Bartek5bis Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Jestem tu nowy. Potrzebuje pomocy. Temat z pewnoscia juz byl ale nic nie znalazlem na forach. Posiadam Forka 2.0 b +g 158Km 2005r. Sprowadzony ze szwajcarii. Od kupna cruise control miga i swieci sie check engine. Wymienilem pompe, zawory, przekaznik i nadal to samo. Ktos wie co gdzie czego jeszcze mam szukac ? Byl juz u 3 elektrykow i nikt nic. Z gory dzieki za kazda pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adek83ak Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Godzinę temu, Bartek5bis napisał: Jestem tu nowy. Potrzebuje pomocy. Temat z pewnoscia juz byl ale nic nie znalazlem na forach. Posiadam Forka 2.0 b +g 158Km 2005r. Sprowadzony ze szwajcarii. Od kupna cruise control miga i swieci sie check engine. Wymienilem pompe, zawory, przekaznik i nadal to samo. Ktos wie co gdzie czego jeszcze mam szukac ? Byl juz u 3 elektrykow i nikt nic. Z gory dzieki za kazda pomoc. Pozdrawiam m@a@p@t@e@k wpisz w google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witoldj Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 załatw sobie z mechanikiem żeby ci zrobił tak że komputer nie widzi tego ustrojstwa i nie wywala ci błędów , u mnie co jakiś czas wyskakiwał check - poprosiłem by coś poradził bez większych kosztów , usterka nieszkodliwa . weź się jeszcze przywitaj na forum . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek5bis Opublikowano 20 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) Dnia 18.09.2017 o 22:50, gorion napisał: Z tego co pamiętam komputer w wolnossących SG 2.0 (w przeciwieństwie do SG turbo) jest całkowicie niepodatny na grzebanie we flashu i ignorowanie błędu EGR. Innym budżetowym rozwiązaniem jest oszukanie jednego czujnika opornikiem, ale klapy w kolektorze muszą zostać zaślepione, gdyż inaczej to proszenie się o problemy - schemat jest gdzieś na forum. No wlasnie robilem test z tym opornikiem ale niezbyt skutecznie. Blad pompy sie kasowal ale blad przekaznika zostawal. Nie dalo rady go usunac. Dokladnie przekaznika pompy paliwa. Ale gdyby byl tu faktycznie blad to raczej nie jezdzilo by auto na benzynie. Dnia 18.09.2017 o 21:16, witoldj napisał: załatw sobie z mechanikiem żeby ci zrobił tak że komputer nie widzi tego ustrojstwa i nie wywala ci błędów , u mnie co jakiś czas wyskakiwał check - poprosiłem by coś poradził bez większych kosztów , usterka nieszkodliwa . weź się jeszcze przywitaj na forum . Wybacz ze sie nie przywitalem. Witaj witoldj. Bylem juz u kilku mechanikow-elektrykow ale auto w takim stanie jakim stawialem w takim samym odbieralem. Moglbys powiedziec co u Ciebie mechanik zrobil badz gdzie naprawiales swojego Forestera. Edytowane 20 Września 2017 przez Bartek5bis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek5bis Opublikowano 20 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Godzinę temu, gorion napisał: Przekaznik pompy paliwa nie ma nic wspolnego z EGR, chyba że chodzi o pompę obiegu wtórnego. Tutaj ktoś opisał sposób jak ją oszukać: Tak jak jest to opisane lepiej sprawdzić czy bezpiecznik i przekaźnik są sprawne (to nie majątek) a elektryka jest sprawna, bez tego nie ma co próbować z opornikami. Tym sposobem robilem i jest tak jak napisalem koledze witoldj. Tylko na 3 sekundy blad znika i od nowa wszystko sie swieci. Jezeli zdejme obudowe od przekaznika pompy powietrza i sam rusze przekaznik pompa sie zalacza. Bylo sprawdzane kilka przekaznikow i to samo. Szukalem dokladnego schematu pompy wraz z przewodami ktore ida do niej ale nic takiego nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek5bis Opublikowano 20 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 2 godziny temu, gorion napisał: Schematy sprawdź proszę tutaj, jeśli to nie wystarczy to pozostaje jedynie zakład specjalizujący się w Subaru http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2005/2005 Service Manual EU.pdf Dziekuje za pomoc. Milą lekture bede mial na wieczor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się