Han Skolo Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Witam Mam takie pytanie. Jak wszyscy wiemy co jakiś czas warto w naszych Subarakach wymienić Świece. Tylko niech ktoś mi powie, napisze czy jest sens zakładania lepszych świec (platynowych) do zwykłego Subaru GL??? Czy wogóle to dobry pomysł??? Czy poza ceną odczuję jakąś różnicę??? Chciałbym tylko dodać, że w samochodzie mam Sekwencyjną Instalację Gazową i Panowie (pozdrawiam serdecznie) z Subaru Point w Łodzi powiedzieli, że do gazu powinny być inne świece niż do benzyny (cokolwiek mieli na myśli) Proszę się wypowiadać, bo jakoś niebawem muszę dokonać tej wymiany i niechciałbym zrobić jakiegoś głupstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Skolo, nie kombinuj, zwykła seryjna świeca, prawdopodobnie miałeś BKR6E-11, możesz założyć zamiast niej BKR6E (ma szczelinę 0,9mm zamiast 1,1mm) i tyle wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Skolo Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Ale co mi daje ta szczelina ??? Bo ja nie chcę kombinować, a tym bardziej przepłacać za jakieś platynowe, tylko chcę wiedzieć czym to się różni i jak reaguje na to silnik. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Tak jak aflinta, mówi, nic nie zyskasz, a tylko forse stracisz... Lepiej zainwestować w dobre kable Wysokiego Napięcia, które też warto zmienić, przy wymianie świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Skolo, mniejsza szczelina daje mocniejszą iskrę, z drugiej strony jak będzie za mała to się może świeca przegrzać. Zmniejszenie o 0,2mm jest takim dobrym kompromisem przy gazie, zresztą w instrukcji znalazłem, że taką zmniejszoną przerwę ma też wersja bez katalizatora, w katalogu NGK za to znalazłem, ze Legace z fabrycznym gazem (CNG) też mają mniejszą przerwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Skolo Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Czyli problem świec i niejasności z tym związane rozwiązał Aflinta A teraz co do tych kabli wysokiego napięcia to jakie propozycje i ewentualne koszta bo to pewnie droższe niż jakieś tam gromnice, znaczy świece ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Skolo, było wiele razy wałkowane Wyszukiwarka się kłania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 ... Wyszukiwarka się kłania. Nie ma się kłaniać, tylko działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=107028 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=109625 Działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Masz chyba jakąś magiczną klawiaturę. Jak chcę coś znaleźć to wychodzi z tego lipa. Albo szukam rzeczy, których nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Skolo Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Masz chyba jakąś magiczną klawiaturę. Jak chcę coś znaleźć to wychodzi z tego lipa.Albo szukam rzeczy, których nie ma. U mnie zupełnie to samo np. po wpisaniu słowa świece znalazł 42 wątki, ale w żadnym nic o świecach ciekawego nie było. Zawsze przed założeniem tematu bawię się wyszukiwarką, ale nie zawsze znajduje to co mnie interesuje, a teraz czuje, że rymuje, więc wam chyba podziekuje :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Czyli problem świec i niejasności z tym związane rozwiązał Aflinta A teraz co do tych kabli wysokiego napięcia to jakie propozycje i ewentualne koszta bo to pewnie droższe niż jakieś tam gromnice, znaczy świece ;-) Wybor jest spory. Ja po ostatnich przejsciach z tajemniczym zwierzaczkiem, ktory mi przegryzl lacznie 3 przewody, nie zamierzam inwestowac w zadne drogie druty. U mnie sprawdzaja sie jc-auto, ale jak znowu je cos pogryzie, to kupie najtansze na ktorych wedlug innych uzytkownikow nie szarpie i nie strzela na gazie. Stawiam auto w tak dziwnych miejscach, ze zadne przewody nie maja szans na 10 lat uzytkowania. Oryginalne kable tyle wytrzymaly, ale jeden nosi slad proby skonsumowania prawdopodobnie jeszcze we Francji. Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Skolo Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Wybor jest spory. Ja po ostatnich przejsciach z tajemniczym zwierzaczkiem, ktory mi przegryzl lacznie 3 przewody, nie zamierzam inwestowac w zadne drogie druty. U mnie sprawdzaja sie jc-auto, ale jak znowu je cos pogryzie, to kupie najtansze na ktorych wedlug innych uzytkownikow nie szarpie i nie strzela na gazie. Stawiam auto w tak dziwnych miejscach, ze zadne przewody nie maja szans na 10 lat uzytkowania. Oryginalne kable tyle wytrzymaly, ale jeden nosi slad proby skonsumowania prawdopodobnie jeszcze we Francji. Pozdrawiam, Slawo. Slawo to gdzie ty parkujesz ? ? ? Może masz pod maską jakiegoś pasożyta co żeruje na Twoich przewodach :wink: i wszędzie z Tobą jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Skolo Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 A czy ktoś z was sprawdzał lub ma takie kable http://www.mtuning.pl/sklep/product_inf ... cts_id=767 i czy to się nadaje do wolnegossaka ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Skolo, wedle katalogu NGK są to te same przewody, tylko nie wiem czemu NGK podaje 3 jedengo typu i 1 inny, skoro powinno być po dwa według mnie. Niby te same druty są też do mojego Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Skolo Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Skolo, wedle katalogu NGK są to te same przewody, tylko nie wiem czemu NGK podaje 3 jedengo typu i 1 inny, skoro powinno być po dwa według mnie. Niby te same druty są też do mojego Legacy. Czyli te będą dobre i bez stresu mogę je kupic ??? Dobrze Cię zrozumiałem Aflinta ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Skolo, odpowiem inaczej. W katalogu NGK kable WN dla miprezy GT, wolnossącej 2.0 z 1998 oraz Legacy 2.0 z 1996 mają to samo oznaczenie. Co ciekawe podają symbole wszystkich 4 kabli (z czego 3 są takie same). O ile pierwsze (te same kable do tych silników) jestem w stanie przyjąć bez mrugnięcia okiem, to zastanawia mnie dlaczego 3 kable są jednego typu a jeden innego, podczas gdy z tego co pamiętam powinno być po dwa kable każdego typu. Więc albo źle interpretuję katalog, albo NGK ma nieco inne podejście do kabli niż Subaru Nie powiem Ci na 100% czy te kable od Imprezy GT kupione w sklepie tuningowym są coś warte w Twoim aucie bo nie wiem (teoretycznie powinny pasować), niemniej przy cenie prawie 200 zł za nie to chyba bym poszukał oryginalnych NGK/Denso albo Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Skolo Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Chyba zrozumiałem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Nosze sie z zamiarem wymiany swieczek. Mam dylemat: NGK BKR6EIX iridydowe (ewentualnie DENSO IK20) lub NGK PFR6G platynowe Prosze o wszelkie porady, nie wiem co lepsze, slyszalem ze irydowe, czy ktos testowal te swiece? Z gory dzieki za wszelkie info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Kuzyn założył do Legacy irydium-ngk ale nie widzi różnicy od zwykłych. Na platinum dłuzej pojeździsz. 2X dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Kuzyn założył do Legacy irydium-ngk ale nie widzi różnicy od zwykłych. Na platinum dłuzej pojeździsz. 2X dłużej. Czyli jednak platynowki. Na stronce firmowej NGK, zalecaja do WRX'ow PFR6G. Czy ktos wie gdzie i za ile mozna je kupic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi