Lagacymaniak Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Witam wszystkich. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Auto to legacy 2005 rok z silnikiem 2.0 benzyna 137KM na pojedynczych walkach. Nigdy nie miał LPG. Kupiony z Niemiec. Wyskakuje w nim regularnie błąd P0400 czyli ogólnie błąd EGR. Po dokładnym przygladnieciu się zawór EGR jest zaślepiony i pod spodem nie wychodzi z niego rura do głowicy. Dokupiłem tą rurę ale nie ma gdzie ją wkręcić. Prawdopodobnie ktoś wymieniał głowicę. Proszę o pomoc co mogę zrobić, bo po wykasowaniu błędu za kilka minut jazdy ponownie się nanosi. Głowica i ta rurka wygląda jak na foto. Nie ma gdzie ją wkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) You probably have JDM cylinder head without EGR. There is an option to reflash the ecu and disable EGR. Edytowane 2 Marca 2019 przez Sasha_A80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lagacymaniak Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Can anyone do it in Poland? Will it be cheaper to change the cylinder head? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 15 godzin temu, Lagacymaniak napisał: Nie ma gdzie ją wkręcić. No tak to wygląda, że ktoś zmienił głowicę lub cały silnik na taki od wersji bez EGR. Jedyna opcja to przeprogramowanie sterownika żeby egr wyłączyć. Warto zapytać w najbliższym ASO (patrz regulamin forum). Jeśli nie pomogą to musisz jakiegoś ogarniętego elektronika znaleźć w okolicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lagacymaniak Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Dziękuje za odpowiedź. Oczywiście ASO odwiedziłem. To właśnie u nich dowiedziałem się o tej "żeźbie" którą ktoś zrobił. To jest już 14 letnie auto. Wszelkie drogie rozwiązania są po prostu nie opłacalne jak wymiana głowicy na właściwą. Dlatego zwracam się z prośbą na forum czy ktoś może też już miał taką sytuację i jakoś to rozwiązał. Dziwi mnie, że auto to jeździło w Niemczech, miało ważny przegląd i widać, że to już długo na tym jeździło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) You will be disappointed by driveability of your car after EGR is enabled. The original ecu is 22611-AJ160 ( 2004 model year ) or 22611-AJ610 ( 2005 model year ) if your car is made for European market. Both ecu's are flashable on the bench. You may flash your original or an applicable spare ecu. Corrections: most probably 22611-AH840(841\842) Hitachi ecu for Legacy03-05 2.0L engine. Edytowane 2 Marca 2019 przez Sasha_A80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lagacymaniak Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 This is good information. But who will do it to me in PL? Do you know someone from the forum? Aaa słuchajcie... Nowe instalacje LPG mają taką opcję jak Automatyczny kasownik błędów OBD. Nie spotkaliście się z samym tylko takim urządzeniem czyli Automatycznym kasownikiem błędów OBD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się