buras Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 (edytowane) Witam , Panowie mam mały dylemat , czeka mnie przełożenie skrzyni biegów 6mt wersja US 2004 czyli 5x100 do mojego WRX 99 (GT ) . W moim GT na chwile obecną wszystkie napędy ( skrzynia, wał dyfer ,półosie r180 , zwrotnice itd ) pochodzę z type r VI generacji czyli skrzynia z płytką z tyłu , centralny DCCD , przód szpera helikal , wszystko w idealnym stanie . Cały problem polega na tym , że w dawcy dyfer strzela i wyje przy dodawaniu gazu na wyższych biegach, w związku z czym wpadłem na pomysł żeby przełożyć samą skrzynie 6 mt i resztę bebechów zostawić swoich ,czyli półosie , zwrotnice ,wał i dyfer . Wiadomo , że przełożenie główne nie będzie kompatybilne (type r 4,444 , sti 3,9),wiec potrzebuje porady ,czy prościej będzie zamienić przełożenia główne w dyfrach , czy prościej będzie w skrzyni biegów (jeżeli to możliwe). Dziękuję za wszelkie pomocne uwagi i pomysły . Edytowane 23 Stycznia 2018 przez buras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się