BacaBacownik Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Szukam Szukam rozwiązania problemu i nie mogę znaleźć.Jest kilka postów na ten temat ale żaden tak naprawdę nie prowadzi do rozwiązania mojego problemu. Jak w temacie: Subaru Legacy 2 0 GL AWD 125 KM. ma muła od dolnych obrotów do około 2300-2500, po przekroczeniu tych obrotów wystrzeliwuje jak rakieta. Mój mechanik zrobił luz zaworowy i zarzeka się że jest zrobiony idealnie, czyściłem przepustnice, ustawiałem TPS książkowo pomiędzy 0,45 a 0,55V, posprawdzałem przewody od podciśnienia, Komputer nie pokazuje błędów, Czujnik spalania stukowego kiedyś wymieniałem ale były ie objawy wiec go nie ruszam. Wszytkie kostki i wtyczki przedmuchałem i Cotactem popsikałem. Naładowałem akumulator, takie same objawy na gazie jak i na benzynie, takie same objawy na zimnym i ciepłym silniku. Ktoś sugeruje wgranie nowego softu... Ktoś sugeruje Przepływomierz? gdzie on się znajduje? Pomocy !!! Co ktoś sugeruje? Ewentualnie jestem na obecna chwile w Katowicach i moge u jakiegoś dobrego mechanika od Subaru zostawić... Znacie takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Pewnie że znamy, masz PRV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Postów na ten temat to jest chyba kilkaset... Przejrzyj końcówkę wątku http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-d%C5%82awienie-20-na-2-3-tys-rpm-co%C5%9B-nowego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się