kaktuzz Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam. Podczas wymiany rozrządu natknąłem się na problem. Pompa wody, którą ściągnąłem z samochodu ma 8 łopatek, a wszystkie, które są dostępne (oglądałem 4 sztuki dobierane wg katalogu) maja ich 6. Konstrukcją sie nie różnią. Czy mogę wstawić szescio lopatkowa? Chodzi o kwestię wydajności itp. Nie chcę mieć później problemów. Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez kaktuzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 pewnie wydajnosc pompy mniejsza, jak nie palujesz w sniegu do odcinki to pewnie wyda PS FHI przewiduje wymiane pompy dopiero jak sie zepsuje, importerzy zalecaja wymiane co drugi rozrzad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Witam. Podczas wymiany rozrządu natknąłem się na problem. Pompa wody, którą ściągnąłem z samochodu ma 8 łopatek, a wszystkie, które są dostępne (oglądałem 4 sztuki dobierane wg katalogu) maja ich 6. Konstrukcją sie nie różnią. Czy mogę wstawić szescio lopatkowa? Chodzi o kwestię wydajności itp. Nie chcę mieć później problemów. Śmiało, byleby to nie była jakaś "no name" Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuzz Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 2 godziny temu, fiku napisał: Śmiało, byleby to nie była jakaś "no name" A jesteś w stanie mi łopatologicznie wytłumaczyć dlaczego występuje taki fake? Bo wydaję mi się, ze jak pompa w serii ma 8 łopatek to zamienniki renomowane jak i te firmy mniej znane powinny miec 8, a nie 6. Wydawać sie może, że to śmieszna rozterka, ale już mam niemile doświadczenie z pompa o mniejszej ilości łopat w grupie VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 15 godzin temu, kaktuzz napisał: Witam. Podczas wymiany rozrządu natknąłem się na problem. Pompa wody, którą ściągnąłem z samochodu ma 8 łopatek, a wszystkie, które są dostępne (oglądałem 4 sztuki dobierane wg katalogu) maja ich 6. Konstrukcją sie nie różnią. Czy mogę wstawić szescio lopatkowa? Chodzi o kwestię wydajności itp. Nie chcę mieć później problemów. Ilością łopatek bym się nie sugerował w pompie to co jest istotne to wydajność i wysokość podnoszenia. Jeżeli te parametry są takie jak powinny być do twojego auta to powinno być ok. Jakiej firmy jest ta pompa? Ewentualnie czy nie możesz wymienić na pewną i się nie przejmować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuzz Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 (edytowane) Ze starej pompy nie szło odczytać firmy/modelu. Dla potomnych problem rozwiązany, jedyna pompa dostępna na rynku z 8 łopatkami to AISIN WPH-002. Zamontowana i przy okazji usuniety problem z wiecznie działającymi wentylatorami. Edytowane 30 Kwietnia 2017 przez kaktuzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się