Jump to content

Kaziorek

Nowy
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About Kaziorek

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. O właśnie, teraz przynajmniej wiem co szukać i czego się spodziewać od mechanika. Na razie dzięki
  2. Pali dużo oleju, kopci okropnie. Zanim założyłem gaz jeździł normalnie. Nie kopcił, był u mechanika na regulacji zaworów przed gazem i wszystko hulało. Mechanik by zauważył że mu w warsztacie robi się siwo. Stuka jak ma mało oleju. Przed gazem sprawdzany był stan oleju i było tyle ile nalane u mechanika więc oleju nie brał. Od momentu serwisu olejowego do gazu zrobiłem z 1300km. Chyba jakby brał olej to by było na bagnecie widać. Jeździć nim nie jeżdżę. Stoi u mechanik i nie wiem czy remontować na swój koszt czy bawić się w jakiego rzeczoznawcę. Zastanawiam się czy jest opcja sprawdzenia czy dobrze gazownik dostroił mieszkanki.
  3. Jakby lały wtryski benzynowe to również zapaliłaby się kontrolka "check" ?? Przypadek że wypaliło tłoki?? chyba takie rzeczy nie dzieją się normalnie. Chciałbym dowiedzieć się jak do tego doszło, coś musiało być powodem. Jaki okres czasu będzie na tyle długi aby wypalić, stopić? albo ile trzeba by było jechać autostradą aby tak się stało? Remont tego silnika trochę będzie kosztował, nie chciałbym aby to się powtórzyło.
  4. Dzisiaj byłem u mechanika zobaczyć przez kamerę jak wygląda środek komory spalania. Na zdjęciach widać gorzej bo ucina na jakości ale ewidentnie krawędzie tłoka są nadtopione. Zdjęcia są zrobione w dwóch cylindrach. Wygląda to źle i nurtują mnie teraz pytania. Przed gazem było dobrze, po gazie się pogorszyło. Czy to wina gazu? Czyżby gazownik źle ustawił mieszankę?? Czy w subaru ustawia się jakoś inaczej proporcje niż w innych samochodach? A może to przez coś innego ale nie wiem przez co.
  5. Samochód u mechanika. Po wizji kamerą inspekcyjną stwierdził upalny 1 tłok, na innych nie widać tego aż tak wyraźnie. Wysłał mi takie zdjęcia mmsem więc jakość nie powala. Mama dostać później lepsze. Pytanie, jak tłok może się upalić? I to na gazie? Czy zła regulacja mieszanki może do tego doprowadzić? Szukam punktu zaczepienia do dalszej rozprawki co z tym fantem zrobić
  6. @ewemarkam wczoraj samochód udał się wieczorem do mechanika, on poogarnia wszystko i będę wiedział na czym stoję. Czytając ostatnie 14 godzin waszych wypowiedzi dochodzę do wniosku że moja okazja życia przyszła szybciej niż myślałem. Zbieg okoliczności dopadł zapewne także i mnie. Racja, szukajmy winnych u siebie a nie u innych.
  7. @ewemarkam wczoraj samochód udał się wieczorem do mechanika, on poogarnia wszystko. Jutro będę wiedział coś więcej
  8. Dzięki, zawsze to jakiś pozytyw.
  9. Można wiedzieć z ciekawości ile cię to kosztowało? Chciałbym się mentalnie przed swoimi kosztami przygotować.
  10. Cóż, pojedzie do mechanika to posprawdza wszystko odrazu bez mojego udziału w zmianach oleju itp. Coś czuję że to zbieg okoliczności że po gazie zaczęły się problemy. Pewnie kupiłem furę z rozpoczynającymi się problemami albo zmaskowanymi i teraz wychodzą. Człowiek uczy się całe życie. Próbuje tylko zrozumieć, będę czekał z niecierpliwością na Twoją opinię od biegłego.
  11. Dobrze rozumiem że przejechałeś 20 km? Czy 20tys km? Opiłki miałeś w cylindrach?
  12. Analizuję różne wersje i zastanawia mnie jedno. Jak opiłki po nawiercaniu gazownika mogą się znaleźć w oleju? Przelecieć przez uszczelniacze na tłokach? Może czegoś nie wiem? Przelecą przez uszczelniacze?
  13. Pracował , przejechał max 10km i później odpalony tylko jeszcze raz do celów filmowych. Następnego dnia dolewka oleju i już nic nie klepało. Motor ma przejechane 160kkm, o ile franc jozef nie kombinował. Mechanik powiedział że wygląda na dobrze utrzymany egzemplarz, jeden z lepszych forków które do niego przyjeżdżają.
  14. Sprawdzam tylko na zimnym. Wprowadziłem nową zasadę parkowania w jednym i tym samym miejscu dla forka aby mieć pewność badania ilości oleju. Jutro powinien dojechać olej wiec doleję i będę sprawdzał. W sobotę sprawdzanie czy są opiłki. CZy istnieje możliwość że Panewka stukała z małego poziomu oleju? a po dolaniu przestała? W którym momencie wskaźnik oleju na desce rozdzielczej powinien zacząć pokazywać mały stan/ brak ciśnienia oleju?
×
×
  • Create New...