Szanowna Dyrekcjo,
Jest to mój pierwszy post, dotychczas biernego uczestnika forum będącego jednocześnie bardzo zadowolonym użytkownikiem nowego OBK MY 15, odebranego z salonu w grudniu br. W pełni zgadzam się z inicjatorem wątku. Mimo iż każdy z nas nie wybierał Subaru kierując się jakością nawigacji to jednak w samochodzie o cenie zazwyczaj przekraczającej 150 tys złotych firma powinna postarać się o jej w miarę aktualną wersję W Warszawie po której przemieszczam się codziennie mapa nie pokazuje prawie wszystkich nowych tras ( w tym, co szczególnie bolesne- szybkiego ruchu) oddanych do użytku w ostatnich 2-3 latach. To samo dotyczy przynajmniej części Polski. Być może przypadkowo, ale zamieszczona odpowiedź brzmi arogancko i odsyła Klienta w bardzo odległą przyszłość. Uważam, że taka postawa nie powinna mieć miejsca w żadnej firmie, zwłaszcza w tak dbającej o relacje z klientami jak SIP. Niestety część konkurencji jest zdecydowanie lepsza.
Nawiązując bezpośrednio od udzielonej odpowiedzi to moje stanowisko i ocena SIP w w/w temacie są negatywne
Ale OBK 15 jest super!
pozdrawienia