Skocz do zawartości

WRX MY01 - brak mocy


Kacper Wileński

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Mam problem ze swoim robalem, tak jak w temacie nie ma mocy.

Nowe turbo jest założone 2kkm temu, pompowało bardzo dobrze, aż w końcu pewnego razu chcąc przyspieszyć wcisnąłem gaz, a reakcji praktycznie brak.

Do 3 tysięcy obrotów subi jedzie dobrze, powyżej - gorzej niż wolnossak. 

Podciśnienia sprawdzone, przepływka podmieniana (również bez zmian), przepustnica wyczyszczona, klapy w kolektorze ssącym usunięte, wydech bez żadnych katów (W uppipe precat też wywalony). 

Powyżej 3 Tysięcy obrotów ma problem żeby w ogóle normalnie się wkręcić do końca skali. 

W czym może tkwić problem?

Edytowane przez Kacper Wileński
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga od turbiny w ogóle się nie rusza, ma to coś do rzeczy? W jaki sposób go sprawdzić?
Na odpalonym aucie i zdjetymi wężykami z niego nie da się w niego dmuchnąć - jest zamknięty. Podpinałem go na krótko do aku i wtedy się otwierał.
Jest sprawny czy nie?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, myślałem o solenoidzie. Aktuator jest dobry, można ręcznie nim ruszać bez większego problemu (jest wyczuwalny opór sprężyny), klapka w turbinie też się rusza (miałem zrzucony downpipe, aby to skontrolować).
Są jeszcze jakieś możliwości?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez pomocy moich rąk się nie rusza (podciśnienie nią nie steruje), jeśli próbuję nią ruszać ręcznie to nie ma z tym żadnego problemu. Trochę namieszałem z tym

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Chyba już znam przyczynę...
Możliwe że przez takie pęknięcie na gorącej stronie turbo w ogóle nie ładuje? 79ee808aeaf420d7853c7cd7b9965798.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem już gorzej pekniete na których ludzie smigaja. W firmie regenerujacej turbo mówią że to norma ze tak korpusy pękają w okolicach WG.

Solenoid można przeczyscic w bardzo łatwy sposób można go rozebrać na części i dobrze wyczyścić. Może od tego zacznij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że ściągając wężyk od solenoidu idący do trójnika przed turbiną nic się nie dzieje, a powinna wtedy ładować w opór.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Dziękuję wszystkim za porady, okazało się że jednak było to turbo.
Bardzo dziwna sprawa, bo turbinka jest w idealnym stanie, wirnik nie ma żadnych luzów, nic nie ciekła, nie puszczała oleju. Prawdopodobnie pęknięcie przy westgate to wszystko spowodowało :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...