z0nk94 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) Strzałka! Robie swapa 2.0TT do Legacy 3 EU przedlift, i myk jest taki ze lewa turbina szpilkami dp wchodzi w servo. Ktos sie orientuje z w jakiej imprezie jest najcieńsze servo? W mojej okolicy czesci do japońców jest bardzo ubogo a jedyny zlom nie chce dac czesci do przymiarki stąd pytanie. Edit: ewentualnie czy ktoś montował adapter za swerwo? Szukam jeszcze schematów wiązki pod deska z b4 blitzen jak ktoś ma namiary bo kolory kabli w japońskiej wersji sa inne niz podaje serwisowka eu Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez z0nk94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Poczytaj, może znajdziesz odpowiedź: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Kolidowanie jednej z turbin z serwem hamulcowym w wersjach LHD jest powszechnie znany i opisany. Przeważnie ludzie jak robią takie swap'y to nie grzebią przy hamulcach, tylko modyfikuje się flansze tej turbiny i/lub DP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Najciensze serwo takie jakie aktualnie zakładam do swojego auta występowało w starszych Imprezach z hamulcami bebnowymi z tyłu. Serwo wejdzie ale jest z tym sporo gimnastyki. Próbowałem zamontować serwo hydrauliczne z Dodga Rama, ale niestety okazało się minimalnie za duże. Schematów wiązki deski nie znajdziesz. Musisz bardzo dokładnie przestudiowac wszystkie schematy elektryczne z Subaru Legacy Service Manual, jak się im dokładnie przyjzysz to zauważysz, że są tam podane dane dla wersji turbo. Generalnie czeka Cię dużo pracy. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Dodam jeszcze, że zamiast modyfikować krzyzak kolumny kierowniczej tak jak opisałem to w moim temacie, możesz spróbować zamontować kolumnę kierownicza z Legacy II, możliwe że będzie pasować, ale tego nie jestem pewien. Jeśli chodzi o adapter serwa czy też montaż rajdowych pedałów to nie jestem pewien czy po takim zabiegu auto przejdzie przegląd techniczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z0nk94 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) Wielkie dzięki, juz mam jakis start. Piszesz że turbo dałeś do góry a nie lepiej w dół u mnie pod troche niemożliwym kątem weszło by pod seryjne servo tyle że gruszka nie popchnie wg Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez z0nk94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 W dół nie da rady, turbo pewnie by weszło, ale rura up pipe będzie w miejscu krzyzaka, chyba że zamontujesz turbo tak jak na zdjęciu które znalazłem na rosyjskojęzycznych stronach ( jest w moim opisie. Najpierw zamontuj serwo i cieńszy krzyzak, potem wymontuj turbinie, bez turbiny silnik wejdzie. Jak silnik będzie na miejscu zacznij kombinować z osadzeniem turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się