Nie jest mi smutno, zapewne zaraz zostanę odpowiednio skomentowany ale ja chciałem automat. W londyńskich korkach 3.0R sprawdza się idealnie. Do tego miał być czarny z beżową skórą. Trafiłem egzemplarz z bardzo małym przebiegiem i ani chwili się nie zastanawiałem.
Progów zwalniających i rond mamy tu też mnóstwo dlatego właśnie chciałem Bilsteiny. Rewelacja na rondach. Na progach zwalniających na oryginalnych Kayabach skaczesz jak kangur. To było nie do zniesienia, przynajmniej dla mnie.
Pojeżdże trochę na tym setupie i pomyślę o jeszcze sztywniejszym komplecie na wypady poza miasto B8 + H&R.
Pomimo, że nigdy nie prowadziłem Legacy w wersji z automatyczną skrzynką biegów, a opinie o jej "mułowatości" itp słyszałem nie raz na szczęście z ust osób które nie są dla mnie motoryzacyjnym autorytetem uważam, że automat zwłaszcza w połączeniu z mocną jednostką napędową jest jak najbardziej w porządku i w pełni podzielam Twoją opinię. Do zatłoczonego miasta jak znalazł.
Jak na złość znaleźć przed liftowego Speca w automacie jest tak sam trudne o ile nie trudniejsze ze względu na fakt, iż automat doszedł rok po debiucie Spec.B jak polifta EU w manualu
No zawias musi być rewelacyjny, ale chyba należy dodać, że na bardzo dobrych jakościowo drogach, a takie chyba tam u Ciebie są
o widzisz, przy okazji zauważyłem, że ucieło mi ostatnią cyfre
masz taką tabele dla B8?
Dlatego wkleiłem tą tabelkę
Niestety nie, tylko dla B6
Może się komuś przyda
Wczoraj, przy okazji szukania info o listwie gurneya w Legacy natknąłem się na nieaktualne już ogłoszenie Spec.B M/T Sedan które było na the forum.
Czy wiecie może, czy kupił ktoś z forum ten samochód? Bo nigdy o nim nie słyszałem, a szkoda żeby słuch o tak ładnym Spec.B zaginął
Tak - od prawie 3 lat jest u mnie.