Jump to content

Maverick

Nowy
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Dobry

About Maverick

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    WRX MY2017 DIT; Outback H6 MY2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maverick

    Wrx 2015+

    Być może niezauważalne w warunkach miejskich, ale u mnie na prowincji robią robotę - jest o połowę mniej syfu.
  2. Maverick

    Wrx 2015+

    Nie odczułem zmiany w spalaniu ale też nie dokonywałem jakiś aptecznych pomiarów pod tym kątem (do użytku codziennego mam inne auto).
  3. Maverick

    Wrx 2015+

    To chyba bez sensu bo nie wiem jaką funkcję wówczas spełnia bolec poza dodatkowym oporem. Nie wiem też czy jest jakaś istotna różnica pomiędzy seryjnym tgv z otwartymi skrzydełkami a ich całkowitym wyeliminowaniem.
  4. Maverick

    Wrx 2015+

    Kupiłem w Kanadzie w Touge Tuning. Być może wysyłają też do PL. Perrin TGV delete kit i IAG EGR. W sumie 200CAD. Strojenie u Mateusza RR Tuning.
  5. Mam. Wieczorem postaram się zrobić foty.
  6. Maverick

    Wrx 2015+

    Nawet przy otwartej klapie, sam sworzeń do której jest mocowana stanowi pewien opór. Nie mały zresztą bo średnica (nie mylić z obwodem ) to jakieś 9mm co przy 27mm ogółem stanowi 30%. Z drugiej strony, koledzy bez tego moda osiągają wyniki przekraczające wytrzymałość korbowodów, więc odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie - to zależy. U mnie 300KM, 420Nm - bez zbędnych przygód.
  7. Maverick

    Wrx 2015+

    Na NASIOC temat szeroko opisywany gdzie zalecane rozwiązanie to wywalić EGR. Tylko wówczas jednocześnie wywalenie klap TGV i strojenie. Osobiście problemów nie miałem (20tyś. km przebiegu) ale profilaktycznie poszedłem tą drogą. Ponadto stosuję olej low SAPS.
  8. Maverick

    Wrx 2015+

    Ciasno ale bez
  9. Maverick

    Wrx 2015+

    Potwierdzam - u mnie też 30mm.
  10. Maverick

    Wrx 2015+

    Jasne, to nie apteka. Tylu z kolei ja nie mierzyłem także masz rację - omyłkowo podałem wymiar dla STI. PS. Z przodu obecnie mam tak i jestem zadowolony
  11. Maverick

    Wrx 2015+

    Mierzyłem osobiście więc mogłem się pomylić o mm, ale wg tego zestawienia jest poprawnie. 316 to z tyłu. https://www.subaru.ca/Print/Specifications.aspx?WebSiteID=282&%20WRX%20STI&CarIds=762,764,766,768,769,770&GroupID=1
  12. Maverick

    Wrx 2015+

    1. 315mm 2. Nie
  13. Ale na Skodę byś się raczej nie zamienił? Pytanie gdzie jest ta granica bo seryjnych aut z przyspieszeniem poniżej 5-6s nie brakuje natomiast takich, ktore dają radość z jazdy nie ma aż tak wielu. Oczywiście kwestia indywidualna, ale mnie nigdy nie jarało bycie mistrzem prostej bo nawet jak mi ktoś siada na ogonie to przeważnie tylko do pierwszych paru zakrętów. Jeżdzę WRXem, więc ciutkę lżejszym od STI i zestrojonym na 420Nm, 300KM w RR tuning w Krakowie - na moje potrzeby w zupełności wystarcza, poza tym większe korzyści odnoszę z profesjonalnego szkolenia swoich umiejętności niż inwestycji w dalsze przyrosty mocy. To oczywiście tylko mój punkt widzenia i moich ograniczeń za kierownicą. Najważniejsze są Twoje subiektywne odczucia i przyjemność z użytkowania, powodzenia!
  14. Urodziny w Subaru to udane urodziny. Wszystkiego dobrego!
×
×
  • Create New...