Adam Lasek Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Witajcie, to mój pierwszy post na forum, ale czytam intensywnie od kilku miesięcy. Szukałem odpowiedzi na moje pytania i jestem już mądrzejszy niż na początku, ale wszystkiego nie znalazłem. Do rzeczy - rozważam swap skrzyni do GT '99 [czyli polift z symetrycznymi półosiami z tyłu] z jakiegoś uturbionego Forestera celem skrócenia przełożeń. Teraz siedzi TY754VN1AB. Mam kilka pytań do osób, które przerabiały taki temat lub ogarniają oznaczenia i niuanse.1. Czy TY755VN1AB z S-Turbo różni się od nowszej TY755VN2AA?2. ...a od TY755VN5AA z XT? Ta jest ponoć mocniejsza, to prawda czy legendy? Były jakieś zmiany w tych skrzyniach od 99 do 05, np. przednie półosie? Młodszych nie rozważam, bo od 06 sprzęgło jest pchane, zgadza się?3. Wiem, że musiałbym kupić dyfer 4,44, czy te foresterowe się między sobą różnią? Wiem, że z Imprez do 98 są na asymetryczne półosie, forkowe są symetryczne?4. Przednie półosie mogą zostać z GT?5. Czujnik prędkości będzie oszukiwał?6. Czy jeszcze czegoś potrzebuję? No i pytanie poza konkursem - może ma ktoś kompletny zestaw na sprzedaż?Dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aQq Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Ja przerabiałem temat w poprzednim WRX Bug więc ten sam napęd co GT z symetrycznymi półosiami, włożyłem skrzynię z s-turbo 755VN2AA i półośki pasują , dyfer z tego samego forka co skrzynia. Na codzień dużo wygodniejsze przełożenia. W obecnym wrxie chętnie bym włożył jakąś krótszą skrzynię od tej z s-turbo.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 W dniu 25.07.2019 o 12:42, Adam Lasek napisał: 1. Czy TY755VN1AB z S-Turbo różni się od nowszej TY755VN2AA?2. ...a od TY755VN5AA z XT? Ta jest ponoć mocniejsza, to prawda czy legendy? Były jakieś zmiany w tych skrzyniach od 99 do 05, np. przednie półosie? Młodszych nie rozważam, bo od 06 sprzęgło jest pchane, zgadza się?3. Wiem, że musiałbym kupić dyfer 4,44, czy te foresterowe się między sobą różnią? Wiem, że z Imprez do 98 są na asymetryczne półosie, forkowe są symetryczne?4. Przednie półosie mogą zostać z GT?5. Czujnik prędkości będzie oszukiwał?6. Czy jeszcze czegoś potrzebuję? 1. Inne łożyskowanie transferu. 2. W XT półosie są inne, podobno wystarczy wymiana uszczelniaczy na starszy typ ale nie sprawdzałem. Ze sprzęgłem się zgadza. 3. Z tym 4,44 to nie zawsze, szukaj kompletu albo sprawdzaj przełożenie transferu, często tył jest 4,11 x 1,08. Półosie są symetryczne. 4. Do skrzyń z s-turbo pasują. 5. Będzie zawyżał bardziej niż fabrycznie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Lasek Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Dzięki za odpowiedź! Póki co wpadła kolejna seria GT, zobaczymy ile pociągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się