Skocz do zawartości

Dławienie przy dodawaniu gazu. Spadek mocy po wymianie przepływomierza.


Maro7

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. :)

 

Mam małe pytanko do posiadaczy WRX Bug'a. Jaki model przepływomierza posiadacie?
Pytam dlatego, że ostatnimi czasy walczę z dławieniem się przy dodawaniu gazu (na wolnych obrotach wszystko ok).

Komputer zgłaszał błąd przepływomierza oraz P0457 (wykryta niesszczelność systemu emisji oparów paliwa, zatyczka wlewu paliwa luzna/zdjeta).
Kupiłem nową przepływkę w intercarsie (oryginał denso) ale różni się numerami. Dławienie jakby ustało ale... samochód stracił na mocy.

Oryginalnie mam 197400-2090 a nowy 197400-6041 ( o dziwo nowy nie ma wytłoczonych numerów tylko naklejkę w pustym miejscu)
Na nowym nie ma błędu przepływki ale nadal pojawia się ten od paliwa (za każdym razem przy jeździe na tempomacie).

Szukać przepływki o tym samym numerze i sprawdzić czy coś się zmieniło czy może problem może być inny? Dodam, że wymieniałem ostatnio świece, filtr paliwa, filtr powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posługiwanie się samymi kodami błędów nic nie wniesie niestety. Samochód  oddaj komuś kto się zna na subaru i po paramterach pracy będzie w stanie powiedzieć co się dzieje dokładnie.

Przyczyn przerywania/ dławienia  może być multum.

 

Dolot masz szczelny ? masz precat w uppipe ? downpipe masz seryjny z katalizatorem ?

 

 Z którego regionu Polski jesteś ?

 

Nr przepływomierza dla  WRX 01-07  to  22680AA310, takie oznaczenie miał na sobie wytłoczone w momencie wyjazdu z fabryki - to jego nr oem Subaru.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazowieckie, niedaleko stolicy. Z chęcią bym oddał komuś kto dłubie przy Subaru ale niestety w okolicy nie mam takiego fachowca. Jeśli ktoś byłby z mazowieckiego to z wielka chęcią bym podjechał na " przegląd ".

 

Dolot szczelny, downpipe seryjny, pucha katalizatora wybebeszona. Jeśli chodzi o precat to nie wiem.

 

Na numer jutro zerknę :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem Ci pw.

Co do przyczyn to jak wróżenie z fusów, nie chciałbym też pisać bzdur, ale może problemem jest po prostu paliwo jakie tankujesz...

W takich przypadkach często pomaga wgranie nowego softa w ASO i zmiana dostawcy paliwa ;)

Edytowane przez matias
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez softa zmiana paliwa nic nie da ;)

Mi powiedzieli w ASO Adamski w Łomiankach, że 120 zł, chyba że jest historia serwisowa - wtedy za free i tak zrobili rzeczywiście, wgrali za darmo. Wczoraj ktoś napisał, że powiedziano mu 220 zł za wgranie softa.

U mnie pomogło w 100%, od tamtej pory (od maja) tankuję na Lotosie i nic się takiego nie dzieje. Wcześniej dławił się do 2,5k obr. i potem szedł jak burza jakby dostawał strzał z turbo (wolnossak)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...