Skocz do zawartości

Kto za to powinien zapłacić ?


Gość IRAZU

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka razy zgłaszałem zapalanie się lampki VDC OFF i w ASO słyszałem że mam trefne opony. Kiedy padły uszczelki pod głowicą i klima to mi naprawiono za moje pieniądze. Padnięty zawór rozprężny zamówiłem ale nie został wymieniony. Właściciel ASO na moją złość i zdziwienie odparł że nie zajmują się klimą i nakazał mi zapłacić za zamówiony zawór i jechać sobie do jakiegoś warsztatu. Auto odebrałem a po przejechaniu /latem/ 5 km temperatura silnika weszła na czerwone i znów zapaliło się VDC OFF. Zadzwoniłem do serwisu więc kazali mi wrócić. Na pełnym grzaniu w kabinie dojechałem i zażądałem wymiany termostatu -tak na wszelki wypadek. Okazało się że nic nie pomogło więc zalecili wymianę chłodnicy. Postanowiłem wrócić do domu autem i poszukać innej chłodnicy. Rano pojechałem do chłodnic. Wymienili zawór klimy -jest bardzo OK. Wyjęli chłodnicę /była dobra/ umyli myjką pod ciśnieniem i auto jest ok.PYTANIE-dlaczego nie sprawdzono chłodnicy gdy wyjęty był silnik? Dlaczego z problemem musiałem jechać do innego warsztatu? Wróciłem do serwisu z tymi pytaniami . Na mój widok przyszedł /nie wzywany/ właściciel / i w pierwszych słowach powiedział-cytat- wie pan moi pracownicy nauczyli się robić tylko przy nowych autach a poza tym to banda oszustów złodziei i cwaniaków- koniec cytatu. Ja w takiej sytuacji zaproponował bym rabat przy zakupie nowego pojazdu a tu nic tylko obelgi.

Niech Pan zatrudni seryjnego mordercę , to nie będzie Pan miał reklamacji!

Pominąłem inne problemy z tym serwisem aby nie ........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedział-cytat

 

Nie znam sytuacji, ale nim rozpocznie się kolejna forumowa burza, chciałbym mieć pewność, że wspomniana wypowiedź to faktycznie cytat i nie została wyjęta z kontekstu (np. panowie sobie żartowali).

 

Proszę o jednoznaczne tego potwierdzenie.

 

w takiej sytuacji zaproponował bym rabat przy zakupie nowego pojazdu a tu nic tylko obelgi

 

I jeszcze jedno - już tak prywatnie: czy wątek ten zmierza ku uzyskaniu odpowiedzi na zadane w pierwszym poście pytania, czy też jego celem jest zapewnienie sobie korzystnego rabatu przy zakupie nowego wozu :twisted:? Jeśli to drugie, to podziwiam zaufanie do marki w kontekście opisanych problemów z obecnym wozem oraz faktu, że zakup nowego u dealera jest w praktyce jednoznaczny ze "skazaniem się" na dalszą obsługę w ASO :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłbyś napisać ktore to ASO

To moje ASO. :idea: Wypowiedzi p.Szulczyka , klienta chyba od 95r nie bede komentował , z mechanikami jest na ty , ostatnio widzialem go ze trzy dni temu , Byc moze ma problemy z samochodem OBK 99 albo jakies inne.

Od lat staram sie unikać rozmów z p. Markiem...poruszaja zbyt wiele watków i spraw.....teraz pewnie kryzys...

AK

ps.to koniec mojego komentarza....jezeli ma jakies zadawnione urazy czy cos innego mu sie akurat przypomnialo...to niewiele moge pomoc.

cytat- wie pan moi pracownicy nauczyli się robić tylko przy nowych autach a poza tym to banda oszustów złodziei i cwaniaków-

Nawet nie wiem co powiedziec :?: ...ja w takich miejscach bym sie nie pokazywal... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem z nikim na TY u Pana Kopera i nie zamierzam się pokazywać . Jak świetnie Pan wiedział o co chodzi. Mam Pana f-rę z naprawy i rachunek następnego dnia za mycie chłodnicy z warsztatu na Rakowcu. Świadkiem wypowiedzi był mój pracownik który z otwartą szybą stał obok w imprezie. Mam f-rę za zawór rozprężny a nie za usługę . Prosiłem o usunięcie przecieku w szyberdachu i nie zrobił Pan nic - nawet nie ustalił Pan przyczyny! Zleciłem uszczelnienie miski skrzyni , a nadal cieknie . Przez rok męczę się z zapalaniem w zimne dni. Na rabat nie liczę bo nie mam zamiaru /tymczasem/ kupować pojazdu - chyba że użytkowy. Gdybym chciał kupić nowe auto to w Warszawie jest kilku sprzedawców. Prowadzę firmę od1990r. NIGDY NIE MIAŁEM REKLAMACJI !!!!! Montaż klimatyzacji w biurowcach np. hotel POLONIA a teraz NOVOTEL /d FORUM/ przemawiają za mną. Gdybym ja wykonał choć raz usługę tak jak Pan to poszedł bym z torbami.Panu już dziękujemy!

