Skocz do zawartości

Maro7

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maro7

0

Reputacja

  1. Tez myślałem o paliwie ale próbowałem z różnych miejsc, 95,98,100, bez różnicy. Orientujesz się może w kosztach upgrade'u softa? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Południe, od strony Kołbieli . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Mazowieckie, niedaleko stolicy. Z chęcią bym oddał komuś kto dłubie przy Subaru ale niestety w okolicy nie mam takiego fachowca. Jeśli ktoś byłby z mazowieckiego to z wielka chęcią bym podjechał na " przegląd ". [emoji4] Dolot szczelny, downpipe seryjny, pucha katalizatora wybebeszona. Jeśli chodzi o precat to nie wiem. Na numer jutro zerknę
  4. Cześć wszystkim. Mam małe pytanko do posiadaczy WRX Bug'a. Jaki model przepływomierza posiadacie? Pytam dlatego, że ostatnimi czasy walczę z dławieniem się przy dodawaniu gazu (na wolnych obrotach wszystko ok). Komputer zgłaszał błąd przepływomierza oraz P0457 (wykryta niesszczelność systemu emisji oparów paliwa, zatyczka wlewu paliwa luzna/zdjeta). Kupiłem nową przepływkę w intercarsie (oryginał denso) ale różni się numerami. Dławienie jakby ustało ale... samochód stracił na mocy. Oryginalnie mam 197400-2090 a nowy 197400-6041 ( o dziwo nowy nie ma wytłoczonych numerów tylko naklejkę w pustym miejscu) Na nowym nie ma błędu przepływki ale nadal pojawia się ten od paliwa (za każdym razem przy jeździe na tempomacie). Szukać przepływki o tym samym numerze i sprawdzić czy coś się zmieniło czy może problem może być inny? Dodam, że wymieniałem ostatnio świece, filtr paliwa, filtr powietrza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...