Damian Korzekwa Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 (edytowane) Witam. Posiadam jak w opisie takiego outbacka postawionego na żółtym Bilsteinie B6 , sprężyny z legacy diesel , co za tym idzie 3cm niższy od serii. Da się zostawić amortyzatory ale wrócić do wysokości z serii chyba 21cm ? Znacie jakieś możliwości ? Chciałbym zostawić sztywność prowadzenia a funkcje bardziej leśne Pozdrawiam Edytowane 7 Grudnia 2019 przez Damian Korzekwa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomislaw538158391 Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 (edytowane) odkopuje. jak ci sie jezdzilo na tych amortyzatorach? czy komfort na dlugich trasach byl odczuwalnie wiekszy? czy po powrocie do wyzszego zawieszenia skoczylo ci spalanie? Edytowane 17 Marca 2021 przez tomislaw538158391 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 W dniu 7.12.2019 o 16:51, Damian Korzekwa napisał: Witam. Posiadam jak w opisie takiego outbacka postawionego na żółtym Bilsteinie B6 , sprężyny z legacy diesel , co za tym idzie 3cm niższy od serii. Da się zostawić amortyzatory ale wrócić do wysokości z serii chyba 21cm ? Znacie jakieś możliwości ? Chciałbym zostawić sztywność prowadzenia a funkcje bardziej leśne Pozdrawiam Mógłbyś dokładnie opisać jakie rzeczy były zmienione żeby auto stało niżej? Chcę swojego Outbacka obniżyć, a wiem że całe zawieszenie przednie i tylne jest zamocowane na 3cm dystansach, oraz dłuższe amortyzatory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 6 godzin temu, MacGregor napisał: dokładnie opisać jakie rzeczy były zmienione żeby auto stało niżej? W dniu 7.12.2019 o 16:51, Damian Korzekwa napisał: Bilsteinie B6 , sprężyny z legacy diesel Tylko tyle A autor pomysłu miał głowie na celu zmianę charakterystyki zawieszenia, obniżenie to raczej wartość dodana Kończył się fabryczny zawias, zakup nowych ze względu na cenę raczej odpadał Po za tym poliftowy OBK to taki trochę autobus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozeek Opublikowano 22 Lutego Udostępnij Opublikowano 22 Lutego W dniu 20.03.2021 o 08:02, szamot napisał(a): A autor pomysłu miał głowie na celu zmianę charakterystyki zawieszenia, obniżenie to raczej wartość dodana A możesz napisać dlaczego akurat sprężyny od legacy diesel 09? Dlaczego nie od spec b po prostu? Jakaś różnica w wysokości? I druga kwestia - może pamiętasz jakie opony tam siedziały? 235/45 r18? Z góry wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 22 Lutego Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 54 minuty temu, kozeek napisał(a): A możesz napisać dlaczego akurat sprężyny od legacy diesel 09? Dlaczego nie od spec b po prostu? Jakaś różnica w wysokości? I druga kwestia - może pamiętasz jakie opony tam siedziały? 235/45 r18? Z góry wielkie dzięki. Oj to trzeba pytać wykonawcę - dam Ci namiar w pw Tam już nie pamiętam ale obecnie mam prawie taki sam pojazd i najlepsze efekty na drodze są dla rozmiaru 245/40/18 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się