halinka Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 Witam Czy na ktoś wiedzę w jaki sposób lub jakim programem skalibrować czujnik skrętu ? (VDC) Pacjent to Legacy MY05 AT Czujnik wygląda tak: https://www.olx.pl/oferta/tasma-esp-subaru-legacy-outback-2003-2009-rok-CID5-IDDya7O.html Opis: Urwałem taśmę air bag (jest do niej przykręcony ten czujnik) wymieniłem na pasująca używkę, przekładając swój czujnik. Od tego czasu pali się kontrolka od VDC (że jest wyłączony), załączanie na przycisku oczywiście nie działa. Na oprogramowaniu delfi wczytało błąd ustawień czujnika położenia kół lub kierownicy (071) o ile dobrze pamiętam. Wykonałem kalibrację i poprawiło się o tyle że po odpaleniu VDC gaśnie, ale po ruszeniu kierownicy wraca z powrotem błąd a układ VDC przechodzi w tryb off. Ma ktoś pomysł jak to ogarnąć lub jakim programem ? Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 (edytowane) Witam Tu masz wszystko dla legasiów i nie tylko. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/ Są tam schematy, instrukcje, procedury serwisowe itd. Wejdź na stronę, wybierz rocznik .... nie wiem z którego roku masz auto, ale sprawdziłem z 2008r. kod C0071 (jak uruchomisz program-po prawej u góry masz przyciski DTC i wklep kod błędu) pokaże się tabelka z procedur z tym błędem- klikasz na znaczek łańcuszka po prawej i wyświetla się schemat i procedura dla tego błędu. Pozdrawiam Edytowane 17 Lutego 2020 przez Mirek 67 brak linku do strony i opis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halinka Opublikowano 17 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Dobry poradnik, dzięki za posta, temat ogarnięty, czujnik skalibrowany, błąd znikł, trakcja ożyła. Rozwiązanie problemu: Na czujniku jest wziernik, kręcąc czujnikiem trzeba ustawić na strzałkę tak aby czujnik pasował do taśmy, wtedy kalibracja z kasacja błędów przy kołach ustawionych na wprost i taśmie ustawionej na znaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bemobile0077 Opublikowano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 (edytowane) Witam Mam też ten sam problem co powyżej też wyciągając kierownicę do obszycia rozwineła mi się taśma poświesiłem 1h na zwinięcie bez rezultatu , ale uzywka kosztowała 60,- pln wiec szkoda czasu u nerwów , mim zdanie moza to poskladać tyklo robierając ten zwijak całokwicie i rozlutować na złączach. czy ktoś może pokazać gdzie jest ten znacznik , bo nie wiem jak to spasować by nie świeciła się kontrola trakcji/ dziękuję za pomoc. Edytowane 4 Grudnia 2023 przez bemobile0077 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się