tym sterującym o którym pisałem wcześniej a czerwono-zielony jest plusowy na ktorym chwilowo zanika napięcie ale nie pojawia się tam masa jak piszesz. Dodam że w tym aucie nie było sterowania z pilota tylko manualne zamykanie z kluczyka. A piny o których pisałeś czyli 5 niebiesko-czerwony i 15 biało-czerwony to stały plus i plus który chwilowo zanika przy ryglowaniu
  5. @Adam Symp gdzie był minus a potem plus? Założyłyles tyle centralek ale gdzie? W Subaru czy grupie VW gdzie jest najprościej? Bo w Subaru montuje pierwszy raz dlatego nie wiem o sterowaniu tego układu. Wrzucasz schemat i żadnej informacji co jest gdzie i do czego,skoro zakładasz że jestem kompletnie zielony to Twoja pomoc nie jest w żadnym stopniu pomocna, wybacz ale mam wrażenie że nie wiesz o czym mówisz lub działasz po omacku. @ewemarkam fakt doktoratu z elektryki nie mam ale kilka lat w tym temacie utwierdza mnie w przekonaniu że mam jakieś pojęcie, spróbowałem Twojego pomysłu z ciekawości(uważam że uczę się całe życie i warto posłuchać jak ktoś ma coś sensownego do powiedzenia) i cóż wyszło jak wyszło na przyszłość wiemy obaj że tak tego robić nie można. Samochód jest projektem mam czas i zasoby na eksperymenty a w temacie Subaru dopiero zaczynam w okolicy jest mało japońców głównie robi się francuzy czy grupa vw
  6. Teraz to ciężko powiedziec Zdaje się że upaliło orginalna centralkę, nie ma oświetlenia w środku, zamka centralnego, zapalniczki i radia chociaż bezpieczniki cale żaden z tych pinów nie ma minusa jest stała masa na czarnym przewodzie(patrzymy na kostkę centralki) na 5 pinie jest stały plus, więc rozwiązanie z przekaźnikiem jest prostsze i bezpieczniejsze
  7. Rozebrałem z ciekawości.... Tamten biały zlutowalem a przekaźnik wyrzucialem, połączyłem 5,15 masę i korki wywalilo
  8. Owszem od zamka master w drzwiach kierowcy są 4 przewody(biały, czarny,zielono-żółty,czerwono-zielony) na białym jak już pisałem steruje zamkiem, na czerwono zielonym podczas otwierania prad znika na chwilę jest migniecie i ciągle jest na nim plus. Reszta bez reakcji przy zamykaniu i otwieraniu, sygnał zamykania ze sterownika dokładnego steruje przekaźnikiem a otwieranie jest bezpośrednio na kabel w samochodzie. Co tu nakombinowane dołożony jeden przekaźnik który rozwiera przewód czyli sygnał zamkniecia, a kierunki też są podpiete
  9. Wewnętrzne zamykanie jest realizowane przez stycznik w zamku(mechaniczne cięgło go załącza) ogólnie stwierdziłem że zrobię to na przekaźniku rozwieranym do zamykania a otwieranie bezpośrednio na kabel w aucie i jest lux wszystko spięte przy samej centralce więc nie ma "kablowego bałaganu". Dziękuję za porady
  10. Ogarnąłem że sterowanie jest na jednym przewodzie, jak się go rozewrze to zamyka jak poda masę to otwiera. Ktoś podpowie jak to podpiąć pod tą centralkę? Czy potrzeba będzie przekaznik?
  11. Dzięki bardzo chociaż kolor przewodów w serwisowe jest inny niż na aucie... I wraz muszę na piechote
  12. Witam, potrzebuje schemat elektryczny do podłączenia centralki zamka na pilot. Instrukcja która dostałem z centralka jest do bani. Może ktoś z was dokładał takie cuda? 6 kabli od prawej są do centralnego zamka reszta to zasilanie i kierunkowskazy. I przy okazji potrzebuje też info gdzie jest kostka od górnego oświetlenia.
  13. Cześć! Mam okazje kupić Forestra SG 2.0 ze skrzynią 5MT. Zastanawiam się czy warto go kupić na części pod swap skrzyni do Legacy III 2.5 4EAT, sterownik silnika sie nie nada to wiem. Opłaca się pchać w te pięć biegów czy lepiej kupić 6MT z DCCD i cieszyć się życiem? Skrzynie chcę zmienić bo nie pasuje że za wolno działa,(dla zainteresowanych:koszta sie nie liczą, wszystko robie sam, mam czas, garaż, i pojęcie, mam dobrą baze robie projekt i wiem że "nie opłaca się lepiej sprzedać i kupić manuala")
×
×
  • Create New...