Skocz do zawartości

OBK EJ25 - Objawy UPG Lecz Mocno Doprezony


Mlody Technik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po dlugiej niepbecnosci. Nie swiadczy to jednak, iz z autem nie bylo problemow :)

Sluchajcie, taki temat, OBK EJ25/ SOHC:

- 1,5 roku temu robione bylo UPG;

- auto poszlo znow do majstra z objawami UPG (CO2 w plynie chlodniczym + olej/ lub zaolejone spaliny w zbiorniczku wyrownawczym;

- wyciek oleju w okolicach filtra oleju (nie z fitra), kapiacy olej na kolektor palil sie i smierdzialo w kabinie;

Auto trafilo znow do Majstra i okazalo sie, iz po przeprowadzeniu testu kompresji na H (I, II, III, IV) cisnienie ~ 16 [bar].

 

Ma ktos pomysl co tu jest grane???

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to co, nie znasz obecnego stopnia sprężania po ostatnim planowaniu głowic. Druga sprawa, kompresja przy upg nie musi spadać, nawet przy odkształceniu. Inna kwestia gdy jeden cylinder ma podwyższoną wartość, a sąsiadujący niższą.  Jeśli podniesiony został stopień sprężania w stopniu wyraźnym, a użyta upg nie była z górnej półki plus auto ma lpg, to usterki na tym łączeniu są wysoce prawdopodobne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...