Skocz do zawartości

majkel_ciszewski

Użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Impreza 1997 2.0 SOHC
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia majkel_ciszewski

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. majkel_ciszewski

    Moje Subaru

    Zgadza sie, juz od jakiegos czasu probuje go sprzedac - w ramach pozegnania chcialem wrzucic do galerii
  2. majkel_ciszewski

    Check Engine

    to w koncu tylko czarne czy czarne i zielone? W poczatkowych postach jest tylko mowa o tym by spiac i rozpiac tylko czarne kable. Wczoraj to uczynilem i 'Check engine' mryga 2 razy wolno i 3 razy szybko i tak w kółko. Po rozpięciu kostek jest w zasadzie to samo. Co gorsza wiatrak od chlodnicy wlacza sie i wylacza co chwile przy wlaczonym zaplonie. Help!
  3. Na 100% rozpięte są. Według zalaczonu zdjecia na FAQu to sa takie dwie małe czarne obok dwóch dużych zielonych, Niestety zdobyłem tylko używany Czy uważasz, że opisane objawy mogą być spowodowane uszkodzeniem sterownika przepływomierza a nie samym przepływomierzem?
  4. majkel_ciszewski

    Moje Subaru

    Czesc, nie udalo mi sie znalezc bardziej odpowiedniego miejsca do zadania tego pytania: w jaki sposob dodac galerie na Forum? Czy trzeba miec jakas wymagana liczbe postow lub staz? Chcilabym zaprezentowac 'MOJE SUBARU' dlatego tez pisze tu. Z gory dzieki!
  5. Dzieki, mi tez bardzo sie podoba. Co do kwestii mechanicznych to robię na bieżąco tyle ile Subaru wymaga. Ostatnio zmagam się z małymi problemami natury elektrycznej ale tak poza tym samochód idzie jak burze. A naklejki? ;-)
  6. U mnie jest teraz odwrotnie, silnik dławi się między 2000-2500 a powyżej tego idzie pięknie? Przepływomierz wymieniłem ale problem nie ustąpił. Check Engine pokazuje 2 mrygniecia długie i 3 szybkie? Jakiś pomysł co to może być?
  7. Czy kasowanie bledu polega na rozpieciu tych zielonych kabelkow czy mozna zrobic to tylko po podlaczeniu do komputera? Poza tym, nie wiem czy to normalne, ale po wlaczeniu zaplonu lecz bez odpalania silnika wiatrak od chlodnicy wlacza sie na kilka sekund i wylacza. Czy moe to wskazywac na jakies polaczenie z usterka ukladu elektronicznego?
  8. Czesc, obecnie walczy z tymi objawami u siebie - pierwsza rzecz jaka wymienilem to przeplywomierz. Jest troche lepiej ale nadal nie tak jak powinno - kolejne sugestie to sonda lambda, sterownik pompy a takze kilka innych - polecam zaczety przeze mnie watek: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66539-silnik-zapala-i-po-chwili-gasnie-brak-reakcji-na-pedal-gazu/ Powodzenia
  9. Wedlug mnie rowniez Sonda Lambda. Powodzenia z naprawa!
  10. Czesc, dziś cały dzień jeździłem samochodem i zaobserwowałem następujące obajwy: - check engine pali sie stale w sekwencji 2 powolne zaświecenia się i 3 bardzo szybko - silnik wspaniale pracuje po 2500 obrotów na minutę - idzie jak burza - szarpanie i dławienie się jest obecne na każdym biegu w zakresie obrotów 2000-2500 na minutę Czy może podobne objawy miał ktoś z Was? Czemu powyżej 2500 obrotów Subaru zachowuje się jak gdyby nigdy nic i ma apetyt na szaloną jazdę? Dzieki, Michal Aha i dodam jeszcze, że podłączyłem dziś te dwie czarne końcówki, które powinny uruchomić tryb 'mrygania' błędów silnika i niestety dzije się dokładnie to samo co podczas jazdy - 2 powolne mrygniecia i 3 bardzo szybki i tak w kółko...
  11. Czesc, dzieki za odzew. Pierwsze wskazanie było na przepływomierz. Po wymianie jest rzeczywiście lepiej - bo odpala i utrzymuje obroty, ale często szarpie i przerywa w wyższych obrotach? Czy nadal uważacie, że to sonda lambda? Kolega wspomniał, że może być to sterownik przepływomierza - czyli raczej coś z elektroniką a nie mechaniką silnika. Będę wdzięczny za dalsze wskazówki. Dzięki z góry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...