Skocz do zawartości

mk77

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P

Ostatnie wizyty

1048 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mk77

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. mk77

    Zakup używanego Levorga

    A jest jakiś sposób aby podczas zakupu w prosty sposób sprawdzić poprawność działania napędu 4x4 ?
  2. mk77

    Zakup używanego Levorga

    Jak to jest dokładnie ze skrzynią biegów ? Ma prawo na zimnym delikatnie szarpać czy nie? Bo różne opinie czytałem. Rozrząd w levorgu jest na pasku ? czy łańcuch ?
  3. mk77

    Zakup używanego Levorga

    W sumie eksploatacja każdego auta niesie za sobą jakieś koszty. Jedne auta większe inne mniejsze. Jak już ktoś tu zauważył nie ma auta idealnego. Co do seata albo skody to przynajmniej jak dla mnie największą ich wadą jest to że nie wyglądają jak levorg. Gdzieś czytałem, możliwe że nawet na tym forum ktoś napisał że levorga nie kupuje się rozumem tylko sercem :) Piękne auto ze stałym napędem na 4 koła. Jeśli się pojawi na rynku jakiś sensowny egzemplarz (byle by nie biały) w cenie około 70k PLN to na pewno go kupię - tylko najpierw obecne auto muszę sprzedać. A jeszcze wracając do skody i seata to te auta chyba nie mają stałego napędu 4x4 tylko dołączany w przypadku utraty przyczepności przedniej osi ?
  4. mk77

    Zakup używanego Levorga

    Ceny faktycznie nie małe ale jak na cennik ASO to nie jest jakoś znacząco drogo - w mazdzie za odgrzybienie klimy i ewentualne nabicie krzyknęli mi chyba coś około 450zł brutto. Jeśli trafię egzemplarz z pełną historią serwisową to będę kontynuować w ASO (tak jak to obecnie robię z mazdą).
  5. mk77

    Zakup używanego Levorga

    Co do twardości zawieszenia to obecnie jeżdżę mazdą 6 II generacji w wersji sport i też ma dość twarde zawieszenie, do tego stopnia że na początku przejeżdżając przez poprzeczny spowalniacz myślałem że coś urwałem albo uszkodziłem. Do twardego zawieszenia jestem w miarę przyzwyczajony. Spalanie akceptuję i wydaje mi się że jak na 170 koni które napędzają 4 koła to nie jest dużo. Wysokie koszty utrzymania - co masz na myśli ? Auto z tego co czytałem jest mało awaryjne i głównie koszty eksploatacyjne ? Liczę się że na początku będę musiał zrobić wygłuszenie i może konserwację podwozia. Właśnie jak to jest z rdzą w levorgach ? Brak pamięci fotela akurat u mnie nie stanowi problemu bo na miejscu kierowcy będę zasiadać tylko ja.
  6. mk77

    Zakup używanego Levorga

    Czy takie oferty w takiej cenie są realne ? czy raczej omijać ? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-subaru-levorg-ID6C6koy.html#3a39b800e3 lub https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-mm-cars-zabrze-1-wlasciciel-aso-gt-s-sport-fv-23-ID6BPbzI.html#3a39b800e3 a może ktoś z forumowiczów zamierza sprzedać swojego levorga w budżecie około 70.000zł
  7. mk77

    Zakup używanego Levorga

    Witam Bardzo spodobał mi się Levorg i się trochę na niego napaliłem. W związku z tym chciał bym zasięgnąć trochę wiedzy. Nigdy wcześniej nie miałem żadnego auta marki Subaru więc nie wiem jakie są słabe punkty tej marki. Na co musiał bym zwrócić uwagę przy zakupie tego auta ? Czy mając budżet w okolicach 70k PLN nie porywam się z motyką na księżyc ? Jest to realny budżet na zakup auta z początku produkcji ? Rozumiem że w levorgu jest tylko jeden silnik do wyboru oraz tylko z automatyczną skrzynią CTV ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...