U mnie w legasiu 2,2 96' jest identycznie od momentu jak wstawiłem gaz , wczesniej wskaznik był ciutke wyzej ....
Raz może dwa razy wskażnik wskoczył wysoko w koreczku ... lekkie przygazowanko i temp. opadła do właściwego poziomu.
A przejwchałem przez 2 latka 98 000 km..... i jest oki
i ja pochwale się bo mam legacy ale kombi 2,2 95' w automacie i również jestem bardzo zadowolony / na początku miąłem kłopoty z amorami - pneumatyki/ ale w dwa latka zrobiłem już 95000 km ( na gazie )
i dalej pomykam po drogach naszych wspaniałych.....
pozdr.
Witam ! Mam zamiar wykonać cały wyech z rur kwasoodpornych lub nierdzewki od kolektora do drugiego tłumika - warto sie w to bawić ( koszta mam niewielkie tylko materiał) : legacy 95 - kombi 2,2 ?????
I ja dodam tu 5 groszy....
po wielkiej walce / wymiannie amorków pneumatycznych - 1000 zeta/ i tak po 3 m-cach padło ..... ;-(
wymieniłem na zwykłe używki - kolejne 1200 zeta
a po przejechaniu 30 000 tysi wkładam nowe !!! bo mam dość sera na drodze ....
Polecam wszystkim z takim problemem - WYMIANA NA NOWE I DALEJ W POLSKE ;-)
u mnie w legasiu kombi 95' 2,2 również zapaliła się kontrolka od momentu jak przy katalizatorze "poszła " rura i zaczął "pierdzić" po niedzieli wymieniam wydech zobaczymy czy zgasnie...
ciekawe bo dzisiaj "TU "http://webautoservice.pl/...ydechowych.html zamówiłem tłumik > dobry mają towar? szkoda że katalizatorów nie maja lub ich zamienników ...
http://parkujesz-zdrapujesz.org/?page_id=6 - JESTEM ZA!!!!!
Mandaty za rozmowę przez telefon komórkowy podczas jazdy bez odpowiedniego zestawu powinny według mnie być BARDZO wysokie. - I TU RóWNIEż JESTEM ZA !!!!!!!!!!!!!!!!1
Dzięki za info ! Ale mam tez peugeota 96' silnik 1,4 na gazie w sekwencji i przy zmianie oleju praktycznie nic nie ubywa . Kiedyś w maluszku również nie było braków . Stąd moje lekkie zdziwienie .... :shock:
modlić się - może sie uda !
Ale dostałem info od znajomego że może być to "jakaś" zapatka , radzi mi po prostu wymienić olej i zobaczyć co sie będzie działo ....
Jak myślicie?