Skocz do zawartości

Analiza logów ecuExplorer


mateuszm31

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ma prośbe do osób które wiedzą jak czytać logi i jakie wartości są optymalne.

Legacy IV 2.0r 165km lpg my06

 

test pierwszy normalne ruszanie i jazda

test drugi to szybkie rozpędzanie

test trzeci to normalne ruszanie i jazda po tescie z przeciaganiem na obrotach.

 

// do edukowałem sie, i zrobiłem testy staczyne i dynamiczne (3 bieg 1500 obrotów i gaz w podłogę do odcinki, pozniej puszczenie gazu i spadanie z obrotów) + test z stabilnej jazdy

 

z góry dziekuje, i jak by ktos miał jakiś spis czy cos w tym stylu jakie wartosci są optymalne dla kazdego czujnika :)

 

Pozdrawiam

 

ps. który parametr odpowiada za sonde lambe przed katalizatorem? gdyż delphi pokazuje mi że dawka paliwa jest uboga bez żadnych parametrów 

ps2. jc to moge zrobić logi w inny sposób, prosze o jakies wskazówki 

1.csv 2.csv 3.csv

dynamiczny.csv statyczny.csv

stabilna.csv

Edytowane przez mateuszm31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wygląda dobrze. Zapłon odpowiednio przyspieszony, nie łapie fałszywego stuku, mieszanka trzymana w ryzach przy dyanmicznej jeździe. Przy spokojnej i na postoju jest spora korekta paliwowa, jeżeli to było na lpg to można by dostroić. Niestety nie wiem jak dane ze zmiennych faz bo nigdy nie miałem :D
Log z jazdą dynamiczną na PB czy LPG?

Edytowane przez Yoosyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.04.2020 o 11:08, Yoosyn napisał:

Wygląda dobrze. Zapłon odpowiednio przyspieszony, nie łapie fałszywego stuku, mieszanka trzymana w ryzach przy dyanmicznej jeździe. Przy spokojnej i na postoju jest spora korekta paliwowa, jeżeli to było na lpg to można by dostroić. Niestety nie wiem jak dane ze zmiennych faz bo nigdy nie miałem :D
Log z jazdą dynamiczną na PB czy LPG?

jazda na LPG, no własnie chodzi o te korekty STFT I LTFT, po resecie komputera jest równe zero, po normalnej jezdzie tak na postoju 7-10, tutaj statyczna byłą mierzona po tescie dynamicznym wiec moze stąd taki wynik :D

Czyli na gazie trzeba by było trochę skorygować LTFT do dołu. czy moze jakies inne pomiary zrobic?

 

Dziekuje za odpowiedz :D 

 

Autko fajnie jezdzi, ale jak sie nagrzeje silnik to podczas odpuszczania gazu i powolnego spadania z 3k obrotow do 2k w pewnym momencie sluchac postukiwanie, o dziwo przy lekkim muśnięciu gazem odrazu znika, slychac je tez na postoju jak uda sie pedałem gazu w celowac w te obroty i trzymać je.

Problem wystepuje tylko na dobrze rozgrzanym silniku, na zimnym cisza

Mysle że to zawory, tylko czemu jak sie nagrzeją i czemu tylko przy odpuszczaniu gazu i w jednym sztywnym zakresie obrotowym  

Edytowane przez mateuszm31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...