Jump to content

Piotrek Chrabałowski

Nowy
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Dobry

About Piotrek Chrabałowski

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 03/13/1998

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Grodzisk Mazowiecki
  • Auto
    Subaru Impreza GC8 1997

Recent Profile Visitors

190 profile views
  1. Ogólnie to poszczególne etapy opisane w serwisówce potrafię ogarnąć, ale jak mam je połączyć w całość to po prostu robi mi się mętlik
  2. Niedługo chcę wziąć się za samodzielną wymianę rozrządu z pompą wody w moim Subaru z silnikiem EJ20BUB/EJ20G No i chciałbym poprosić o jakieś wskazówki co i jak robić po kolei. Dodam, że nigdy w życiu nie wymieniałem rozrządu w jakimkolwiek aucie, ale do mechaniki nie mam lewych rąk. Mam service manual, ale jest strasznie nie czytelny dla mnie. Od razu wiadomość dla komentujących w stylu "Oddaj do mechanika" jak coś rozwalę to ----> https://youtu.be/o9vneOPci0Y?t=105
  3. A jak odpinałeś przepływkę to gasła ci fura? Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
  4. Podejrzewam, że za dużo własnie paliwa dostaje. Bo śmierdzi gorzej ze spalin i kiedyś jak go przeciągnąłem do odcinki to z wydechu strzelił Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
  5. Na pewno to nie cewki. Wymieniłem je niedawno i tylko trochę się poprawiło Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
  6. No dobra tylko, że kata nie było już o wiele wcześniej i auto normalnie pracowało dopiero po jakimś czasie zaczęło się tak dziać. A nawet jeśli to kwestia sond to jakie mam opcje? Wymiana na nowe czy może da się jakoś wyłączyć je w ECU lub na jakimś Piggybacku np. DET3?
  7. Żeby kat był zapchany muszę go najpierw mieć xD
  8. Ani raz Check sam w sobie mi się nie świecił, ale od dłuższego czasu cały czas mi się świeci kontrolka, która normalnie jest od hebli, gdy np. brakuje płynu hamulcowego tyle, że płyn mam cały czas a kontrolka nonstop mi się świeci. Spróbuje ewentualnie samodiagnostykę zrobić i może wymruga mi jakiś kod błędu
  9. Niestety nic a nic. Jedyne co udało mi się ustalić to to,że mi przelewa paliwo więc możliwe, że przepływa albo sonda lambda coś już szwankują
  10. Odczytam te logi nawet jak mam przedlifta z nieprogramowalnym kompem?
  11. Od jakiegoś czasu w mojej Imprezie zachodzi zjawisko gubienia zapłonu Silnik EJ20BUB (Cewki na dwie śruby) z WRX JDM Dosyć dziwna sprawa, jak daje gazu do końca od 1go biegu to do samej 5tki mogę lecieć bez problemu, ale gdy np. mam zapiętą 3kę lub wyższy bieg i wciskam do końca gaz przy dajmy na to 3 tyś. obr. to dławi się i nie ma siły jechać - gubi zapłon, ale gdy dosłownie ociupinkę odpuszczę gazu normalnie przyspiesza Zauważyłem też, że czasami jak dojeżdżam do np. skrzyżowania to obroty spadają bardzo nisko ( do nawet 200 obr.) na sekundę dwie i wracają do normy Doładowanie w normie, Świece są stosunkowo świeże (NGK PFR6G) Nie wiem czy mają przejechane 2000 km. Cewki wymienione na takie co jeździły bezproblemowo w poprzednim aucie i nie były tak popękane jak moje stare cewki (Nowe cewki do tego silnika są nie do dostania) i troszeczkę się poprawiło, ale nadal problem występuje Pompa paliwa DW200 nowa z takim samym przebiegiem jak świece Jakieś pomysły gdzie szukać winowajcy?
×
×
  • Create New...