Skocz do zawartości

Przykład do naśladowania


shodan

Rekomendowane odpowiedzi

SUBARU SLASHES PARTS PRICES BY UP TO 56 PER CENT

 

Subaru is slashing parts prices by up to 56 per cent in a bid to

reduce owners' maintenance bills, increase the use of genuine

components and boost business.

 

This permanent initiative involves 200 individual part numbers and

affects most models such as the iconic Impreza, sports-utility

Forester and sporting executive Legacy.

 

It means that not only will 'whole-life' running costs take a tumble

but insurance premiums could also fall due to lower accident repair

bills.

 

Items covered include timing-belts, oil, air and fuel filters, water

pumps, brake pads and discs and body parts such as wings, bonnets and

bumpers.

 

Typical examples include a timing-belt for a 1992-98

naturally-aspirated Impreza 2.0 litre reduced from £77.47 to £35.85 -

a cut of 54 per cent - and an oil filter for an Impreza, Legacy or

Forester 2.0 litre reduced by 56 per cent to £4.50.

 

Brake pads for a 1997-8 Impreza 2.0GL will now cost £48.53 instead of

£71.52 while a rear bumper cover for a 1999-2003 Legacy estate will

retail for £152.28 - a 43 per cent reduction (all prices are excluding

VAT and fitting).

 

In order to publicise the initiative, Subaru is launching a trade

awareness campaign targeting independent repairers, all makes

franchise dealers and fast-fit-type centres.

 

Subaru Parts Manager, Matthew Davies, said: "We aim to mail more than

10,000 price and information sheets as we are determined to expand the

use of genuine Subaru parts.

 

"There are many benefits in choosing factory-quality parts including

reduced fitting times and our comprehensive three year/60,000

warranty. Furthermore, despite our price reductions, dealer margins

remain intact."

 

Subaru (UK) Limited has an inventory of more than £3.0 million with

21,000 stock lines. All dealers will be supplied with a parts kit to

ensure 'off-the-shelf' availability, while genuine Subaru parts are

available for overnight delivery.

sytatu>

 

Kiedy Dyrekcja u nas obniży ceny części o te powiedzmy 50%?

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Przy inwenturze na poziomie 3 milionów Funtów też bym obniżył ceny na stare części zalegające magazyn :twisted:

Nasze ceny sa zależne od polityki cenowej centralnego magazynu dla europy kontynentalnej. Dodatkowym czynnikiem są koszta transportu, odpraw celnych etc. Jest w związku z tym szansa na pewne obniżki .... ale z pewnością nie na poziomie 50% (chyba, że w magazynie we Friedbergu też coś zalega 8) ).

 

Łączę pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w Polsce utrzymywany jest jakikolwiek stock, czy każda część jest sprowadzana? Caly czas w Polsce pokutuje "trzeba czekać, bo części nie ma w magazynie centralnym, idzie z Japonii" :roll:

Z tą Japonią to są naprawdę czasami prawdziwe cuda. Jak naprawiałem swoją skrzynię, musiałem ściągnąć wałek sprzęgłowy. Człowiek, który miał to zrobić stwierdził że nie ma w magazynie centralnym i trzeba czekać. Drugi natomiast ściągnął w 2 tygodnie, a statek płynie 6. Cuda, nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

W Polsce znajdują się głównie części "chodliwe". Ze względu na dotychczasowy status (z przyczyn celnych brak możlwości ew. zwrotu do magazynu centralnego) nie sprowadzaliśmy części rzadko używanych.

Inne części są sprowadzane z magazynu we Friedbergu (2x w tygodniu).

Tylko, gdy części brakuje w centralnym magazynie istnieje potrzeba sprowadzania z Japonii.

Czas sprowadzania części powinien się skrócić po wejściu do UE (brak procedury celnej). Rozważamy tez możliwość zwiększenia częstotliwości dostaw.

 

Łączę pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas sprowadzania części powinien się skrócić po wejściu do UE (brak procedury celnej). Rozważamy tez możliwość zwiększenia częstotliwości dostaw.

Wydaje mi się, że wystarczyć będzie wprowadzenie do cennika pozycji express polegającej na zaangażowaniu w sprowadzenie kuriera. Oczywiście dodatkowo płatne, ale jak komuś zależy na czasie, może na coś takiego pójść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich Forumowiczów

Problem dostępności części tyczy się każdego dealera z tzw orientu i zawsze jest to związane z dostawą statkiem. Części płyną kontenerami a nie kartonami - obniżenie kosztu transportu a trwa to średnio 2 miesiące. Więc jeśli nagle czegoś braknie w Europie a jakiś klient przespał sprawę, to wszyscy przebierają nogami czekając. Tym bardziej problem tyczy się części które się wymienia sporadycznie - no wtedy to przechlapane, bo kto będzie chciał wziąć to na stan, żeby mu się kisiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej problem tyczy się części które się wymienia sporadycznie - no wtedy to przechlapane, bo kto będzie chciał wziąć to na stan, żeby mu się kisiło.

Owszem pewnie masz rację, ale ja np.: sprowadzałem sobie plastik - osłonę zegarów do WRX, część maksymalnie niechodliwa, praktycznie nie znam przypadku w którym to trzeba by wymienić i ja ją sprowadzałem do majsterkowania z zegarami, a nie dlatego. że mi się uszkodziła. Czas sprowadzenia niecałe 2 tygodnie, ale oczywiście nieoficjalnie (część jest jak najbardziej oryginalna).

 

Tak więc śmiem twierdzić, że czasami długie oczekiwanie na część to jest wina polskiego dealeara, który nie zamówił, zapomniał itp.

 

PS.: Mowa oczywiście o częściach do Subaru, jak jest z innymi markami Japońskimi nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej problem tyczy się części które się wymienia sporadycznie - no wtedy to przechlapane, bo kto będzie chciał wziąć to na stan, żeby mu się kisiło.

Owszem pewnie masz rację, ale ja np.: sprowadzałem sobie plastik - osłonę zegarów do WRX, część maksymalnie niechodliwa, praktycznie nie znam przypadku w którym to trzeba by wymienić i ja ją sprowadzałem do majsterkowania z zegarami, a nie dlatego. że mi się uszkodziła. Czas sprowadzenia niecałe 2 tygodnie, ale oczywiście nieoficjalnie (część jest jak najbardziej oryginalna).

 

Tak więc śmiem twierdzić, że czasami długie oczekiwanie na część to jest wina polskiego dealeara, który nie zamówił, zapomniał itp.

 

PS.: Mowa oczywiście o częściach do Subaru, jak jest z innymi markami Japońskimi nie wiem.

 

Zgodzę się z Tobą i znam to z doświadczenia. Masa jest części chodliwych, które dobrze rotują, ciągle jest na nie popyt, a nie ma ich w kraju, bo ktoś odstawia "aptekę" przy zamawianiu, albo kompletnie nie myśli, albo mu nie zależy, albo wszystko ma w d.... gdzieś, albo wszystko naraz :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...