[EDIT: SPRZEDANY. Odjechał do Italii.]
Gdyby ktoś szukał, to będę żegnał się ze swoim WRX MY2017 2.0 FA. Kontakt na priv.
Aktualnie wisi na popularnym portalu ogłoszeniowym. Jeśli nie sprzedam na dniach, to wstawiam do komisu bo nie bardzo mam czas to ogarniać - trochę szkoda bo egzemplarz godny polecenia i spojrzenie w oczy nowemu nabywcy nie byłoby problemem
UPG to bolączka EJ25, a nie FA20. FA20 to dość bezawaryjna jednostka. Kojarzę jeden wybuch opisany na tym forum, ale trudno się nim sugerować bo miał miejsce zaraz po strojeniu.
To chyba bez sensu bo nie wiem jaką funkcję wówczas spełnia bolec poza dodatkowym oporem. Nie wiem też czy jest jakaś istotna różnica pomiędzy seryjnym tgv z otwartymi skrzydełkami a ich całkowitym wyeliminowaniem.
Nawet przy otwartej klapie, sam sworzeń do której jest mocowana stanowi pewien opór. Nie mały zresztą bo średnica (nie mylić z obwodem ) to jakieś 9mm co przy 27mm ogółem stanowi 30%. Z drugiej strony, koledzy bez tego moda osiągają wyniki przekraczające wytrzymałość korbowodów, więc odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie - to zależy. U mnie 300KM, 420Nm - bez zbędnych przygód.
Na NASIOC temat szeroko opisywany gdzie zalecane rozwiązanie to wywalić EGR. Tylko wówczas jednocześnie wywalenie klap TGV i strojenie. Osobiście problemów nie miałem (20tyś. km przebiegu) ale profilaktycznie poszedłem tą drogą. Ponadto stosuję olej low SAPS.
Jasne, to nie apteka. Tylu z kolei ja nie mierzyłem także masz rację - omyłkowo podałem wymiar dla STI. PS. Z przodu obecnie mam tak i jestem zadowolony
Mierzyłem osobiście więc mogłem się pomylić o mm, ale wg tego zestawienia jest poprawnie. 316 to z tyłu.
https://www.subaru.ca/Print/Specifications.aspx?WebSiteID=282&%20WRX%20STI&CarIds=762,764,766,768,769,770&GroupID=1