mateuszm31 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam, ma prośbe do osób które wiedzą jak czytać logi i jakie wartości są optymalne. Legacy IV 2.0r 165km lpg my06 test pierwszy normalne ruszanie i jazda test drugi to szybkie rozpędzanie test trzeci to normalne ruszanie i jazda po tescie z przeciaganiem na obrotach. // do edukowałem sie, i zrobiłem testy staczyne i dynamiczne (3 bieg 1500 obrotów i gaz w podłogę do odcinki, pozniej puszczenie gazu i spadanie z obrotów) + test z stabilnej jazdy z góry dziekuje, i jak by ktos miał jakiś spis czy cos w tym stylu jakie wartosci są optymalne dla kazdego czujnika Pozdrawiam ps. który parametr odpowiada za sonde lambe przed katalizatorem? gdyż delphi pokazuje mi że dawka paliwa jest uboga bez żadnych parametrów ps2. jc to moge zrobić logi w inny sposób, prosze o jakies wskazówki 1.csv 2.csv 3.csv dynamiczny.csv statyczny.csv stabilna.csv Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez mateuszm31 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm31 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 hmmm, sadziłem ze ktos ogarnia na forum temat czytania logów ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 (edytowane) Wygląda dobrze. Zapłon odpowiednio przyspieszony, nie łapie fałszywego stuku, mieszanka trzymana w ryzach przy dyanmicznej jeździe. Przy spokojnej i na postoju jest spora korekta paliwowa, jeżeli to było na lpg to można by dostroić. Niestety nie wiem jak dane ze zmiennych faz bo nigdy nie miałem Log z jazdą dynamiczną na PB czy LPG? Edytowane 15 Kwietnia 2020 przez Yoosyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm31 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) W dniu 15.04.2020 o 11:08, Yoosyn napisał: Wygląda dobrze. Zapłon odpowiednio przyspieszony, nie łapie fałszywego stuku, mieszanka trzymana w ryzach przy dyanmicznej jeździe. Przy spokojnej i na postoju jest spora korekta paliwowa, jeżeli to było na lpg to można by dostroić. Niestety nie wiem jak dane ze zmiennych faz bo nigdy nie miałem Log z jazdą dynamiczną na PB czy LPG? jazda na LPG, no własnie chodzi o te korekty STFT I LTFT, po resecie komputera jest równe zero, po normalnej jezdzie tak na postoju 7-10, tutaj statyczna byłą mierzona po tescie dynamicznym wiec moze stąd taki wynik Czyli na gazie trzeba by było trochę skorygować LTFT do dołu. czy moze jakies inne pomiary zrobic? Dziekuje za odpowiedz Autko fajnie jezdzi, ale jak sie nagrzeje silnik to podczas odpuszczania gazu i powolnego spadania z 3k obrotow do 2k w pewnym momencie sluchac postukiwanie, o dziwo przy lekkim muśnięciu gazem odrazu znika, slychac je tez na postoju jak uda sie pedałem gazu w celowac w te obroty i trzymać je. Problem wystepuje tylko na dobrze rozgrzanym silniku, na zimnym cisza Mysle że to zawory, tylko czemu jak sie nagrzeją i czemu tylko przy odpuszczaniu gazu i w jednym sztywnym zakresie obrotowym Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez mateuszm31 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się