 

[ Dodano: Wto Sty 27, 2009 7:56 pm ]

Przemeq- Zaufanie do marki nie ma nic wspólnego z A.Koperem! OUTBACK jest moim czwartym subaru. Mam impreze z 1993 r. która nigdy nigdy nigdy się nie zepsuła. Z żoną i córką przejechaliśmy 523.323 km. REWELACJA.

 

[ Dodano: Wto Sty 27, 2009 8:04 pm ]

Panie Andrzeju ! Nie byłem u Pana od dwóch tygodni a dałem Panu szansę naprawy immobilizera- naprawił Pan? Usunął Pan wyciek z miski automatu ? Zleciłem wymianę oleju - wymienił Pan ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panu już dziękujemy!

Pozostaje w nadziei :idea: i proponuje zakonczyć temat czy chłodnica (OBK 2.5 AT MY99) była do wymiany czy tez wystarczylo przeczyszczenie tym bardziej ze temat chyba z polowy zeszłego roku .....i rozstrząsanie tej kwestii szczególnie w zimie nie ma wiekszego sensu....podobnie jak te stare czesci mobilaizera które kupil Pan k/Lublina (w/g mechanika Adasia )...no niestety nie dalo sie tego wgrać ( pare dni temu :!: )... mimo checi mechanika Adasia....... :wink: ( niemozliwe zeby Pana z kims pomylił :!: )

AK

ps.oczywiscie gratuluje wzorowo prowadzonej firmy montazu klimatyzacji w tak wielkich obiektach. :!:....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce Pan zakończyć niewygodny temat? Części nie były stare - tyle że nie da się ich wgrać. Modem od immobilizera to część która się nie zużywa tylko tyle że nie da się usunąć starych kodów. Proponowany termin 1 miesiąc na sprowadzenie części /bez gwarancji terminu/ nie do przyjęcia. O problemach z odpalaniem mówiłem ponad rok temu - usunął Pan usterkę ? Chłodnica była zabrudzona z zewnątrz - bez prześwitu - mógł Pan umyć - umył Pan ?

Jako osoba prowadząca firmę ,nigdy nie powiedział bym tak na swoich pracowników. Zgłaszałem problemy a Wy je bagatelizowaliście i wprowadzaliście w błąd. Wasza niekompetencja kosztowała mnie kilka tysięcy zl. a Pan chce zamknąć temat. Nie odpowiedział mi Pan na pytanie kto powinien zapłacić ? Wymienił Pan olej ? Uszczelnił Pan skrzynię ? Naprawił Pan szyber ? Proszę sprawdzić zlecenia i porównać co zrobiono. A subaru jeżdżę od 1995 r.

Teraz temat wyczerpany a mógłbym przypomnieć jeszcze wcześniejsze potknięcia . Za długo mam te auta aby dłużej dać się olewać . Tym razem pozdrawiam a modem bez kodów zamówiłem w serwisie NIVETTE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce Pan zakończyć niewygodny temat?

Z róznych wzgledów tak . Bynajmniej jednak nie ze wzgledu na brak umiejetnosci moich mechaników.....to Pana auto i moze Pan miec własne mniej czy bardziej udane pomysly na jego naprawe i koszty z tym zwiazane...

AK

ps."modem bez kodów zamowiłem w serwisie Nivette"......pewnych rzeczy nie da się ominąć może wiec to nie była " banda oszustow i zlodziei " :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Pan nazwał ich bandą . Ja mam ich za bardzo sympatycznych i porządnych ludzi. Pan odpowiada za to czy usuną tylko awarię czy też i przyczynę - subaru bez powodu się nie psują. Gdy chodzi o modem to mógł Pan załatwić sprawę rok temu ale nie mogliście znależć usterki. Teraz jechałem do Szwecji i zależało mi na czasie więc zapytałem czy będzie się nadawał od identycznego-próbowaliśmy. Spycha Pan na inny temat a ja pytam czy poczuwa się Pan do odpowiedzialności za uszczelki głowicy i zawór klimy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Marku- dziwi mnie tylko,że od długiego czasu jest Pan niezadowolony i z uporem maniaka powraca pan w to samo miejsce.Jaka jest tego przyczyna ? Zwykle klient zadowolny jest lojalny,a klient niezadowolony zarobić nie daje.To pewne.Mieszkając w stolicy ma Pan jak na subaru genialny wręcz wachlarz mozliwości.

 

Są też inne ciekawe zachowania klientów ale to nie przy tej okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Kto za to powinien zapłacić ?

Po przeczytaniu całości wątku i braku stwierdzenia pytania w treści postu wnoszę, że tytuł wątku jest pytaniem jako takim.

Niestety z treści nie wynika - przynajmniejdla mnie - za co konkretnie.

Najogólniej można powiedzieć, że za naprawy w okresie pogwarancyjnym płaci zleceniodawca.

