Lukasz198403 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 witam. mam mały problem z moim foresterem 2.5xt at sg. w sezonie letnim zmieniłem przednie zaciski na czterotłoczek z WRX. W lato jeżdżę na felgach 17 więc nie było problemu. w ten weekend chciałem zmienić koła na zimowe i zonk - zimowa felga 16stka obciera o zacisk. brakuje dosłownie ze 2 mm żeby było ok. Mam tu dwa pytania do znawców. 1) czy zastosowanie dystansu 3-5mm nie jest za duże, żeby użyć oryginalnej wypustki centrujacej na piascie i czy trzeba użyć innych/dluzszych szpilek 2) czy dystanse trzeba stosować na obu osiach czy wystarczy tylko przód ? Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) 1) Fabryczna nakrętka łapie 12-12,5 mm wysokości gwintu [edit - w przypadku subarowej felgi], gdzieś znalazłem że teoretyczne minimum to 10 mm, więc max co można włożyć bez zmiany szpilek to 2,5 mm dystans wg tej teorii. Ja mam 3,5 mm ale z tyłu, na fabrycznych szpilkach. Kołnierz centrujący jeszcze wystaje ale jak felga ma podtoczony lekki stożek na wejściu w otwór, to nie wiem czy złapie ten kołnierz 2) Przy tak niewielkiej zmianie odsadzenia nie ma konieczności, co innego gdybyś wrzucał np. po 15 mm na stronę. Edytowane 11 Grudnia 2017 przez mirasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się