Skocz do zawartości

Kacper Wileński

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    Subaru Impreza WRX 2001r. 2.0T 218km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kacper Wileński

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Tylko, że ściągając wężyk od solenoidu idący do trójnika przed turbiną nic się nie dzieje, a powinna wtedy ładować w opór. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Dziękuję wszystkim za porady, okazało się że jednak było to turbo. Bardzo dziwna sprawa, bo turbinka jest w idealnym stanie, wirnik nie ma żadnych luzów, nic nie ciekła, nie puszczała oleju. Prawdopodobnie pęknięcie przy westgate to wszystko spowodowało Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  2. Bez pomocy moich rąk się nie rusza (podciśnienie nią nie steruje), jeśli próbuję nią ruszać ręcznie to nie ma z tym żadnego problemu. Trochę namieszałem z tym [emoji23] Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Chyba już znam przyczynę... Możliwe że przez takie pęknięcie na gorącej stronie turbo w ogóle nie ładuje? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  3. Tak jak mówiłem, sztanga od gruszki w ogóle się nie rusza, a klapka w turbinie normalnie jest zamknięta. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  4. Masz rację, myślałem o solenoidzie. Aktuator jest dobry, można ręcznie nim ruszać bez większego problemu (jest wyczuwalny opór sprężyny), klapka w turbinie też się rusza (miałem zrzucony downpipe, aby to skontrolować). Są jeszcze jakieś możliwości? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  5. Sztanga od turbiny w ogóle się nie rusza, ma to coś do rzeczy? W jaki sposób go sprawdzić? Na odpalonym aucie i zdjetymi wężykami z niego nie da się w niego dmuchnąć - jest zamknięty. Podpinałem go na krótko do aku i wtedy się otwierał. Jest sprawny czy nie? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  6. Witam wszystkich! Mam problem ze swoim robalem, tak jak w temacie nie ma mocy. Nowe turbo jest założone 2kkm temu, pompowało bardzo dobrze, aż w końcu pewnego razu chcąc przyspieszyć wcisnąłem gaz, a reakcji praktycznie brak. Do 3 tysięcy obrotów subi jedzie dobrze, powyżej - gorzej niż wolnossak. Podciśnienia sprawdzone, przepływka podmieniana (również bez zmian), przepustnica wyczyszczona, klapy w kolektorze ssącym usunięte, wydech bez żadnych katów (W uppipe precat też wywalony). Powyżej 3 Tysięcy obrotów ma problem żeby w ogóle normalnie się wkręcić do końca skali. W czym może tkwić problem?
  7. Gdzie takie coś kupię, bądź z jakiego auta siądzie do mojego?
  8. Witam wszystkich! Chciałbym w swoim WRX z 2001 roku wymienić radio na standardowe 1din. Czy są możliwe do kupienia, bądź ktoś dorabia ramki które konwertują z 2din na 1din? Coś w stylu ramki na załączniku byłoby najlepsze, prosiłbym o wszelkie możliwe informacje na ten temat, pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...