tabul Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Panowie gt 99 sti brak tzw. ssania, czyli komp pokazuje -5stopni, odpalam auto, na 3 sek. wchodzi na 1500obr, po czym schodzi na 800 i się dławi,, jak chwilkę potrzymam na obrotach to chodzi ale tak między 500 a 800obr. i ledwo, ledwo, lambda pokazuje ubogo, ciśnienie paliwa prawidłowe, tps ustawione w/g serwisówki czyli na max otwartej 4,3v, regulator wolnych działa dobrze, brak błędów. Po jeździe jak już się nagrzeje do roboczej temp. czyli do włączenia wiatraków, chodzi równo, sonda oscyluje od 01 do 0,7 i wszystko jest ok ? na forum widziałem takie przypadki u innych ale nikt nie opisał jak sobie poradził z problemem ps. kupię ori przepływkę jeśli ktoś chciałby odsprzedać pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Przyjzyj sie dokladnie czujnikowi polozenia przepustnicy najlepiej podmieen na jakis sprawny i ustaw wartosc wedlug serwisowki zwruc uwage jak pracuje czy sie nie zacina a i jeszcze jedno zawory jerzeli auto dlawi na zimnym a na cieplym jedzie to wedlug mnie sprawdz zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabul Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 czujnik przepustnicy to tps, działa prawidłowo, z zaworami na ciepłym jest problem, jeśli są podparte... A więc dla potomnych, problemem okazał się przepływomierz, który zaniża wartości, przez co sterownik daje za mało paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się