Lepszy Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Szukałem informacji na temat silnika EJ205N i nie znalazłem na forum żadnej informacji. Może ktoś coś wie o tym silniku coś więcej ??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 WRX 2001-2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepszy Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 No ale np jaką moc ma ten silnik ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Zależy od rocznika i rynku, od 218 do 265KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepszy Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 No tyle to się domyśliłem, ale mi chodzi o te magiczne N w rodzaju silnika. 2005r rynek Brytyjski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Zwykłe EJ205, N to po prostu kod producenta oznaczający rewizję montowaną w danym modelu auta, nie oznacza to żadnej specjalnej wersji silnika. Tu masz przykład różnych wersji w zależności od rocznika i rynku: http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_7/engine/engine_assembly/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepszy Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Dziękuję za tak obszerną informację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
takumifan Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 EJ205N były to silniki które wychodziły poza japonie (USA, EU itd) EJ205D to silniki z japońskich wrx, które miały większy stopień sprężania i kręciły się wyżej. To samo tyczy się silników EJ20GN / EJ20GD , gdzie europa miała sprężanie 8:1, a Japonia 8,5:1. EU było wystrojone na 95 a JDM na 98 (tylko ej20g) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się