filester Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Chciałbym wywalić chwasta jakim jest pompa powietrza w WRX 2.5 GD. Gdzieś w sieci znalazłem procedurę, gdzie pozostawiono jeden z zaworów ze schematu. Chciałem sie upewnić, czy do wywalenia jest cały układ przedstawiony na schemacie + pompa powietrza z kielicha? Powyższe wątpliwości odnoszą się do jednego z zaworów oznaczonych cyframi 5 oraz 8 LINK: http://opposedforces.com/parts/impreza/us_g11/type_12/intake_and_supply_system_turbocharger/intake_manifold/illustration_9/ FOTO: http://static.opposedforces.com/epc_img/371494905023.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Możesz zostawić wszystkie komponenty i tylko zaślepić wloty do głowic oraz odpiąć wtyczki od zaworów i samej pompy. Trzeba jeszcze usunąć wyświetlanie błędów w sterowniku. Albo zrobić tak : w 30 minucie mówię właśnie o pompie powietrza wtórnego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Zbędna masa Lepiej wszystko usunąć od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się