Skocz do zawartości

Maverick

Nowy
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    WRX MY2017 DIT; Outback H6 MY2005; Ford Maverick I 2.4l; Polonez 1.6 GLI Caro Plus

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maverick

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

16

Reputacja

  1. Maverick

    Wrx 2015+

    [EDIT: SPRZEDANY. Odjechał do Italii.] Gdyby ktoś szukał, to będę żegnał się ze swoim WRX MY2017 2.0 FA. Kontakt na priv. Aktualnie wisi na popularnym portalu ogłoszeniowym. Jeśli nie sprzedam na dniach, to wstawiam do komisu bo nie bardzo mam czas to ogarniać - trochę szkoda bo egzemplarz godny polecenia i spojrzenie w oczy nowemu nabywcy nie byłoby problemem
  2. Maverick

    Wrx 2015+

    UPG to bolączka EJ25, a nie FA20. FA20 to dość bezawaryjna jednostka. Kojarzę jeden wybuch opisany na tym forum, ale trudno się nim sugerować bo miał miejsce zaraz po strojeniu.
  3. Maverick

    Wrx 2015+

    Do ilu Nm przewidziano sprzęgło OEM? Ktoś coś bo nie mogę znaleźć...
  4. Maverick

    Wrx 2015+

    Np. RR tuning M. Bieńkowski w Krakowie. Na nowej mapie jeżdzę od roku i jest git.
  5. Maverick

    Wrx 2015+

    Być może niezauważalne w warunkach miejskich, ale u mnie na prowincji robią robotę - jest o połowę mniej syfu.
  6. Maverick

    Wrx 2015+

    Nie odczułem zmiany w spalaniu ale też nie dokonywałem jakiś aptecznych pomiarów pod tym kątem (do użytku codziennego mam inne auto).
  7. Maverick

    Wrx 2015+

    To chyba bez sensu bo nie wiem jaką funkcję wówczas spełnia bolec poza dodatkowym oporem. Nie wiem też czy jest jakaś istotna różnica pomiędzy seryjnym tgv z otwartymi skrzydełkami a ich całkowitym wyeliminowaniem.
  8. Maverick

    Wrx 2015+

    Kupiłem w Kanadzie w Touge Tuning. Być może wysyłają też do PL. Perrin TGV delete kit i IAG EGR. W sumie 200CAD. Strojenie u Mateusza RR Tuning.
  9. Mam. Wieczorem postaram się zrobić foty.
  10. Maverick

    Wrx 2015+

    Nawet przy otwartej klapie, sam sworzeń do której jest mocowana stanowi pewien opór. Nie mały zresztą bo średnica (nie mylić z obwodem ) to jakieś 9mm co przy 27mm ogółem stanowi 30%. Z drugiej strony, koledzy bez tego moda osiągają wyniki przekraczające wytrzymałość korbowodów, więc odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie - to zależy. U mnie 300KM, 420Nm - bez zbędnych przygód.
  11. Maverick

    Wrx 2015+

    Na NASIOC temat szeroko opisywany gdzie zalecane rozwiązanie to wywalić EGR. Tylko wówczas jednocześnie wywalenie klap TGV i strojenie. Osobiście problemów nie miałem (20tyś. km przebiegu) ale profilaktycznie poszedłem tą drogą. Ponadto stosuję olej low SAPS.
  12. Maverick

    Wrx 2015+

    Ciasno ale bez
  13. Maverick

    Wrx 2015+

    Potwierdzam - u mnie też 30mm.
  14. Maverick

    Wrx 2015+

    Jasne, to nie apteka. Tylu z kolei ja nie mierzyłem także masz rację - omyłkowo podałem wymiar dla STI. PS. Z przodu obecnie mam tak i jestem zadowolony
  15. Maverick

    Wrx 2015+

    Mierzyłem osobiście więc mogłem się pomylić o mm, ale wg tego zestawienia jest poprawnie. 316 to z tyłu. https://www.subaru.ca/Print/Specifications.aspx?WebSiteID=282&%20WRX%20STI&CarIds=762,764,766,768,769,770&GroupID=1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...