Skocz do zawartości

zaczynam żałować wyboru waszej marki....


jacekb

Rekomendowane odpowiedzi

no nie wiem, czy rozumowanie na zasadzie ze skoro cie stac na autko za 200kzł to i stać cię nie mieć go przez np. 2 łiki.

 

akurat tych którzy mają pieniążki to stać na kaprysy i wymagania. i wydaje mi się że trzeba o nich dbać.

 

no może przemówić do mnie argument że tu nie o luksus chodzi tylko o sport i kto kocha swoje auto ten poczeka (bo jak kocha to poczeka) :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Na pewno Cię to nie pocieszy, ale wątpię żeby w Subaru trafiła się taka wada fabryczna. Prędzej coś się mogło samochodowi przydarzyć w drodze do Polski... Dziwne opowieści chodzą o tym co potrafi się dziać z autami przy rozładunku w porcie :? Chciałbym żeby to były tylko plotki...

 

No właśnie. Moja żona pracowała swego czasu w pewnej firmie logistycznej zajmującej się transportem, składowaniem, obsługą celną i rozwożeniem po dilerach nowych samochodów.

I rzeczywiście na porządku dziennym były kradzieże różnych elementów (radia, koła zapasowe itp.) na etapie transportu, zdażały się też przypadki obrzucania kamieniami samochodów jadących koleją.

Jak chłopaki w Gdyni dorwali się do nowego EVO to niestety po sprzęgle nie zostało nawet śladu :twisted:

Takie przypadki można mnożyć, dlatego np. Jaguary jeżdzą w kontenerach.

Ta firma już nie istnieje (w powaznym tego słowa znaczeniu) a to nieszczęsne EVO trafiło do mnie do salonu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ,że trudno niektórym uwierzyć ,że była to wada fabryczna...Lojalność użytkowników wobec marki jest więc wzorowa!

Niestety nie ma rzeczy doskonałych...Nawet jeżeli są to japońskie samochody.

Przekonanie użytkowników o wyjatkowości swoich pojazdów to rzecz którą SIP powinno "pielęgnować".To kapitał z którego można odcinac kupony...Wizerunek marki to nie tylko napęd AWD i bokser.To również poczucie bezpieczeństwa (assistance,auto zastępcze,dobry i szybki serwis).A tego niestety jak na lekarstwo.A tłumaczenie,że jest to odzwierciedleniem poziomu sprzedaży wydaje sie śmieszne...WŁAŚNIE DBAŁOŚĆ O KLIENTA PROWADZI DO ZWIEKSZENIA SPRZEDAŻY!!!NIE ODWROTNIE!!!Bierzcie przykład ze swoich japońskich konkurentów...

Wracając do dolnośląskiego serwisu...

Nie chciałem podważać kompetencji osób tam pracujących,nie o to mi chodziło.Aby serwis dobrze funkcjonował nie wystarczą szczere chęci jego pracowników.Trzeba im stworzyć WARUNKI! do sprawnego działania!Trzeba zainwestować,stworzyć bazę by klient nie czekał tygodniami na naprawę samochodu...Czy SIP nie ma wpływu na to kto nosi godne imię

autoryzowanego dealera Subaru??? :?: :oops:

Myślę, że mógłbyś się mocno zdziwić jak wygląda podobna historia w innych markach japońskich. Co do warunków, jako dealer, oceniam je bardzo wysoko(jak na polskie warunki). Po prostu masz pecha i finał. Bardzo współczuję sytuacji i mam nadzieję, że pozostała eksploatacja zdoła ponownie wywołać entuzjazjm. Kurt Vonegut zwykł był taki przypadek określać: "shit happens". Mam nadzieję, że serwis się szybko z tym upora i znowu będziesz mógł się cieszyć autem (moim zdaniem jednym z najlepszych na świecie)

Pozdrawiam i cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester kosztuje wg aktualnego kursu 95 437,75 zlotych. A klasa 66 tys.

 

Wydaje mnie sie, ze jednak malo jaki serwis stac na wydatek blisko stu tysiecy na samochod zastepczy. Nie wspominajac juz o tym, ze wiadomo, jak w Polsce ludzie trakuja rzeczy nieswoje :? Biedny Forys...

 

Justy moim zdaniem wystarczy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...