JoteeN Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Mam możliwość w swoim Legacy H6 wymiany zegarów na STI z wersji Turbo. Wyskalowane są identycznie również do AT, nie zgadza się jedynie ikona ECO której u mnie nie ma. Czy po zamontowaniu zegarów i ewentualnym wgarniu immo oprócz przekłamywania obrotów (inne przełożenia skrzyni itp) taki licznik będzie prawidlowo funkcjonował? W załączniku zdjęcia moich obecnych zegarów : Zegary które chcę wstawić: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 jak co to bym sie potencjalnie pisal na odkupienie Twoich obecnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Witam Jestem w trakcie przekładki silnika (benzyny) i innych rupieci z anglika w miejsce swojego diesla i wiem że jest problem z adaptacją zegarów, może nie ze względu okablowania co z IMMO (imobiliserem). Samo okablowanie (schematy serwisowe) są dostępne na internecie - z tym nie ma problemu, za to jest problem z przeprogramowaniem IMMO, bo trzeba to zrobić zarówno dla licznika jak i komputerka pokładowego. Schematy mogę Ci podesłać, ale co do przeprogramowania chipa w zegarach to jest problem. Jeżeli masz kogoś od programowania to daj znać, będę wdzięczny, bo chciałbym zostawić swoje zegary z diesla. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoteeN Opublikowano 5 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Mirek 67 napisał: Witam Jeżeli masz kogoś od programowania to daj znać, będę wdzięczny, bo chciałbym zostawić swoje zegary z diesla. Pozdrawiam Tzn chciałem spróbować oddać go do ASO Subaru ale szukam jeszcze alternatyw. Edytowane 5 Stycznia 2020 przez JoteeN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoteeN Opublikowano 5 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 4 godziny temu, piwozniak napisał: jak co to bym sie potencjalnie pisal na odkupienie Twoich obecnych Zbieram graty, więc nawet jak wymienię to nie sprzedaję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 ASO radzi sobie bez problemu, jakiś czas temu kosztowało to 300zł, nie wiem jak teraz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Witam Nooo nie wiem czy tak sobie dają rady, bo już się informowałem w ASO i powiedzieli że nie da rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 41 minut temu, Mirek 67 napisał: Witam Nooo nie wiem czy tak sobie dają rady, bo już się informowałem w ASO i powiedzieli że nie da rady To chyba trzeba zapytać w innym ASO. Pytałem w jednym w tym roku i mówili, że jest taka możliwość. Albo może po prostu zmiana diesel-benzyna nie jest taka prosta. Czy ktoś miał doświadczenia i może potwierdzić, że zmiana zegarów między H4 a H6 w Legacy IV (Outback III) będzie skutkowała błędnymi wskazaniami obrotomierza? Ponoć w starszych generacjach tak właśnie jest. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się