Jump to content

Kacper Wileński

Nowy
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Kacper Wileński

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    Subaru Impreza WRX 2001r. 2.0T 218km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tylko, że ściągając wężyk od solenoidu idący do trójnika przed turbiną nic się nie dzieje, a powinna wtedy ładować w opór. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Dziękuję wszystkim za porady, okazało się że jednak było to turbo. Bardzo dziwna sprawa, bo turbinka jest w idealnym stanie, wirnik nie ma żadnych luzów, nic nie ciekła, nie puszczała oleju. Prawdopodobnie pęknięcie przy westgate to wszystko spowodowało Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  2. Bez pomocy moich rąk się nie rusza (podciśnienie nią nie steruje), jeśli próbuję nią ruszać ręcznie to nie ma z tym żadnego problemu. Trochę namieszałem z tym [emoji23] Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Chyba już znam przyczynę... Możliwe że przez takie pęknięcie na gorącej stronie turbo w ogóle nie ładuje? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  3. Tak jak mówiłem, sztanga od gruszki w ogóle się nie rusza, a klapka w turbinie normalnie jest zamknięta. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  4. Masz rację, myślałem o solenoidzie. Aktuator jest dobry, można ręcznie nim ruszać bez większego problemu (jest wyczuwalny opór sprężyny), klapka w turbinie też się rusza (miałem zrzucony downpipe, aby to skontrolować). Są jeszcze jakieś możliwości? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  5. Sztanga od turbiny w ogóle się nie rusza, ma to coś do rzeczy? W jaki sposób go sprawdzić? Na odpalonym aucie i zdjetymi wężykami z niego nie da się w niego dmuchnąć - jest zamknięty. Podpinałem go na krótko do aku i wtedy się otwierał. Jest sprawny czy nie? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  6. Witam wszystkich! Mam problem ze swoim robalem, tak jak w temacie nie ma mocy. Nowe turbo jest założone 2kkm temu, pompowało bardzo dobrze, aż w końcu pewnego razu chcąc przyspieszyć wcisnąłem gaz, a reakcji praktycznie brak. Do 3 tysięcy obrotów subi jedzie dobrze, powyżej - gorzej niż wolnossak. Podciśnienia sprawdzone, przepływka podmieniana (również bez zmian), przepustnica wyczyszczona, klapy w kolektorze ssącym usunięte, wydech bez żadnych katów (W uppipe precat też wywalony). Powyżej 3 Tysięcy obrotów ma problem żeby w ogóle normalnie się wkręcić do końca skali. W czym może tkwić problem?
  7. Gdzie takie coś kupię, bądź z jakiego auta siądzie do mojego?
  8. Witam wszystkich! Chciałbym w swoim WRX z 2001 roku wymienić radio na standardowe 1din. Czy są możliwe do kupienia, bądź ktoś dorabia ramki które konwertują z 2din na 1din? Coś w stylu ramki na załączniku byłoby najlepsze, prosiłbym o wszelkie możliwe informacje na ten temat, pozdrawiam!
×
×
  • Create New...