Skocz do zawartości

George Zip

Użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://dot.one.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WIELKOPOLSKA
  • Auto
    Subaru WRX 2005 2.0 227KM US, pakiet STI zewnętrzny
  • Zainteresowania
    Motocykle i SAABy :)

Ostatnie wizyty

327 wyświetleń profilu

Osiągnięcia George Zip

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. dzięki za info, w takim razie będę szukał w rozstawie 5x100... Szukam taki? osiągalne w 5x100 ? Dayco ty jakie masz bo nie mogę się dopatrzeć na zdjęciu ??
  2. Witam, czy taką felgę: 5x114,3 ET 53 17x*JJ można zaadoptować do WRX z 2005 US spec który ma rozstaw 5x100 ? Czy wejdzie? Czy jazda na adapterach bezpieczna? czy gra nie warta świeczki? bo np. zużycie amortyzatorów większe itp. itd. ?
  3. no tak i się pewnie z niej leje a tak przy okazji możesz mi zdjęcie swojego czarnucha przesłać na złotych felach (najlepiej z boku) bo w domu mi nie wierzą, że będzie dobrze wyglądał a mamy bliżniaki z tego co widze po avatarze
  4. wielkie dzięki, zatem szukam zatyczki, klima działa, zaworek nawet nie jest brudny więc pewnie musiało go jakoś niedawno zdezaktywować
  5. rozumiem, że tam brakuje jakiejś zatyczki, bo sam zawór jest tak? w sensie coś koajrzę taki plasticzek, że kiedyś chyba był
  6. Witam, zdezaktywowało mi zaworek chyba to było odpowietrzanie chłodnicy, kto wie co to, jak to się nazywa? Pomożecie?
  7. kolejne pytanko, czy ktoś jeszcze potwierdzi czy w US SPEC GD WRX z 2005 (przedlift) roku, ma wiązkę do tylniego przeciwmgielnego? przycisk mam (dokupiłem) ale jakby kostki tam nie widzę, chyba że gdzieś się skryła, a jeszcze nie rozkręcałem tapicerki tam.... kto powie?
  8. Witam, dzisiaj na przeglądzie gość wygonił mnie za brak świateł przeciwmgłowych tylnich. Lampy mam takie: https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimg.archiwumallegro.pl%2F%3F1035355084&imgrefurl=http%3A%2F%2Farchiwumallegro.pl%2Fsearch%2F2483307-subaru-wrx.html&docid=KXJPUVpN0PHtnM&tbnid=cpmVklRskCIiRM%3A&w=128&h=96&ei=kfP0U8rHDIXN7Aa0p4H4Dw&ved=0CAIQxiAwAA&iact=c Działa to tak że stopy palą się w tym kółku, dodatkowo na prawo od lampy od zewnątrz, dodatkowo jest listwa na skrzydle oraz 3 światło w środku auta. Czy da się zrobić tak by przełącznik od mgielnych odpalał to włókno w żarówce w kółku, które normalnie pali się podczas hamowania ??? Wtedy przy hamowaniu, a włączonych przełączniku przeciwmgielnych to światło już by nie zmieniało swego stanu, wszystkie inne by się paliły normalnie. Czy taki układ elektryczny jest w ogóle możliwy? Chciałbym by to światło w kółku działało normalnie przy wyłączonym przeciwmgielnym. Co wy na to?
  9. dobra już wiem, że to przegub ale który....???? tyrkocze na razie tylko przy zakrętach z gazem w prawo.... wydaje mi się, że z lewej strony i to raczej z tyłu to będzie przegub tylni/przedni, wewnętrzny, zewnętrzny? czy da się je kupić czy trzeba całe półosie?
