Jump to content

Forester S-turbo - dorobienie kluczyka


555marcin

Recommended Posts

Zakupiłem Forestera z jednym kluczykiem. Co prawda nigdy do żadnego auta kluczyka nie zgubiłem, ale licho nie śpi i komfort psychiczny nakazuje mi zainteresowanie się tematem dorobienia owego.

 

Rozważam następującą opcję:

Zakup nowego kluczyka, np jak tu:

http://allegro.pl/subaru-impreza-forester-pilot-obudowa-kluczyk-i6142323568.html

Do tego używanego transpondera z kluczyka o ile są wielokrotnego kodowania? Ewentualnie nowego, jak tu:

http://allegro.pl/transponder-4d62-subaru-impreza-forester-outback-i6768022884.html

No i docięcie grota oraz kodowanie pilota centralnego we własnym zakresie.

 

Niestety kodów do immo dostarczanych z samochodem nie posiadam. Czy ktoś, poza ASO, jest mi w stanie "sklonować" kod immo z obecnego kluczyka?

 

Z góry dzięki, za pomoc i zapewnienie komfortu psychicznego :D

 

Edit:

Forek z końca 2001, polift 177KM.

Edited by 555marcin
Link to comment
Share on other sites

Ogólnie są zakłady, które dorabiają kluczyki, przynajmniej w Łodzi mamy taki. Dajesz oryginalny kluczyk, wkładają go do maszynki która odczytuje kod immobilisera, a następnie wkładają do nowego kluczyka taką nie wiem jak to nazwać, pastylkę i ją kodują. Ja do imprezy dorabiałem u nich kluczyk, gdyż miałem dokładnie taką samą sytuację jak Ty i dorobili dosłownie w 5 minut. Kluczyk działał, samochód odpalał, tylko nie miał otwierania z guzika, ale chodziło mi o możliwość odpalania. Kosztowało to z tego co pamiętam 200 zł. W każdym razie da się.

Link to comment
Share on other sites

53 minuty temu, Grooby78 napisał:

Ogólnie są zakłady, które dorabiają kluczyki, przynajmniej w Łodzi mamy taki. Dajesz oryginalny kluczyk, wkładają go do maszynki która odczytuje kod immobilisera, a następnie wkładają do nowego kluczyka taką nie wiem jak to nazwać, pastylkę i ją kodują. Ja do imprezy dorabiałem u nich kluczyk, gdyż miałem dokładnie taką samą sytuację jak Ty i dorobili dosłownie w 5 minut. Kluczyk działał, samochód odpalał, tylko nie miał otwierania z guzika, ale chodziło mi o możliwość odpalania. Kosztowało to z tego co pamiętam 200 zł. W każdym razie da się.

 

Ta pastylka to właśnie transponder, do którego dałem link :-)

A surowy kluczyk miałeś swój, czy dali jakiś który mieli "na stanie"?

Link to comment
Share on other sites

Dali ten, który mieli na stanie. Poza brakiem guzików od centralnego działał perfekcyjnie.

A co do tych transponderów to też mieli kilka typów i facet mówił, że musi dobrać odpowiedni aby działał jak należy.

Edited by Grooby78
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...