Skocz do zawartości

DARQ2010

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0D 2010

Osiągnięcia DARQ2010

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Sprawdzając torque app odczyt z czujnika różnicy ciśnień DPF odkryłem, że odczyty się zawieszają oraz co jakiś czas dochodzi do wartości abstrakcyjnej=29 i też wtedy torque na tym czujniku zawiesza odczyt. Zainstalowałem nowy czujnik różnicowy i mam odczyty w normie 0.3-2 ale soot pokazał 80 i załączył regenenerację, która nie chciała się skończyć mimo że warunki były ku temu - temp, prędkość trasa itp. Pytanie jest czy po wymianie czujnika powinno się go jakoś adaptować w ECU? A może taki pomysł aby wywołać błąd czujnika sztucznie rozpinając wtyczkę, a następnie skasować ten błąd w ECU? Czy automatycznie wtedy się czujnik zaadaptuje do normalnej pracy?
  2. U mnie czyszczenie DPF niezbyt pomogło przy 70% oddałem na maszynę czyszczącą, potem wyzerowali -mam teraz 1% ale regeneracje są co 100km bez znaczenia trasa czy miasto. Co tutaj poszło nie tak? Czy tak jak piszesz trzeba było zostawić zapchanie na 70% po oczyszczeniu filtra?
  3. Hej, Pojazd Subaru Legacy V diesel 2010. Czy ktoś z Was łączył się przez OBD2 z Ecu po kablu korzystając z FreeSSM? Mam problem z połączeniem do ECU - kabel z Alleg -VAG KKL OBD2 USB FTDI, który miał obsługiwać protokoły Subaru. Sterowniki, porty ustawiłem i nic nie chce się łączyć.. Zwykły adapter ELM327 BT z Torque działa. Dodam, że kabel na chipsecie 340 też nie miał komunikacji. Może ktoś rozwiązał ten problem? Byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi. pozdrawiam Darq
  4. Dzięki za wskazówki! Czy u Was też świeci na zielono i nie gaśnie Injector Learning SW? Tak jak na zrzutach moich z Torque powyżej. Pozdrowienia
  5. Nic nie wymieniałem. Sugerujesz, że czujnik ciśnień jest do wymiany, a na co miałby wpływ wg Ciebie? *Zauważyłem że ciszej pracuje silnik jeśli jest nierozgrzany, po 15km jazdy i w upale , na klimie kletoty są bardziej słyszalne szczególnie przy przyspieszaniu. Wlałem już stp, tunap do paliwa i na chwilę się poprawiło.. cóż jednak efekt nietrwały. *Pytanie jakie parametry przez obd II monitorować wg Was aby co nieco dowiedzieć się o jakości pracy jednostki? PIDs subaru diesel dla torquepro. *Ciekawostka że na klapce wlewu jest naklejka-BIO skreślone co sugeruję że diesel subaru nie lubi paliwa z komponentami B7%? Może to właśnie zasyfia te delikatne wtryski denso?
  6. Witajcie! Jestem od niedawna posiadaczem Legacy 2010 diesel 175k przebiegu. Dzisiaj podpiąłem się do ECU i obserwowałem dane, które zamieszczam. Użytkuję głównie w mieście.. - informacyjnie lampka DPF nie zaświeciła się jeszcze ani razu - aktualnie 4000km po wymianie oleju - EGR Angle zimny 0, ciepły 39 - w czasie jazdy zmienia się wartość w zależności od położenia pedału gazu od 0-39. czy to poprawne? - czy regeneracja DPF automatycznie rozpocznie się po przekroczeniu 65% SOOT i należy na to cierpliwie poczekać? Czy może warto w ASO wymusić procedurę? - wartości DPF temp jakie miałem w trakcie jazdy to max 300st C, 4 bieg 2200 obr, czy tylko w trakcie regeneracji temperatury wzrastają do 500-600st C? - Czy Ash na poziomie 72% jak u mnie, może spaść po wypaleniu na autostradzie do wartości w miarę akceptowalnej (czyli bez wymiany lub czyszczenia DPF)? Ogólnie auto jeździ fajnie, ale jak dociskam gaz to jakby dźwięk podobny do klekotu luzu zaworowego w starych benzyniakach - słyszalny tak do 2200 obr/min powyżej jakby cichnie.. korekty wtrysków raczej w normie, zastosowałem preparat do czyszczenia wtryskiwaczy na chwilę uciszyło, teraz znowu dzwoni. Nie kalibrowałem jeszcze wtrysków w Aso może tu tkwi przyczyna? I jeszcze tak jakby terkocze coś jak leciutko dodaję gazu na jałowym. Będę wdzięczny za jakieś porady. Dzięki Pozdr DARQ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...