555marcin Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 (edytowane) Zakupiłem Forestera z jednym kluczykiem. Co prawda nigdy do żadnego auta kluczyka nie zgubiłem, ale licho nie śpi i komfort psychiczny nakazuje mi zainteresowanie się tematem dorobienia owego. Rozważam następującą opcję: Zakup nowego kluczyka, np jak tu: http://allegro.pl/subaru-impreza-forester-pilot-obudowa-kluczyk-i6142323568.html Do tego używanego transpondera z kluczyka o ile są wielokrotnego kodowania? Ewentualnie nowego, jak tu: http://allegro.pl/transponder-4d62-subaru-impreza-forester-outback-i6768022884.html No i docięcie grota oraz kodowanie pilota centralnego we własnym zakresie. Niestety kodów do immo dostarczanych z samochodem nie posiadam. Czy ktoś, poza ASO, jest mi w stanie "sklonować" kod immo z obecnego kluczyka? Z góry dzięki, za pomoc i zapewnienie komfortu psychicznego Edit: Forek z końca 2001, polift 177KM. Edytowane 22 Czerwca 2017 przez 555marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Ogólnie są zakłady, które dorabiają kluczyki, przynajmniej w Łodzi mamy taki. Dajesz oryginalny kluczyk, wkładają go do maszynki która odczytuje kod immobilisera, a następnie wkładają do nowego kluczyka taką nie wiem jak to nazwać, pastylkę i ją kodują. Ja do imprezy dorabiałem u nich kluczyk, gdyż miałem dokładnie taką samą sytuację jak Ty i dorobili dosłownie w 5 minut. Kluczyk działał, samochód odpalał, tylko nie miał otwierania z guzika, ale chodziło mi o możliwość odpalania. Kosztowało to z tego co pamiętam 200 zł. W każdym razie da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 53 minuty temu, Grooby78 napisał: Ogólnie są zakłady, które dorabiają kluczyki, przynajmniej w Łodzi mamy taki. Dajesz oryginalny kluczyk, wkładają go do maszynki która odczytuje kod immobilisera, a następnie wkładają do nowego kluczyka taką nie wiem jak to nazwać, pastylkę i ją kodują. Ja do imprezy dorabiałem u nich kluczyk, gdyż miałem dokładnie taką samą sytuację jak Ty i dorobili dosłownie w 5 minut. Kluczyk działał, samochód odpalał, tylko nie miał otwierania z guzika, ale chodziło mi o możliwość odpalania. Kosztowało to z tego co pamiętam 200 zł. W każdym razie da się. Ta pastylka to właśnie transponder, do którego dałem link :-) A surowy kluczyk miałeś swój, czy dali jakiś który mieli "na stanie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 (edytowane) Dali ten, który mieli na stanie. Poza brakiem guzików od centralnego działał perfekcyjnie. A co do tych transponderów to też mieli kilka typów i facet mówił, że musi dobrać odpowiedni aby działał jak należy. Edytowane 22 Czerwca 2017 przez Grooby78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 Jakiś czas temu też szukałem informacji na temat dorabiania kluczy i trafiłem na to: http://www.kluczesamochodowe.com.pl/subaru kluczyk pilot dorabianie kodowanie programowanie.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się