nrb Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Jak w temacie, czy w Legacy III 2.0 trzeba wyciągać silnik do zrobienia UPG? Łapa wchodzi między wałek a podłużnicę przy regulacji zaworow, ale nie wiem jaka jest długość śrub, czy mi się nie oprą o podłużnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 manual nie przewiduje wyciągania silnika do tej operacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 2 godziny temu, nrb napisał: Jak w temacie, czy w Legacy III 2.0 trzeba wyciągać silnik do zrobienia UPG? Łapa wchodzi między wałek a podłużnicę przy regulacji zaworow, ale nie wiem jaka jest długość śrub, czy mi się nie oprą o podłużnicę? Mozna robić na aucie, tylko po co? Wyjęcie silnika to pół godziny, a jakość pracy na wyjętym silniku nieporównywalna. Ale kto co lubi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 A bo musiałbym pożyczać busa, po to żeby pożyczyć dźwig do silnika - mój garaż nie jest w to wyposażony, choć widzę pole do ulepszeń na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się