Skocz do zawartości

ROTARYBROTHER

Użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Impreza WRX Bugeye

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ROTARYBROTHER

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Wejdzie ale będzie obcierało jeśli auto jest obniżone lub załadowane np. czterema osobami, ja miałem ATS DTM 17" szerokość 7,5" ET 35 opona 225 i obcierało. Obecnie mam koła 18" szerokość 8" ET48 i jest na styk z krawędzią nadkola, nic nie obciera.
  7. Miałem ostatnio ten sam problem co przedmówca, taż wymieniłem te dwa przewody bez wyjmowania kolektora ale aby mieć dokładny dostęp i komfortowe warunki pracy musiałem odkręcić IC i zdemontować/zdemolować rurę dolotową turbo. Dlatego teraz mam silikonową, którą jest łatwiej zdemontować. Pablodc pamiętaj aby wymienić dokładnie na takiej samej średnicy przewody i nie popełnił błędu jak ja, co kosztowało mnie ponowne rozbieranie wszystkiego jak zaczęło znów cieknąć. Te przewody mają tylko kilka cm długości, u mnie były tak zwulkanizowane z metalowymi na które są naciągnięte, że musiałem je rozcinać.
  8. Hej, mam też Buga US i ten sam problem co Wy. Mój spec od kluczy i pilotów powiedział, że trzeba kupić nową centralkę alarmu z pilotami bo nie ma możliwości dorobienia drugiego pilota pod już istniejący alarm w aucie.
  9. A sprawdziłeś uszczelki pod pokrywami zaworów czy są spocone olejem? Czasami tak się dzieje, że jeśli te uszczelki są do wymiany, pocą się, to olej spływa i gromadzi się na puszcze filtra oleju.
  10. Błotniki mogą mieć nawet takie samo położenie względem kół. Jest to chyba spowodowane tym, że osie w sedanie WRX są dłuższe przez to, że błotniki są poszerzone względem Kombi gdzie znowu osie są krótsze a błotniki nie mają poszerzeń.
  11. Lepiej ale drożej Jest jeden plus, który przemawia za wersją US, mają wgrane w oryginalnym ECU mapy, które pozwalają podnieść moc ale na jakiej zasadzie to dział to już nie wiem choć ponoć mój WRX US ma właśnie tą drugą mapę "włączoną" i generuje moc 250KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...