Jump to content

Wymiana pompy paliwa i problem z odpaleniem


Dorsz914
 Share

Recommended Posts

Witam forumowiczów. Jestem po dwóch próbach montażu innej pompy paliwa i obie zakończone niepowodzeniem. Pierwsza była używana OEM, samochód nie odpala więc myślę sobie uszkodzona. Teraz zamontowalem nowa Dw200. Wysokość taka sama jak OEM i nadal auto nie odpala. Nie montowalem OEM-owego sitka ponieważ było nieco luźne więc pompa mogła zaciągać paliwo bokiem. Podpowiedzcie co może być przyczyną bo już głupieje. 

 

Edit1

Po wypięciu węży tryska paliwem więc pompa pompuje. 

 

Impreza wrx 2006 hawk

 

Zdjęcie jak zamontowana mam pompę. 

DSC_0074.JPG

Edited by Dorsz914
Link to comment
Share on other sites

A gzie paliwem tryska? W komorze silnika? 

Ja jak kiedyś wymieniałem przewody paliwowe to potem musialem kilka razy kluczykiem przekręcać żeby system przepchał paliwo i się odpowietrzył.

Link to comment
Share on other sites

Z węża przy pompie. Ogólnie już myślałem że to zapowietrzenie bo odpalił, a nawet jeździł. Zgasilem go i znowu nie odpala.  :/

Link to comment
Share on other sites

Zacząłeś od wymiany, bo stara sie zepsuła tak? Dlatego wymiana i to juz na drugąDługo jeździłeś zanim zgasiłeś?Może tyle co było w przewodach i filtrze, choć to byłoby na chwilkę pracy. Przy kablach nic nie ruszane? Wcześniej normalnie jeździłeś tak?

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, ech napisał:

Zacząłeś od wymiany, bo stara sie zepsuła tak? Dlatego wymiana i to juz na drugąDługo jeździłeś zanim zgasiłeś?Może tyle co było w przewodach i filtrze, choć to byłoby na chwilkę pracy. Przy kablach nic nie ruszane? Wcześniej normalnie jeździłeś tak?

Na starej odczuwam lekkie duszenie się auta, dlatego chcę zmienić na inną. Ogólnie poszedłem za radą @owad i poprzekrecalem kilka razy kluczykiem żeby spróbować przepchac paliwo. Samochód zaskoczył zaczął się telepać, ale po czasie się unormował i chodził. Przejechałem kilkanaście metrów w to i spowrotem i zgasilem go sam. No klops znowu nie pali. 

Link to comment
Share on other sites

Może jakiś przewód paliwowy przy koszu nie jest dobrze spięty i ciągnie powietrze? Możesz ściągnąć też wąż zaraz przy kolektorze i luknąć czy leci ile powinno po zapłonie. A takie rzeczy jak świeczki i keble? Wykluczyłeś juz coś czy niet?

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie na starej pompie z odpalaniem problemu nie miałem. Świeczki nowe, a keble powinny być ok. Kiedyś podobny problem miałem zakładając inną pompę oryginalną tyle że używaną. Po zamontowaniu niby działało, ale pojeździłem trochę zgasiłem i klops.Wtedy założyłem, że po prostu padła. Po założeniu starej jeździ. Może problemem jest regulator ciśnienia ? Nowa pompa daję duże ciśnienie, a regulator tego nie normuje? 

Edited by Dorsz914
Link to comment
Share on other sites

Hmm, ale teoretycznie po założeniu OEM'a powinno byc w porządku, chyba że faktycznie czujnik przełamuje. Masz jak to pod kompa i zobaczysz cisnienie i może jakiś błąd wyjdzie. 

Na ten moment więcej nie powiem, bo no cóż, za mała wiedza :)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...