Jump to content

fan subaru

Użytkownik
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About fan subaru

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 03/08/1975

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    spod Lublina
  • Auto
    GSF 650N

Recent Profile Visitors

248 profile views
  1. czy mamy już listę rezerwową? jeśli tak prosimy o wpisanie. przy okazji pozdrowienia dla Dulków, Rutków i Goashi. no i dla Szanownych Organizatorów oczywiście...
  2. obojętnie. dostosuje się. póki co nie mam zaplanowanego urlopu... proszę mnie dopisać...
  3. to jest jakieś wolne miejsce? bo coś ciężko się połapać... ja bardzo chętnie bym pojechał i jeśli jest wolne to proszę mnie wpisać...
  4. nie czytaj, bo nie będziesz mógł zasnąć...
  5. No w końcu odezwali się zwolennicy SBD. Pora zrobić porządek z tym wątkiem.
  6. a ja słyszałem, że SBD 2008 to najlepsze diesle na świecie podobno...
  7. Wracając do wątku o (bez)awaryjności SBD: w tym jak i w każdym innym silniku, niska prędkość obrotowa nie jest szkodliwa, pod warunkiem, że obciążenie jest niewielkie. Z drugiej strony: czy uparcie i bezrozumnie jeżdżąc na niskich obrotach można zabić silnik? Tak, można. Każdy silnik. Tak samo z wysokimi... Zdrówka! Luke Myślę, że każdy, kto parę lat jeździ samochodem i choć trochę słucha silnika oraz czuje drgania i szarpanie samochodu potrafi dostosować minimalne obroty do obciążenia samochodu bo o to głównie chodzi. pozdrawiam forumowiczów stąd jazda z 1500rpm z górki, o powolne dotaczanie się gdzieś albo nawet powolne przyspieszanie (byle nie pod górę) nie szkodzi silnikowi a oszczędza wahlowanie lewarkiem
  8. dzięki wszystkim za podzielenie sie doświadczeniem i wiedzą. oczywiście proszę o jeszcze... co do powyższego trochę mnie zmartwiły posty forumowiczów w stylu "wszystko dobrze i nagle kabum pod maska na autostradzie" i dalsza droga podziwiana z lawety... proszę o info na priv gdzie serwisujecie wasze diesle w okolicach Lublina?
  9. Hmm, Ad1. kiedyś jak zadałem takie pytanie to dostałem odpowiedź od typeR: "nie lubi wysokich obrotów, lubi świeży olej i filtry, sprzęgło nienawidzi jazdy na półsprzęgle. To nie jest auto do pałowania." no to zacząłem jeździć na wolnych obrotach śr 2000-2500rpm (choć zdarzało mi się wolno toczyć na 1500 ale bez podrygiwania). Masakra - 150KM a wykorzystywany spokojnie - jak mały fiat Dobre podsumowanie - co ten silnik w końcu lubi??? Ad 2. dolewać do baku co konkretnie i jak często? Ad 4. Olej wymieniam z filtrem śr. co 12kkm, a o raport AR9300 i AR9100 poproszę jak ujrzy światło dzienne (może być priv co by wątku nie zaśmiecać) No i w końcu co myślicie o profilaktycznym wsadzeniu zestawu naprawczego/wału żeby nie jeździć z duszą na ramieniu? A może to przesada z tym pękającym wałem?
  10. 2 tygodnie temu, 2008 rok, 160000 km przebiegu. ciekawe za ile poszedł? a tak poważnie, czy może mi ktoś w skrócie powiedzieć o co w końcu chodzi z tym dieslem? mam przelatane 78kkm. nie miałem nigdy problemu ze sprzęgłem (przy ok 40kkm wymienił poprzedni właściciel ), czasami paliła mi się kontrolka DPF, ale od ponad rou cisza - może nauczyłem się jeździć? przebieg zrobiony ok. 50/50 trasa/miasto. jeździć dalej? wymienić profilaktycznie shortblock/zestaw naprawczy? to w końcu chodzi o defekt wału czy panewki? może mi ktoś po 40 stronach tematu wyklarować w końcu w czym problem? z góry dziękuję za rzeczową pomoc...
  11. czy montowałeś coś takiego u siebie? jaki koszt i gdzie coś takiego można zrobić? jakieś namiary? szukam taniej alternatywy do webasto, zeby ogrzać silnik swojego dieselka w foresterze 2008
×
×
  • Create New...