Jump to content

ElemenT

Nowy
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About ElemenT

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Forester XT MY16

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki że wołasz. Ja jak montowałem dzienne ledy w Lancerze to skorzystałem z przekaźnika samochodowego 12V 40A https://archiwum.allegro.pl/oferta/przekaznik-samochodowy-12v-40a-gniazdo-i7570705224.html Tam są 4 nóżki. Włącznik/wyłącznik u mnie był wpięty w pozycyjne światłą ale na potrzeby halogenu możesz wpiąć przycisk. Na nóżkę 30 +12 V ze skrzynki bezpieczników (pojawia się po włączeniu stacyjki), na 87a podpięte są lampy (+), na 86 minus z auta i od razu minus z lamp, natomiast na 85 przełącznik do masy.
  2. Nic z ASO nie brałem bo oni chcieli za montaż 4500zł.... Za zestaw westfalia na allegro 1600 także prawie 3 tyś za robotę na 4h to lekko kogoś powaliło Kupiłem hak S371 Steinhof czyli z automatyczną kulą. Wszystko pasowało co do milimetra. Wiązkę kupiłem oddzielnie - dedykowaną producenta Erich Jaeger - 13 pin z modułem. Jeżeli będziesz kupował to uważaj bo sprzedają wiązki dedykowane gdzie trzeba lutować i cudować. Tą jaką sprzedają z hakiem właśnie taka jest a ta moja zero lutowania. Wszystko wpina się w gotowe wtyczki. Jak chcesz to na priva podeślę ci gdzie to kupiłem. Jedyna trudność przy montażu to zdjęcie tłumików z zaczepów oraz wywiercenie otworów fi 30 w takiej osłonce nad tłumikiem.
  3. Odpowiadając samemu sobie bo jestem po samodzielnym montażu haka. Wiązka dedykowana plug & play. Wpina się tylko w wiązki i tyle. Zero lutowania. W komputerze nic nie trzeba aktywować. Sam montaż haka prosty tj są dedykowane otwory, wszystko pasuje. Jedynie trzeba mieć klucz dynamometryczny i zestaw kluczy nasadowych.
  4. Czy przy montażu haka w forku SJ 2016 z użyciem wiązki dedykowanej (taka plug & play, bez lutowania - podłączenie do istniejącej wtyczki) trzeba coś aktywować w komputerze czy będzie od razu działało?
  5. A ja znowu z padniętym akumulatorem. To już 3 raz. Wystarczyły 4 dni postoju tym razem by nie dało się odpalić, a że ostatnio ferie były to ogólnie mało jeździłem i na krótkich dystansach to wszystko padło. Tym razem jednak, nauczony doświadczeniem, miałem już pod ręką ładowarkę do aku. Poprzednio musiałem wymontowywać akumulator, teraz było szybciej.
  6. Kojarzy ktoś czy do Forestera SJ 2016 XT dostępne są gdzieś rozpórki do kielichów? Przód tył?
  7. Wakacje 2 tygodnie. Samochód zaparkowany pod chmurką koło lotniska, pełny zasięg. Pierwsza próba odpalenia i lekko zakręcił. Za drugim razem już nie miał siły. To już 2 raz kiedy padł aku dzięki ISR. Chyba po końcu tego abonamentu zdemontuje to bo nie mam zdrowia do szukania kabli, proszenia się o trochę prądu, płacenia za rozruch...
  8. ElemenT

    klimatyzacja

    Kolego, poprzednie samochody jakie miałem nie miały problemów z klimą latami - ew jakieś małe dobicie. Tutaj po roku z kawałkiem kaput. Inne FXT patrząc po forum kaput. Na kij mi edukacja o czynnikach, przerdzewianiu czy jakimś skraplaniu jeśli montują taki badziew. Za 1.5r znowu mam mieć problem z klimą (pewnie już po gwarancji)? Trzeba takie januszowe podejście producenta piętnować, a serwis uświadamiać. Najprościej powiedzieć - panie sól na drogach to sie psuje...
  9. ElemenT

    klimatyzacja

    Mój się dzisiaj serwisuje... Panowie z serwisu twierdzą, że to przez sól na drogach (hahahahahahahhahaha). Zabiłem ich śmiechem ;]
  10. ElemenT

    klimatyzacja

    U mnie okazała się nieszczelna chłodnica. Mają ściągać z japonii chyba bo miesiąc ma to trwać. Wymienią na gwarancji.
  11. ElemenT

    klimatyzacja

    Hahaha, mam ten sam problem. W środę jestem umówiony na sprawdzenie o co chodzi. Objawy: nie załącza się kompresor po wciśnięciu przycisku. Forek 2016, kupiony w 2017.
  12. Za robociznę to dałem 900zł ... 3.5h się zeszło z czego wg kamerki robota mechaniczna 1,5h-2h a reszta to sprzątanie i mycie. Mogłem im tego zabronić, ale nie myślałem że sobie za to policzą 350... Filtry wymienię sobie sam bo to tylko zdjąć klapkę i założyć nowy także bez problemu. Także przegląd w aso na przyszłość to bez mycia i odkurzania i z własnym olejem - i zamknę się w 700zł
  13. ASO Dukiewicz WWa. Forek XT Olej 311 zł ! Filtr powietrza 123 zł! Filtr wentylacji 111 zł! Filtr oleju 40. Następny przegląd ze swoim olejem (bańka tego co leją kosztuje 130zł i swoimi filtrami - są po 40zł.
  14. Błędy zniknęły bo trochę pojeździłem. Aku nowe, roczne także nie halo. W 2 samochodzie (yaris) po 1.5 tyg w mrozie odpalił bez problemu W każdym bądź razie po naładowaniu działa jak należy.
×
×
  • Create New...