Narrator Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 (edytowane) Witam Taką mam zagwozdkę. Dzisiaj zauważyłem że mi się lekko pokrywa zaworów zapociła w miejscu gdzie wlew oleju przykręcony jest do pokrywy. Odkręciłem korek oleju przy włączonym silniku i okazało się że dość mocno stamtąd wieje. Dmucha również z gniazda bagnetu kiedy się go wyciągnie. Przy tym słychać dźwięk jakby ktoś pędził bimber w przyśpieszonym tempie. Dmucha tylko na wolnych obrotach. Jak dodaję gazu to przestaję. Czy to oznacza że UPG może być wydmuchana między cylindrem a kanałem olejowym? Wszystko widać i słychać na załączonym filmie: https://photos.app.goo.gl/g2ucr8uvB7r0sG7E2 Śmieszny ten dźwięk jest. EDIT: Jednak nie dmucha tylko zaciąga Edytowane 18 Grudnia 2017 przez Narrator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Posprawdzaj drożność odm, trójnika i kanału separatora wychodzącego z prawej połówki bloku, oraz sprawność zaworu PCV na kolektorze ssącym. Nie możesz mieć przedmuchu na uszczelce bezpośrednio między cylindrem a kanałem olejowym, oddziela je płaszcz wodny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Godzinę temu, mirasek napisał: Posprawdzaj drożność odm, trójnika i kanału separatora wychodzącego z prawej połówki bloku, oraz sprawność zaworu PCV na kolektorze ssącym. Nie możesz mieć przedmuchu na uszczelce bezpośrednio między cylindrem a kanałem olejowym, oddziela je płaszcz wodny. Byłem sprawdzić drożność. Wszystko ok. Zaworu PCV nie sprawdzałem jeszcze ale był wymieniany 2 miesiące temu więc raczej wykluczam. Lecz okazało się ze to jednak nie dmucha ale zasysa powietrze. Jak przyłożyłem dłoń to prawie jak odkurzacz (taki samochodowy, na 12V ). Może to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 W dniu 18.12.2017 o 20:53, mirasek napisał: Posprawdzaj drożność odm, trójnika i kanału separatora wychodzącego z prawej połówki bloku, oraz sprawność zaworu PCV na kolektorze ssącym. Nie możesz mieć przedmuchu na uszczelce bezpośrednio między cylindrem a kanałem olejowym, oddziela je płaszcz wodny. Okazało się że cieknie olej spod pokrywy separatora za kołem zamachowym. Czy jak kupię nową pokrywę i przykręcę ją na masę uszczelniającą wysokotemperaturową to wystarczy? Powinienem tez zmienić śruby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Pokrywa jest plastikowa czy metalowa? Jak masz plastik to zmień na metalową + nowe szczeliwo na odtłuszczone powierzchnie i będzie ok. Śrubek nie ma konieczności zmieniać, chyba że coś z nimi nie tak. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 19 minut temu, mirasek napisał: Pokrywa jest plastikowa czy metalowa? Jak masz plastik to zmień na metalową + nowe szczeliwo na odtłuszczone powierzchnie i będzie ok. Śrubek nie ma konieczności zmieniać, chyba że coś z nimi nie tak. Mam plastik i zamierzam właśnie metalowa kupić. Widziałem że jest zestaw śrub do tego i jedna jest z jakimś uszczelniaczem ale trudno kupić w Polsce. Zrobię na starych. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się