Jump to content

Pompa powietrza wtornego Forester 2.0 2005r


Bartek5bis
 Share

Recommended Posts

Jestem tu nowy. Potrzebuje pomocy. Temat z pewnoscia juz byl ale nic nie znalazlem na forach. Posiadam Forka 2.0 b +g 158Km 2005r. Sprowadzony ze szwajcarii. Od kupna cruise control miga i swieci sie check engine. Wymienilem pompe, zawory, przekaznik i nadal to samo. Ktos wie co gdzie czego jeszcze mam szukac ? Byl juz u 3 elektrykow i nikt nic. Z gory dzieki za kazda pomoc. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Bartek5bis napisał:

Jestem tu nowy. Potrzebuje pomocy. Temat z pewnoscia juz byl ale nic nie znalazlem na forach. Posiadam Forka 2.0 b +g 158Km 2005r. Sprowadzony ze szwajcarii. Od kupna cruise control miga i swieci sie check engine. Wymienilem pompe, zawory, przekaznik i nadal to samo. Ktos wie co gdzie czego jeszcze mam szukac ? Byl juz u 3 elektrykow i nikt nic. Z gory dzieki za kazda pomoc. Pozdrawiam

m@a@p@t@e@k wpisz w google

Link to comment
Share on other sites

załatw sobie z mechanikiem żeby ci zrobił tak że komputer nie widzi tego ustrojstwa  i nie wywala ci błędów , u mnie co jakiś czas wyskakiwał check - poprosiłem by coś poradził bez większych kosztów ,

usterka nieszkodliwa  . 

weź się jeszcze przywitaj na forum .;)

Link to comment
Share on other sites

Dnia 18.09.2017 o 22:50, gorion napisał:

Z tego co pamiętam komputer w wolnossących SG 2.0 (w przeciwieństwie do SG turbo) jest całkowicie niepodatny na grzebanie we flashu i ignorowanie błędu EGR. Innym budżetowym rozwiązaniem jest oszukanie jednego czujnika opornikiem, ale klapy w kolektorze muszą zostać zaślepione, gdyż inaczej to proszenie się o problemy - schemat jest gdzieś na forum.

No wlasnie robilem test z tym opornikiem ale niezbyt skutecznie. Blad pompy sie kasowal ale blad przekaznika zostawal. Nie dalo rady go usunac. Dokladnie przekaznika pompy paliwa. Ale gdyby byl tu faktycznie blad to raczej nie jezdzilo by auto na benzynie.

Dnia 18.09.2017 o 21:16, witoldj napisał:

załatw sobie z mechanikiem żeby ci zrobił tak że komputer nie widzi tego ustrojstwa  i nie wywala ci błędów , u mnie co jakiś czas wyskakiwał check - poprosiłem by coś poradził bez większych kosztów ,

usterka nieszkodliwa  . 

weź się jeszcze przywitaj na forum .;)

Wybacz ze sie nie przywitalem. Witaj witoldj. :)  Bylem juz u kilku mechanikow-elektrykow ale auto w takim stanie jakim stawialem w takim samym odbieralem. Moglbys powiedziec co u Ciebie mechanik zrobil badz gdzie naprawiales swojego Forestera. :)

Edited by Bartek5bis
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, gorion napisał:

Przekaznik pompy paliwa nie ma nic wspolnego z EGR, chyba że chodzi o pompę obiegu wtórnego. Tutaj ktoś opisał sposób jak ją oszukać:

Tak jak jest to opisane lepiej sprawdzić czy bezpiecznik i przekaźnik są sprawne (to nie majątek) a elektryka jest sprawna, bez tego nie ma co próbować z opornikami.

Tym sposobem robilem i jest tak jak napisalem koledze witoldj. Tylko na 3 sekundy blad znika i od nowa wszystko sie swieci. Jezeli zdejme obudowe od przekaznika pompy powietrza i sam rusze przekaznik pompa sie zalacza. Bylo sprawdzane kilka przekaznikow i to samo. Szukalem dokladnego schematu pompy wraz z przewodami ktore ida do niej ale nic takiego nie ma :( 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...