Skocz do zawartości

ElemenT

Nowy
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Forester XT MY16

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ElemenT

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

14

Reputacja

  1. Sam. W przypadku wiązki dedykowanej wkłada się wtyczkę i tyle.
  2. Pomierzone dobrze, mam nawet nowy miernik. Wcześniej pisałem ogólnikowo. Nie mniej jednak dzisiaj odpaliłem bez problemu po długim postoju i dla mnie to na plus. Hocki klocki z prostownikami, doładowaniami itd to trochę za dużo zachodu jak na nowe samochody. Mają działać, a ja nie muszę prowadzić grafiku ile mam prądu w akumulatorze.
  3. Może i działa (nigdy nie skorzystałem) ale świadomość, że odpalenie auta to gra w ruletkę, to ja dziękuję. Pobór prądu w spoczynku 0,08A, po odłączeniu 0,01A. Dla mnie to sporo, a zważywszy że mało jeżdżę to aku nie ma jak się naładować. Tej zimy 4 lub 5 razy byłem bez auta przez to dziadostwo. Można by zaryzykować stwierdzenie, że awaryjność Subaru jest bardzo duża, w końcu montują to "seryjnie". Po odłączeniu dzisiaj odpaliłem bez problemu po 5 dniach. Wcześniej było to nie do pomyślenia.
  4. Miałem podłączone parę minut od zamknięcia drzwi, zgaśnięcia lampek itd.
  5. Od ostatniego wpisu o padzie aku (sprawny, sprawdzany), padł jeszcze 2 razy bo bardzo mało jeździłem. ISR oficjalnie wymontowany. Samo urządzenie wypina się z wiązki, która gdzieś tam wpięta jest w różne kabelki (zasilanie, kabelki do nadajnika - oddzielne pudełko, alarmu, sterownika - to urządzonko pod sufitem, mikrofonu). Obciążenie aku w stanie spoczyku spadło o połowę.
  6. U mnie tak się dzieje jak padnie mi akumulator przez ISR i muszę go wyjąć. Wtedy rozprogramowuje się przycisk w drzwiach kierowcy. Można to zrobić jakoś ręcznie (niby te 5 s. trzymania) ale u mnie wtedy to działa tak, że skokowo otwiera się szyba. Jak jestem w serwisie to programują mi to przez komputer i działa (robią to co roku).
  7. I kolejny raz aku padło przez ISR. W zeszłym roku też po świętach padło. Wystarczy nie jeździć przez 3 dni, a jako, że pokonuje krótkie odcinki to pewnie nie daje rady nadrobić strat. Z drugiej strony 21 grudnia miałem trasę 250km... W każdym bądź razie wypowiadam umowę na to badziewie i odłączam na stałe od aku bo niepewność odpalenia auta zimą bardzo mnie irytuje....
  8. Fotke wrzuć dla potomnych.
  9. ElemenT

    Hak i wiązka do xv 1

    Nie sugeruj się tym filmem. Do forka jest podobny a okaząło się, że "europejskie haki" montuje się inaczej. Wszystko wg instrukcji. W filmie przeciągane są jakieś śruby drucikiem. W naszych hakach zdejmujesz zderzak i wkładasz podłużnice w otwory, wówczas w miejscach gdzie oni przeciągają te śruby pojawiają ci się gwinty od owej podłużnicy. Wystarczy skręcić. AHA: całość montażu to mniej więcej 2-3h. Lepiej zakupić wcześniej sobie spinki do plastików bo z 3 mi się połamały.
  10. Wg instrukcji steinhoff wymagał najmniej podcięcia. Każdy hak (chyba jest 5 producentów) ma dostępne instrukcje montażu w necie i tam jest szablon wycięcia. Poczytaj i sprawdź. Aha - tylko chyba 2 producentów w szablonie zawiera miejsce na gniazdo. Inni to pomijają :]
  11. ElemenT

    Hak i wiązka do xv 1

    Bez problemu. Na stacji diagnostycznej nie sprawdzają faktury montażu tylko sprawdzają zamontowanie tj biorą klucz dynamometryczny (czy jaki tam mają - może inny rodzaj) i sprawdzają czy śruby (te które widać) są z odpowiednim momentem zamontowane (ja miałem klucz więc nie było problemu). Dodatkowo podłączają zestaw diagnostyczny pod wiązkę. Ważne by kupić wszystko do danego modelu. W przypadku forka zestaw zamontowany przeze mnie pasował praktycznie co do mm do otworów przygotowanych w fabryce. Ale jeżeli ktoś zamontuje z innego samochodu i nie będzie pasowało to wtedy może gwarancja polecieć.
  12. ElemenT

    Hak i wiązka do xv 1

    Ale jakie nieautoryzowane ingerencje skoro wszystkie otwory montażowe istnieją już w samochodzie Tam się nic nie wierci tylko zdejmuje zaślepki i przykręca się hak, a wiązkę wkłada się we wtyczkę W dodatku to co mają w katalogu to westfalia lub thule/brink.
  13. ElemenT

    Hak i wiązka do xv 1

    Ja montowałem sam. Jedyna trudność to zdjęcie tłumika ale okazało się że to proste tylko ja nie wiedziałem jak
  14. ElemenT

    Hak i wiązka do xv 1

    Jak wpinasz dedykowany hak i dedykowaną wiązkę do dedykowanego złącza to co ma gwarancja do tego? Zrozumiał bym jak byś lutował itp... Mi w forku w ASO zawołali 4.5k za wesfalie także teges... Zamontowałem sam, jedyny koszt to hak z wiązką dedykowaną czyli jakies 1100zł...
  15. Po co to szyć jak można kupić za kilka zł? Używam tego w yarisie bo nie chce mi się przyciemniać szyb. Z alledrogo https://allegro.pl/oferta/oslony-rolety-przeciwsloneczne-do-auta-2-szt-8239111362
×
×
  • Dodaj nową pozycję...