Skocz do zawartości

zmiana przełożenia głównego w dyfrze R180


buras

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

Panowie mam mały dylemat , czeka mnie przełożenie skrzyni biegów 6mt wersja US 2004 czyli 5x100 do mojego WRX 99 (GT ) . W  moim GT na chwile obecną wszystkie napędy ( skrzynia, wał  dyfer ,półosie  r180 , zwrotnice itd ) pochodzę z type r VI generacji czyli skrzynia z płytką  z tyłu , centralny DCCD , przód  szpera helikal , wszystko w idealnym stanie . Cały problem polega na tym , że w dawcy dyfer  strzela i wyje przy dodawaniu gazu na wyższych biegach, w związku z czym wpadłem na pomysł żeby  przełożyć samą skrzynie 6 mt i resztę bebechów zostawić swoich ,czyli półosie , zwrotnice ,wał i dyfer . Wiadomo , że  przełożenie główne nie będzie kompatybilne (type r 4,444  , sti 3,9),wiec potrzebuje porady ,czy prościej będzie  zamienić  przełożenia główne w dyfrach , czy prościej będzie w skrzyni biegów (jeżeli to możliwe). Dziękuję za wszelkie pomocne uwagi i pomysły .

Edytowane przez buras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...