shodan Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 SUBARU SLASHES PARTS PRICES BY UP TO 56 PER CENT Subaru is slashing parts prices by up to 56 per cent in a bid to reduce owners' maintenance bills, increase the use of genuine components and boost business. This permanent initiative involves 200 individual part numbers and affects most models such as the iconic Impreza, sports-utility Forester and sporting executive Legacy. It means that not only will 'whole-life' running costs take a tumble but insurance premiums could also fall due to lower accident repair bills. Items covered include timing-belts, oil, air and fuel filters, water pumps, brake pads and discs and body parts such as wings, bonnets and bumpers. Typical examples include a timing-belt for a 1992-98 naturally-aspirated Impreza 2.0 litre reduced from £77.47 to £35.85 - a cut of 54 per cent - and an oil filter for an Impreza, Legacy or Forester 2.0 litre reduced by 56 per cent to £4.50. Brake pads for a 1997-8 Impreza 2.0GL will now cost £48.53 instead of £71.52 while a rear bumper cover for a 1999-2003 Legacy estate will retail for £152.28 - a 43 per cent reduction (all prices are excluding VAT and fitting). In order to publicise the initiative, Subaru is launching a trade awareness campaign targeting independent repairers, all makes franchise dealers and fast-fit-type centres. Subaru Parts Manager, Matthew Davies, said: "We aim to mail more than 10,000 price and information sheets as we are determined to expand the use of genuine Subaru parts. "There are many benefits in choosing factory-quality parts including reduced fitting times and our comprehensive three year/60,000 warranty. Furthermore, despite our price reductions, dealer margins remain intact." Subaru (UK) Limited has an inventory of more than £3.0 million with 21,000 stock lines. All dealers will be supplied with a parts kit to ensure 'off-the-shelf' availability, while genuine Subaru parts are available for overnight delivery. sytatu> Kiedy Dyrekcja u nas obniży ceny części o te powiedzmy 50%? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Kiedy Dyrekcja u nas obniży ceny części o te powiedzmy 50%? obawiam się że ani ja ani ty tego nie doczekamy...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BBartek Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Ale moze zaczniemy sprowadzac czesci z zgranicy? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Przy inwenturze na poziomie 3 milionów Funtów też bym obniżył ceny na stare części zalegające magazyn Nasze ceny sa zależne od polityki cenowej centralnego magazynu dla europy kontynentalnej. Dodatkowym czynnikiem są koszta transportu, odpraw celnych etc. Jest w związku z tym szansa na pewne obniżki .... ale z pewnością nie na poziomie 50% (chyba, że w magazynie we Friedbergu też coś zalega 8) ). Łączę pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Czy w Polsce utrzymywany jest jakikolwiek stock, czy każda część jest sprowadzana? Caly czas w Polsce pokutuje "trzeba czekać, bo części nie ma w magazynie centralnym, idzie z Japonii" :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawski Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Czy w Polsce utrzymywany jest jakikolwiek stock, czy każda część jest sprowadzana? Caly czas w Polsce pokutuje "trzeba czekać, bo części nie ma w magazynie centralnym, idzie z Japonii" :roll: Z tą Japonią to są naprawdę czasami prawdziwe cuda. Jak naprawiałem swoją skrzynię, musiałem ściągnąć wałek sprzęgłowy. Człowiek, który miał to zrobić stwierdził że nie ma w magazynie centralnym i trzeba czekać. Drugi natomiast ściągnął w 2 tygodnie, a statek płynie 6. Cuda, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Jeśli Dyrekcji trzeba wsparcia we wprowadzeniu jednolitego i pewnego systemu klasy ERP, to oferuję swoje usługi. Nie tylko ja, Shodan też coś wie w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 W Polsce znajdują się głównie części "chodliwe". Ze względu na dotychczasowy status (z przyczyn celnych brak możlwości ew. zwrotu do magazynu centralnego) nie sprowadzaliśmy części rzadko używanych. Inne części są sprowadzane z magazynu we Friedbergu (2x w tygodniu). Tylko, gdy części brakuje w centralnym magazynie istnieje potrzeba sprowadzania z Japonii. Czas sprowadzania części powinien się skrócić po wejściu do UE (brak procedury celnej). Rozważamy tez możliwość zwiększenia częstotliwości dostaw. Łączę pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawski Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Czas sprowadzania części powinien się skrócić po wejściu do UE (brak procedury celnej). Rozważamy tez możliwość zwiększenia częstotliwości dostaw. Wydaje mi się, że wystarczyć będzie wprowadzenie do cennika pozycji express polegającej na zaangażowaniu w sprowadzenie kuriera. Oczywiście dodatkowo płatne, ale jak komuś zależy na czasie, może na coś takiego pójść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loki Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Witam wszystkich Forumowiczów Problem dostępności części tyczy się każdego dealera z tzw orientu i zawsze jest to związane z dostawą statkiem. Części płyną kontenerami a nie kartonami - obniżenie kosztu transportu a trwa to średnio 2 miesiące. Więc jeśli nagle czegoś braknie w Europie a jakiś klient przespał sprawę, to wszyscy przebierają nogami czekając. Tym bardziej problem tyczy się części które się wymienia sporadycznie - no wtedy to przechlapane, bo kto będzie chciał wziąć to na stan, żeby mu się kisiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawski Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Tym bardziej problem tyczy się części które się wymienia sporadycznie - no wtedy to przechlapane, bo kto będzie chciał wziąć to na stan, żeby mu się kisiło. Owszem pewnie masz rację, ale ja np.: sprowadzałem sobie plastik - osłonę zegarów do WRX, część maksymalnie niechodliwa, praktycznie nie znam przypadku w którym to trzeba by wymienić i ja ją sprowadzałem do majsterkowania z zegarami, a nie dlatego. że mi się uszkodziła. Czas sprowadzenia niecałe 2 tygodnie, ale oczywiście nieoficjalnie (część jest jak najbardziej oryginalna). Tak więc śmiem twierdzić, że czasami długie oczekiwanie na część to jest wina polskiego dealeara, który nie zamówił, zapomniał itp. PS.: Mowa oczywiście o częściach do Subaru, jak jest z innymi markami Japońskimi nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loki Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Tym bardziej problem tyczy się części które się wymienia sporadycznie - no wtedy to przechlapane, bo kto będzie chciał wziąć to na stan, żeby mu się kisiło. Owszem pewnie masz rację, ale ja np.: sprowadzałem sobie plastik - osłonę zegarów do WRX, część maksymalnie niechodliwa, praktycznie nie znam przypadku w którym to trzeba by wymienić i ja ją sprowadzałem do majsterkowania z zegarami, a nie dlatego. że mi się uszkodziła. Czas sprowadzenia niecałe 2 tygodnie, ale oczywiście nieoficjalnie (część jest jak najbardziej oryginalna). Tak więc śmiem twierdzić, że czasami długie oczekiwanie na część to jest wina polskiego dealeara, który nie zamówił, zapomniał itp. PS.: Mowa oczywiście o częściach do Subaru, jak jest z innymi markami Japońskimi nie wiem. Zgodzę się z Tobą i znam to z doświadczenia. Masa jest części chodliwych, które dobrze rotują, ciągle jest na nie popyt, a nie ma ich w kraju, bo ktoś odstawia "aptekę" przy zamawianiu, albo kompletnie nie myśli, albo mu nie zależy, albo wszystko ma w d.... gdzieś, albo wszystko naraz :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się