dr.elich Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Mam problem z zestawem naprawczym do dwutłoczka - pasuje tylko gumka zewnętrzna, ta w środku ma inną średnicę. Nie pasował zarówno zestaw OEM jak i Autofren. Zacisk prawdopodobnie może pochodzić z hawka. Ktoś poratuje informacją jaki zestaw? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwiutki Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Został mi oem zestaw naprawczy na tył 26697fa000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 WRX EU 01-07 używają takiego samego zestawu naprawczego 26697FA000, innych nie było. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.elich Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 Mechanik mowi, że te "wewnętrzne" gumki mają nie taką średnicę. Nie wiem więc co to za dwutłoczki mam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Też miałem dokładnie ten sam problem z tylnym dwutłokiem, autofren dobrany pod wrx również nie pasował, OEM nie próbowałem. Ciekawe co z tym zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.elich Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 OEM zakupiono ponieważ czytałem, że autofren łapie syf. Ale żadna z opcji nie pasuje. Mechanicy rozważą użycie starych gumek bo nic innego nie pozostaje. Średnio mi się to uśmiecha po zaciski przeszły proszkowe malowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 (edited) U mnie autofren od dwóch lat na przednim czterotłoku daje radę, co miło mnie zaskoczyło gdyż opinie są skrajne: że niby ciekną od razu po wyjeździe z warsztatu. Na tyle też mam jeszcze oryginały, na szczęście warsztat regenerujący dwutłoka sprawdził to na samym początku. Nie wiem, mają logo Subaru ...czterotłoki np: występowały w różnych markach i bywały między nimi różnice. Czy z dwutłokiem było podobnie czy to tylko Subaru coś zmieniło? Albo były różnice w przeznaczeniu na rynek japoński, amerykański, europę? Edited January 29, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Numer zestawu naprawczego na tył do dwutłoczka z WRX to 26697FA000 i był niezmienny na przestrzeni lat, numer tłoczka był również niezmienny na przestrzeni lat i począwszy od type R 98 rok poprzez WRX 01-07 jest to 26635FE010. Jeśli OEM zestaw nie pasuję, znaczy to mniej więcej tyle że ktoś tam już przed Tobą był i dobierał coś na wymiar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.elich Posted January 30, 2019 Author Share Posted January 30, 2019 Mechanicy już cos zaradzili. Jeszcze tylko naklejeczki i będzie lux. Żałuję jednak, że nie poszedłem w zwrotnice z WRX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now