Skocz do zawartości

Adam Lasek

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    GF GT '99
  • Zainteresowania
    Mechanicy, blacharze, lakiernicy, zaklinacze, akrobaci

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adam Lasek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Automaty też miały LSD w tylnym dyfrze? Ten nie wygląda jakby miał.
  2. Dzięki za odpowiedź! Póki co wpadła kolejna seria GT, zobaczymy ile pociągnie.
  3. Witajcie, to mój pierwszy post na forum, ale czytam intensywnie od kilku miesięcy. Szukałem odpowiedzi na moje pytania i jestem już mądrzejszy niż na początku, ale wszystkiego nie znalazłem. Do rzeczy - rozważam swap skrzyni do GT '99 [czyli polift z symetrycznymi półosiami z tyłu] z jakiegoś uturbionego Forestera celem skrócenia przełożeń. Teraz siedzi TY754VN1AB. Mam kilka pytań do osób, które przerabiały taki temat lub ogarniają oznaczenia i niuanse.1. Czy TY755VN1AB z S-Turbo różni się od nowszej TY755VN2AA?2. ...a od TY755VN5AA z XT? Ta jest ponoć mocniejsza, to prawda czy legendy? Były jakieś zmiany w tych skrzyniach od 99 do 05, np. przednie półosie? Młodszych nie rozważam, bo od 06 sprzęgło jest pchane, zgadza się?3. Wiem, że musiałbym kupić dyfer 4,44, czy te foresterowe się między sobą różnią? Wiem, że z Imprez do 98 są na asymetryczne półosie, forkowe są symetryczne?4. Przednie półosie mogą zostać z GT?5. Czujnik prędkości będzie oszukiwał?6. Czy jeszcze czegoś potrzebuję? No i pytanie poza konkursem - może ma ktoś kompletny zestaw na sprzedaż?Dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...