Tomasz Neumann Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Witam . Mam takie pytanie planuje w moim Foresterze xt zmianę zacisków na czterotłoczki i moje pytanie czy fabryczne dwutłoczkowy da się zastosować na tylną oś? Sam zobaczę jak będę miał już wszystko w ręce ale powiedzcie co o tym sądzicie. Robił to ktoś? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotrula Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Zakładasz adapter i bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Neumann Opublikowano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Dzieki za odpowiedz .Tak myślałem że rozstaw jest inny . Da ktoś namiar na taki adapter? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 daleko szulać nie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 NIEEE!!! Powyższe adaptery są na zacisk dwutloczkowy jaki występuje w imprezie wrx oryginalnie z tyłu! A nie do przerobienia przedniego zacisku na tylny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Neumann Opublikowano 3 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Dzięki za czujność . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 o, sorry jakoś jak przeczytałem "dwutłoczek na tył" to z automatu dopisałem wrx BTW. Ktoś robił takiego moda? To nie będzie przypadkiem większe niż tył z wrx? Bo wtedy korektor hamowania chyba bedzie nieodpowiedni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Neumann Opublikowano 3 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Pomyślałem że przy zmianie przednich na większe dlaczego by nie wykorzystać tych zdemontowanych. Ale nie pomyślałem w ogóle o rozdziale siły hamowania . Dzięki za sugestie może ktoś się odezwie kto miał podobny pomysł. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Pomysłów cała masa, co innego ich realizacja. Zdejmij dwutłok z przodu, przymierz na tył i będziesz wiedział czy to zadziała. Wątpię, aby potrzebny był korektor hamowania, ale mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się