Skocz do zawartości

Szarpanie do 2,5-3 tys. obrotów


Igoolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne Towarzystwo ;-)

 

Mam problem z samochodzikiem jak w temacie. Przy ruszaniu i dalej na każdym biegu szarpie nie miłośernie, dławi się a na 5 biegu czasem jak przycisnę to aż chyba zawory słychać a sinik się dławi. Ta upierdliwość występuje tylko do 2,5 no 3 tys obrotów na LPG.

Natomiast przy delikatnym przyśpieszaniu objawów nie ma :huh:

I tu ciekawostka bo przy włączonym reduktorze tego nie czuć i autko zwija się pięknie.

 

Na benzynie nie ma tego i wszystko jest OK.

 

Instalacja LPG, wtryski, parownik, sterownik itd są OK.

 

Na mojego nosa chyba za bogata mieszanka ale to tyko mój nos.

 

Ktoś ma pomysły, sugestie ?  Po za "jedź do gazownika" lub " jeździj tylko na benzynie"

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie filtrów ( zakładam, że wymienisz obydwa ) sprawdź jakie dodatkowe czynności serwisowe względem reduktora przewiduje producent. U mnie było to czyszczenie elektrozaworu i zlanie szlamu. Problemów z lpg nie miałem, ale po całym w/w pakiecie mam wrażenie, że na lpg jedzie dobrze, wcześniej czułem różnicę między pb a lpg, na niekorzyść lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...