  10. Mam jeszcze jeden problem.... Czasem podczas wchodzenia w zakręty np w prawo słychać dziwne stuki, takie metaliczne, właśnie wracam z testów i na parkingu kręcąc szybkie ósemki nic nie było słychać. Po czym 5 km dalej zakręt w prawo i znowu słychać, parę lewych winkli nic, parkowanie tyłem po łuku, nic, potem znowu prawych winkli i znowu nic. Dodatkowo lewe przednie koło bucha gorącem bardziej niż pozostałe, a na rozgrzanym mocno, stojąc w miejscu na prostych kołach naciskając hamulec (dociskając go) słychać podobne stuki wyraźnie z przodu. Manewry parkingowe nie powodują tych dźwięków . ( przed wymianą wyskoczy były). Gdyby nie te stuki przy dociskaniu hamulca na postoju, pomyślałbym że to lewarek w bagażniku lata. Ten dźwięk to tak jakby się jakaś spręzżyna naciągała. Takie pierwsze skojarzenie do głowy mi przychodzi. Na dziurach czy wertepach jest cisza.nawet jak robię coś ala test łosia na prostej z większa prędkością też nie powoduje tych dźwięków. Kręcenie kierownikiem w miejscu też nic. Nie mam pojęcia co to może być. Jakieś pomysły? Sporo się naczytałem ale nic nie pasuje do takich objawów, wiskozę póki co wykluczam. Najgorsze jest to, że mechanik nigdy tego nie uświadczyl podczas swoich testów i już zaczynają dziwnie na mnie patrzeć. Wiem, że to wróżenie z fusów ale czasem i z fusów trzeba... mała aktualizacja, przy skręcie w prawo te stuki dochodzą z tyłu, a więc są 2 źródła, hamulec dźwięki przód, skręt dźwięk z tyłu. Postanowiłem wykluczyć stukający lewarek o karoserię i przełożyłem go w inne miejsce (co nawet ma sens bo lewarek jest po lewej stronie i do karoserii dobijałby właśnie przy prawych winklach ) zobaczymy jak teraz będzie.
  11. aktualizacja dotycząca mojej naprawy: zregenerowana wiskoza dotarła, poskładanie skrzyni, wymiana oleju w tylnim moście i skrzyni, przy okazji wymiana sprzęgła i auto znowu jeździ jak należy, nie szarpie, 2 jest, nie strzela podczas manewrów parkingowych obecnie badam jak ten nowy zestaw wpłynie na spalanie pozdrawiam PS całość wyszła z robocizną około 3100 zł (1350 sprzęgło, regenracja wiskozy 1000, olej 200 zł, robocizna) aha wszystko zalane olejem Mobilube 1 SHC 75W-90 (polecany na zagranicznych forach)
  12. a jednak , no to teraz co tam ma osobne smarowanie bo w samym dyferencjale są otwory na olej ze skrzyni, kto powie? co do samej blokady skrzyni to opiłki metalowe zablokowały wybierak 2 biegu, a te opiłki pochodziły z dyfra właśnie, jak się tam dostały z olejem jakoś, trudno powiedzieć, inna sprawa że dyfer dawał wcześniej znać o sobie to teraz pozwolicie, że ja uporządkuję dyfer centralny to dyfer centralny, a wiskoza znajduje się w dyfrze centralnym, stąd zamienne nazewnictwo powoduje błędne myślenie, oto schemat dyfra centralnego http://img147.imageshack.us/img147/3331/centerdifftz4.jpg a wiskoza to numer 26 (ona sama w sobie zawiera owy olej silikonowy, nie wymienia się go, chyba że jest regenerowana wiskoza, to wtedy wymiana tego oleju jest jednym z elementów regeneracji właśnie) mam nadzieje. że komuś kiedyś to ułatwi sprawę w zrozumieniu tematu
  13. w takim razie u mnie rozsypał się centralny dyferencjał bo to jest ta część co jest w skrzyni i to on był regenerowany, dzięki za uporządkowanie dokładnie to właśnie ta część: http://www.subarak.com.pl/przeniesienie-napedu/42-mechanizm-roznicowy-centralny-subaru-5mt.html w takim razie jak wygląda wiskoza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...