Jump to content

Piotrek Chrabałowski

Nowy
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About Piotrek Chrabałowski

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 03/13/1998

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Grodzisk Mazowiecki
  • Auto
    Subaru Impreza GC8 1997

Recent Profile Visitors

59 profile views
  1. Wiesz tak jak mówiłem nie jeżdżę po torze i nie liczę kazdego kilograma w aucie Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
  2. Znalazłem takie zaciski 4tłoczkowe na Allegro https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulca-przod-lewy-subaru-impreza-gc-92-00-8670188354 W mojej Imprezie GT zaczyna mi się pocić jeden zacisk, powoli kończą się heble i chciałbym zrobić konwersję na 4tłoka, ale nie w głowie mi płacić 1300 zł za zregenerowane 2 zaciski tylko dlatego, że są OEM, bo dokładając niewiele więcej mogę zrobić całą konwersję z nowymi klockami, tarczami i jeszcze dołożyć przewody w stalowym oplocie. Miał ktoś z nimi styczność? Warto zainwestować w nie do samochodu, który jeździ zazwyczaj normalnie i od czasu do czasu jest mocniej przyciśnięty? Od razu dodam, że nie jeżdżę na torze.
  3. Z tego co wiem można zrobić konwersję na fajkocewki z GD WRXa Wtedy czeka cię cięcie i przerabianie wiązki. Nie wiem tylko jak wygląda kwestia montażu takich fajkocewek niech ktoś mądrzejszy się w danej kwestii wypowie
  4. Słyszałem,że te czujniki lubią bardzo mocno siedzieć i bez dobrej żaby nie podchodzić ile w tym prawdy?
  5. Niedługo będę się zabierał za wymianę czujnika prędkościomierza i będę montował licznik na linkę razem z linką I teraz pytanie jak to ugryźć? Zabierać się za to od dołu czy bez problemu to ogarnę przez komorę silnika? I jakie niezbędne narzędzia ogarnąć?
  6. Z tych trzech rzeczy to jedynie przepływka może mieć jakiś wpływ na to. Odepnij ją i sprawdź co będzie się działo A żadnych błędów nie wyrzuca?
  7. Dobra ogarnąłem,że jak się ma linkę to nie ma czujnika tylko linkę się wkręca w skrzynię więc wystarczy,że linkę kupię dobrą
  8. Mój składak,czytaj - moje auto ,nie pokazuje prędkości Ogólnie to silnik EJ20BUB, wiązka przerabiana z Imprezy GC WRX japońskiej (Czyli oryginalnie licznik był na linkę) W skrzyni mam czujnik prędkościomierza na 3 piny i dorobioną wiązkę do tego czujnika, również na 3 pin Jak się dowiedziałem to taki czujnik był w poliftach i nie będzie działał w moim aucie (Swoją drogą nie wiem dlaczego ktoś "dorobił" wiązkę na czujnik poliftowy do przedlifta ) Mam zegary z przedliftowego EU GT i nie pokazuje mi prędkości I tutaj jest moja zagwozdka Kupować czujnik prędkości do skrzyni na linkę i montować Zegary na linkę czy przerabiać tą wiązkę na czujnik 2 pin i montować czujnik 2 pinowy bez zmiany zegarów? Ewentualnie czy da się jakoś dostosować aby czujnik 3 pinowy działał w moim aucie? Czekam na wasze sugestie
  9. Rynna miała fajny głęboki dźwięk,ale tak rezonowało całe auto,że nie dało się jeździć. To co wstawiłem to dobry kompromis między fajnym dźwiękiem,a komfortem jazdy
  10. Ja mam porównanie względem dużej puchy komorowej 2.5 cala a typową rynną 3.5 cala Aktualnie mam 2.5 cala Magnaflow komorowy i jestem mega zadowolony. Przyjemnie brzmi i bulgocze https://allegro.pl/oferta/magnaflow-13216-komorowy-sr-64mm-dl-35cm-7920789047 Z zakupem,montażem wliczając w to dorobienie wieszaków zapłaciłem 600 zł i uważam,że to bardzo dobra cena za ten wydech
×
×
  • Create New...