Skocz do zawartości

Wymiana pompy paliwa i problem z odpaleniem


Dorsz914

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów. Jestem po dwóch próbach montażu innej pompy paliwa i obie zakończone niepowodzeniem. Pierwsza była używana OEM, samochód nie odpala więc myślę sobie uszkodzona. Teraz zamontowalem nowa Dw200. Wysokość taka sama jak OEM i nadal auto nie odpala. Nie montowalem OEM-owego sitka ponieważ było nieco luźne więc pompa mogła zaciągać paliwo bokiem. Podpowiedzcie co może być przyczyną bo już głupieje. 

 

Edit1

Po wypięciu węży tryska paliwem więc pompa pompuje. 

 

Impreza wrx 2006 hawk

 

Zdjęcie jak zamontowana mam pompę. 

DSC_0074.JPG

Edytowane przez Dorsz914
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłeś od wymiany, bo stara sie zepsuła tak? Dlatego wymiana i to juz na drugąDługo jeździłeś zanim zgasiłeś?Może tyle co było w przewodach i filtrze, choć to byłoby na chwilkę pracy. Przy kablach nic nie ruszane? Wcześniej normalnie jeździłeś tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, ech napisał:

Zacząłeś od wymiany, bo stara sie zepsuła tak? Dlatego wymiana i to juz na drugąDługo jeździłeś zanim zgasiłeś?Może tyle co było w przewodach i filtrze, choć to byłoby na chwilkę pracy. Przy kablach nic nie ruszane? Wcześniej normalnie jeździłeś tak?

Na starej odczuwam lekkie duszenie się auta, dlatego chcę zmienić na inną. Ogólnie poszedłem za radą @owad i poprzekrecalem kilka razy kluczykiem żeby spróbować przepchac paliwo. Samochód zaskoczył zaczął się telepać, ale po czasie się unormował i chodził. Przejechałem kilkanaście metrów w to i spowrotem i zgasilem go sam. No klops znowu nie pali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś przewód paliwowy przy koszu nie jest dobrze spięty i ciągnie powietrze? Możesz ściągnąć też wąż zaraz przy kolektorze i luknąć czy leci ile powinno po zapłonie. A takie rzeczy jak świeczki i keble? Wykluczyłeś juz coś czy niet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie na starej pompie z odpalaniem problemu nie miałem. Świeczki nowe, a keble powinny być ok. Kiedyś podobny problem miałem zakładając inną pompę oryginalną tyle że używaną. Po zamontowaniu niby działało, ale pojeździłem trochę zgasiłem i klops.Wtedy założyłem, że po prostu padła. Po założeniu starej jeździ. Może problemem jest regulator ciśnienia ? Nowa pompa daję duże ciśnienie, a regulator tego nie normuje? 

Edytowane przez Dorsz914
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, ale teoretycznie po założeniu OEM'a powinno byc w porządku, chyba że faktycznie czujnik przełamuje. Masz jak to pod kompa i zobaczysz cisnienie i może jakiś błąd wyjdzie. 

Na ten moment więcej nie powiem, bo no cóż, za mała wiedza :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...