Kacper Wileński Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 (edytowane) Witam wszystkich! Mam problem ze swoim robalem, tak jak w temacie nie ma mocy. Nowe turbo jest założone 2kkm temu, pompowało bardzo dobrze, aż w końcu pewnego razu chcąc przyspieszyć wcisnąłem gaz, a reakcji praktycznie brak. Do 3 tysięcy obrotów subi jedzie dobrze, powyżej - gorzej niż wolnossak. Podciśnienia sprawdzone, przepływka podmieniana (również bez zmian), przepustnica wyczyszczona, klapy w kolektorze ssącym usunięte, wydech bez żadnych katów (W uppipe precat też wywalony). Powyżej 3 Tysięcy obrotów ma problem żeby w ogóle normalnie się wkręcić do końca skali. W czym może tkwić problem? Edytowane 20 Maja 2019 przez Kacper Wileński Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Sprawdź aktuator - możliwe, że łapie zawiechę w pozycji otwartego WG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Wileński Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Sztanga od turbiny w ogóle się nie rusza, ma to coś do rzeczy? W jaki sposób go sprawdzić?Na odpalonym aucie i zdjetymi wężykami z niego nie da się w niego dmuchnąć - jest zamknięty. Podpinałem go na krótko do aku i wtedy się otwierał. Jest sprawny czy nie?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Mylisz solenoid z aktuatorem (gruszką). Z aktuatora wychodzi sztanga. Zdejmij zawleczkę z klapki i sprawdź czy się rusza (potrzeba trochę siły, żeby przezwyciężyć sprężynę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Wileński Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Masz rację, myślałem o solenoidzie. Aktuator jest dobry, można ręcznie nim ruszać bez większego problemu (jest wyczuwalny opór sprężyny), klapka w turbinie też się rusza (miałem zrzucony downpipe, aby to skontrolować).Są jeszcze jakieś możliwości?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Może wariować solenoid. Będąc w pozycji zamkniętej doprowadza do otwarcia WG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Wileński Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Tak jak mówiłem, sztanga od gruszki w ogóle się nie rusza, a klapka w turbinie normalnie jest zamknięta. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 No to rusza się czy nie rusza?:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Wileński Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Bez pomocy moich rąk się nie rusza (podciśnienie nią nie steruje), jeśli próbuję nią ruszać ręcznie to nie ma z tym żadnego problemu. Trochę namieszałem z tym Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Chyba już znam przyczynę...Możliwe że przez takie pęknięcie na gorącej stronie turbo w ogóle nie ładuje? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek_rz Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Widziałem już gorzej pekniete na których ludzie smigaja. W firmie regenerujacej turbo mówią że to norma ze tak korpusy pękają w okolicach WG. Solenoid można przeczyscic w bardzo łatwy sposób można go rozebrać na części i dobrze wyczyścić. Może od tego zacznij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Wileński Opublikowano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Tylko, że ściągając wężyk od solenoidu idący do trójnika przed turbiną nic się nie dzieje, a powinna wtedy ładować w opór.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Dziękuję wszystkim za porady, okazało się że jednak było to turbo.Bardzo dziwna sprawa, bo turbinka jest w idealnym stanie, wirnik nie ma żadnych luzów, nic nie ciekła, nie puszczała oleju. Prawdopodobnie pęknięcie przy westgate to wszystko spowodowało Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 I mnie jest tak, dobrze ładuje, jeszcze bynajmniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się