Ponieważ nie jestem praktycznie w stanie prześledzić chronologii i treści zleceń, a tym bardziej zweryfikować cytowanych ustaleń / okresleń słownych, uprzejmie prosżę o zrozumienie, że praktycznie niemozliwym jest dla mnie obiektywne ustosunkowanie się do całości sytuacji.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spycha Pan na inny temat a ja pytam czy poczuwa się Pan do odpowiedzialności za uszczelki głowicy i zawór klimy ?

Nie , uszczelki głowic zostały u Pana wymienione bo przegrzał Pan silnik. Powodem przegrzania byla chlodnica ( czesty problem w starych autach , szczegolnie z AT ) prawdopodobnie zaproponowano Panu wymianę ale Pan zdecydowal o wym. termostatu i zabrał auto. Pojechal Pan do jakiejs naprawy chłodnic i tam pewnie troche ją "odmulili" i wyczyscili i moze jakis czas bedzie lepiej ale jak tylko przyjdzie lato ma Pan ja do wymiany auto bedzie sie grzalo i już u Nivetta bedzie Pan robil ponownie uszczelki pod glowicą :!:

Zawór klimy kazała Panu wymienic jakas firma od klimatyzacji.....nie moj serwis :!: ..więc niech oni sprawdza swoja diagnoze i zakładają ten zawór :!: Słusznie że serwis nie podjąl sie tej wymiany :!: ....

Niech Pan przeczyta jeszcze raz swoje posty to byc moze zorientuje sie Pan dlaczego unikam od lat rozmow z Panem....dodam tylko , ze jako wieloletni uzytkownik Subaru zna Pan wszystkie mozliwe miejsca w Wa-wie i okolicy gdzie naprawiaja Subaru i w zasadzie wszedzie Pan bywał....i rozmawiał a naprawiac chciał Pan u mnie......mam nadzieję , że Nivette w koncu znana Panu firma z tradycjami bedzie Pana ostatecznym "portem'

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam JackiX . Mieszkam 70 km od Warszawy w KIERUNKU Radomia to gdzie miałem jechać ? Do DaWoja mam prawie 100 km i w korkach przez całą W-wę. Trzy godziny jazdy. Znalazłem inny serwis z sympatyczną obsługą i nie jest na końcu świata. Jutro jadę robić na COPERNIKUSIE w Opolu na dwa tygodnie .

 

[ Dodano: Wto Sty 27, 2009 11:49 pm ]

Tak ma Pan rację uszczelki poszły bo przegrzałem . Przegrzałem bo trzy razy w ciągu pół roku na przeglądach mówiłem o kontrolce , ale słyszałem o oponach. Nie trzeb było wprowadzać mnie w błąd. Chłodnicę zaproponowaliście dopiero po wymianie uszczelek i ponownym przegrzewaniu silnika i po moim żądaniu wymiany termostatu. Chłodnica wytrzyma jeszcze kilka lat a przypominam że tyko umyli ją na zewnątrz. Należało zaproponować wymianę po moim pierwszym sygnale z zapalającą się kontrolką . Postawiliście złą diagnozę. Skoro auto 130 000 km mające 8 lat jest tak stare to chyba przesiądą się na DACIĘ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan nadal ma ludzi za idiotów. Jeśli są cztery identyczne opony z datą produkcji z tego samego tygodnia ,to co mają do kontrolki VDC OFF ? Policzyłem że przejechałem subarynkami ponad 800 tys km. Pan ma obsesję że Pana pracownicy okradają , klienci okradają i wszyscy są na Pana .Chciałby Pan abym kupił u Pana nowe auto w salonie i serwisował też do czasu aż gwarancja minie. Tak dobrze to w Polsce nie jest że wszyscy są piękni i młodzi. Myśli Pan że powinienem kupić auto za 150 tys. i tłuc się po budowach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałby Pan abym kupił u Pana nowe auto w salonie i serwisował też do czasu aż gwarancja minie.

Panie Szulczyk , daj Pan juz spokoj z tymi fantazjami......naprawde nie chce :idea:

 

Tak dobrze to w Polsce nie jest że wszyscy są piękni i młodzi.

Mgła jest , niech Pan juz jedzie .....

 

Jutro jadę robić na COPERNIKUSIE w Opolu na dwa tygodnie .

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... Biorąc pod uwagę fakt, że jesteśmy w "Pytaniach do Dyrekcji", a Dyrekcja stwierdziła:

 

Ponieważ nie jestem praktycznie w stanie prześledzić chronologii i treści zleceń, a tym bardziej zweryfikować cytowanych ustaleń / okresleń słownych, uprzejmie prosżę o zrozumienie, że praktycznie niemozliwym jest dla mnie obiektywne ustosunkowanie się do całości sytuacji.

 

wątek uważam za wyczerpany i wobec tego go zamykam.

 

Jeśli pozostają jakieś kwestie na linii Klient <-> ASO, proszę o ich wyjaśnienie sobie na PW. Gdyby z nich wynikły jakieś wnioski, która są na tyle ważne, że Forumowicze powinni być poinformowani, proszę o wpis w stosownym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...