Maro7 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Cześć wszystkim. Mam małe pytanko do posiadaczy WRX Bug'a. Jaki model przepływomierza posiadacie? Pytam dlatego, że ostatnimi czasy walczę z dławieniem się przy dodawaniu gazu (na wolnych obrotach wszystko ok). Komputer zgłaszał błąd przepływomierza oraz P0457 (wykryta niesszczelność systemu emisji oparów paliwa, zatyczka wlewu paliwa luzna/zdjeta). Kupiłem nową przepływkę w intercarsie (oryginał denso) ale różni się numerami. Dławienie jakby ustało ale... samochód stracił na mocy. Oryginalnie mam 197400-2090 a nowy 197400-6041 ( o dziwo nowy nie ma wytłoczonych numerów tylko naklejkę w pustym miejscu) Na nowym nie ma błędu przepływki ale nadal pojawia się ten od paliwa (za każdym razem przy jeździe na tempomacie). Szukać przepływki o tym samym numerze i sprawdzić czy coś się zmieniło czy może problem może być inny? Dodam, że wymieniałem ostatnio świece, filtr paliwa, filtr powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Posługiwanie się samymi kodami błędów nic nie wniesie niestety. Samochód oddaj komuś kto się zna na subaru i po paramterach pracy będzie w stanie powiedzieć co się dzieje dokładnie. Przyczyn przerywania/ dławienia może być multum. Dolot masz szczelny ? masz precat w uppipe ? downpipe masz seryjny z katalizatorem ? Z którego regionu Polski jesteś ? Nr przepływomierza dla WRX 01-07 to 22680AA310, takie oznaczenie miał na sobie wytłoczone w momencie wyjazdu z fabryki - to jego nr oem Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro7 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Mazowieckie, niedaleko stolicy. Z chęcią bym oddał komuś kto dłubie przy Subaru ale niestety w okolicy nie mam takiego fachowca. Jeśli ktoś byłby z mazowieckiego to z wielka chęcią bym podjechał na " przegląd ". Dolot szczelny, downpipe seryjny, pucha katalizatora wybebeszona. Jeśli chodzi o precat to nie wiem. Na numer jutro zerknę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matias Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Z której strony niedaleko do Warszawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro7 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Południe, od strony Kołbieli . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matias Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) Wysłałem Ci pw. Co do przyczyn to jak wróżenie z fusów, nie chciałbym też pisać bzdur, ale może problemem jest po prostu paliwo jakie tankujesz... W takich przypadkach często pomaga wgranie nowego softa w ASO i zmiana dostawcy paliwa Edytowane 9 Marca 2017 przez matias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro7 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Tez myślałem o paliwie ale próbowałem z różnych miejsc, 95,98,100, bez różnicy. Orientujesz się może w kosztach upgrade'u softa?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matias Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Bez softa zmiana paliwa nic nie da Mi powiedzieli w ASO Adamski w Łomiankach, że 120 zł, chyba że jest historia serwisowa - wtedy za free i tak zrobili rzeczywiście, wgrali za darmo. Wczoraj ktoś napisał, że powiedziano mu 220 zł za wgranie softa. U mnie pomogło w 100%, od tamtej pory (od maja) tankuję na Lotosie i nic się takiego nie dzieje. Wcześniej dławił się do 2,5k obr. i potem szedł jak burza jakby dostawał strzał z turbo (wolnossak) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Wolnossak to co innego niż turbo także zmiana softu o której piszesz do silnika EJ204 nie ma tu zastosowania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matias Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Dlatego uprzedziłem, że nie chciałbym pisać bzdur i zgadzam się z Tobą w 100%, że najlepiej oddać auto komuś, kto to ogarnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się